Ei tää voi olla näin vaikeeta!

oi onnea katjusha tuloksesta mashaAllah :)

nenna se ny on sellai ja sit ku täs mietin ja ukolle totesin et jos sais kuukausittai parisenki sataa hyväl tuuril ni oisin ilonen ni se sano et sit sen pitää keksiä kokoajan mitä se ostelee ja tekee ettei koton pysy rahaa ku sil on hyvä olo sillo ku se on käyttän kaikki.

mä tarttisin teilt ideoi ja neuvoi mitä mä keksin.

Haikara, ihana kuulla, että exän kanssa keskustelut sujui hyvin. :)
Kiva toi sun ovistestis!

Katjusha, ihana kohtaaminen käytävällä, oikein hieno kuva digistä! :) joko sut voi lisätä plussanneisiin. Laitatko vielä vähän tietoja, et saan lisättyä. :) onnea aivan mahtavasta hcg-arvosta!!! Ihanaa!!! :)

Larissa, pyh ja pah sinne tätiä nyt enää saavu. :)

Pipanat, jospa olis kiinnittymiskipuja? :)

Onko Juntturan punktio tänään?!? Ihan menny viesti ohi... :) tsemppiä sinne!!!!

Mami, tyhmiä noi viivanpaikat/muut hailurat! :| toivottavasti sinne nyt kohta kaksi viivaa tulee. :)

Pätkis, käsittääkseni sairastelu vii myöhästyttää ovista... :( pikaista paranemista sinne!

Gatusa, jaksamisia sinne! <3

On: täti pakkas kamat, hyvä ei tuu ikävä. Ihan tylsä kierto tulossa kun vaan nyt ootellaan seuraavaa kiertoa, et pääsee aukkariin. Oon meinaan 90% varma siitä etten raskaudu ainakaan ennen aukkaria... Plaah.

Muurahainen kp 5/29, yk 26

Katjushalla ihana digitestin tulos. Jotain ihan uskomatonta! Ja hcg:kin aikasta hienoissa lukemissa. Liikutun vieläkin aina kun nään kirjotuksesi alareunassa tuon 4+jotain. :) Olet aina niin superkannustava kaikkia kohtaan, siis ihan kaikkia riippumatta siitä kuinka pitkä yritys on takana ja minkälainen tausta on. Kiitos että olet tässä ketjussa mukana! Äläkä edes kuvittele lähteväsi mihinkään, haluan ehdottomasti seurata sun raskausmatkaa!

Punktiotarina, jättäkööt ne lukematta joille asia ei ole ajankohtainen / kiinnostava :)
Mentiin väestöliittoon klo 10. Ensin täytettiin esitietolomakkeita ja sain esilääkityksen. Sitte odoteltiin hetki, jonka jälkeen miehen piti mennä hoitamaan oma osuutensa spermanäytteen muodossa. Mut vietiin odotushuoneeseen jossa sain diapamia ja laitettiin kanyyli. Mies tuli siihen ja hetki odoteltiin ennen ku oli meidän vuoro. Kello 11 mentiin toimenpidehuoneeseen, mies sai tulla sinne mukaan pitämään mua kädestä :) Lääkäri oli todella mukava ja katsoi ensin ultralla munasarjojen tilanteen ja totesi saman mikä täällä kokkolassa oli todettu; rakkuloita oli todella paljon. Osa oli aika pieniä ja epäili ettei niissä ole käyttökelpoista munasolua sisällä. Sitten hoitaja laittoi kanyylin kautta ensimmäisen satsin kipulääkettä ja lääkäri puudutti kohdussa sen kohdan josta neula pantiin läpi munasarjaan, jonka jälkeen se aloitti keräyksen. Näin näytöltä miten follikkelit imettiin tyhjiksi. Kipua en tuntenut oikeastaan missään vaiheessa toimenpidettä. Puuduttaminen nipisti vähän, muuten ei siis mitään tuntemuksia. Munasoluja saatiin yhteensä 23kpl. Huomenna kuullaan sitte miten moni niistä on hedelmöittynyt. Toimenpiteen jälkeen meidät ohjattiin odotushuoneeseen ja siinä tuli vasta alavatsalle ja selkään kipuja / kramppeja. Sain särkylääkettä kolme nappia, joka hieman helpotti oloa. Vessassa käynti ei tuottanut eka kerralla mitään tulosta ja ajattelin jo että näinköhän tuli ongelmia, kun en saa pissattua. Mutta toisella vessakerralla onnistui ihan hyvin ja päästiin lähtemään kotia. Automatka meni ihan hyvin, välillä vähän vihloi alamahaa. Hoitaja sanoi että ottaa kotona sitten lisää särkylääkettä, mutta ainakaan vielä ei oo tarvinut mitään. Toivotaan vielä että keskiviikkona päästään tuoresiirtoon, ainakaan vielä ei ollu hyperä näkyvissä. Ai niin ja sitä pregnyliä pistettiin pieni annos toimenpiteen jälkeen, se kait auttaa alkiota kiinnittymään sitten kun sen aika on. Lisäksi saan keltarauhaskuurin. Olo on helpottunut ja toiveikas! :)

Junttura vau mikä saalis. :eek: Ja onnea vielä keskiviikkoon. :happy:

Katjusha digin tulos näyttää todella hyvältä ja hcg-lukema vielä paremmalta. Onnea vielä! :joyful:

Kaikille muille todella paljon plussatuulia puhaltelen! :smiley-bounce016

enu 19+2

Katjusha, hurjan paljon onnea mahtavista tuloksista!❤

Junttura, mahtava saalis teillä ainakin oli! Hyvä ettei tuon enempää kipuilua ole ollut. Toivottavasti pääsette tuoresiirtoon :)

Haikara, onnea hyvästä digin tuloksesta :)

Gatusa, niinpä hän taitaa olla, ainki mitä tässä ehtinyt sinuun tutustumaan :/ tyhmää kun ukkos tahtoo käyttää kaikki perheen rahat, en ymmärrä ettei voi olla esim yhtään säästössä pahan päivän varalle, etenkin kun on lapsi jolle on aina saatava ruokaa oli simpukkatilanne mikä hyvänsä... Pöh :(

Haikaranyytti, kiitti referenssistä :) kun ei yhtään tiiä mitä sen kantsis olla että siellä pieni kasvaa. Hoitaja sanoi että tuplaantuu jopa päivittäin alussa, mä vähän siitä yllätyin ;)

Junttura; Hienoa, että kaikki meni tänään hyvin! Toivottavasti tämä onnistuu ja kaikki menee niin kuin pitää :)

Täällä olo toiveikas siinä mielessä, että loppuviikon gynekäynnillä selviäisi edes jotain hyödyllistä.

Mulla on joku tämmönen kuva tallennettuna. En tiiä auttaako mitää tai onko kiinnostava. Voi jopa olla et oon jo tän tänne laittanukkin :D
Muisti on hyvä, mut hieman lyhyt.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1457977954.380132.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1457977954.380132.jpg
    250.4 KB · Katsottu: 262
Piti tarkistaa, miulla oli rv6+2 hcg 5102 IU/ml.. Katjushalla tosi hyvä lukema, jos joka toinen päivä tuplaantuu niin siulla on rv6+2 jo noin 21000 :D käytkö muuten vielä uudestaan verikokeessa?

Takaisin