Ei tää voi olla näin vaikeeta!

mamin testissä näkyy selvästi jotain mutta en osaa sanoa onko se viivanpaikka vai haamu. Toivotaan että lähtee vahvistumaan.

Täällä kp 10 ja tiputteluvuotoa :/ miks ei vois keho toimia normaalisti.. missä vika kun vuosi sitten keskenmenon jälkeen alkoi tiputteluvuoto.. tulin kyllä siitä huolimatta uudelleen raskaaksi vaan ei menny sekään putkeen.. ja tiputtelu vaan jatkuu :/ En usko että kovin pian tärppää..

Loma on nyt lusittu.. mitään kummempaa ei tehty.. minä kävin laitattaan selän tatskaa kuntoon kun se oli huonossa hapessa.. homma jäi kesken aikalailla ja yritän kevään aikana saada uuden ajan.

Iästä ollut puhetta.. minä olen 30, mies täyttää kohta 34. Esikoisen sain 19-vuotiaana..

Juntturalle hirmuisesti tsemppiä huomiselle!

Mami, joku viiva siinä on. Toivottavasti punainen valtaa sen viivan!

Rosann, ihana kuulla susta!

Aivan käsittämätöntä kuinka monta hailuratestiä murkulla on ollut! :O

Pipanat, mulla vuosi sitten (dpo7) lähti kiinnittymiskivuista jalat alta. Polvilleni lattialle mätkähdin kippuralle ja luulin niitä endokivuiksi (raskautumisen ei pitänyt olla mahdollista). Toivottavasti sun kivut enteilisi kahta viivaa testissä viikon päästä!

Soma, tänne ei tylsyyttä kummempaa :D Sairaslomalla ollut 1 1/2kk, tänään viiminen päivä ja nyt pahoin pelkään, etten ainakaan alkuviikosta pääse töihin, kun flunssa yllätti ja ääni lähti kokonaan... Äänettömänä on paha paimentaa 10-päistä villiä lapsilaumaa :D

WM, pari kk vajaa 34 ja mies vuoden nuorempi.

Enni, niin mäkin kuvittelin olevani kolmekymppisenä kolmen lapsen äiti, naimisissa, omakotitalo ja vakityöpaikka. Ei mennyt elämä kuten kuvitteli. No, aviomies ja talo sentään on ❤️

Plussapuhureita puhaltelen :talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017:talk017

ImageUploadedByVau Foorumi1457934349.356259.jpg

Tuli nyt huvikseen testattua miltä se o testi näyttää raskaana ja kieltämättä aika vahva kontrolliviiva :D

Plussa purjeita teille <3

Myy eli vielä vähän jatkoa sairaslomalle :D Lapset varmaan tykkäis, kun tädiltä ei lähde ääntä paimentamaan :D mulla kans tää flunssa vei äänen, kuiskaamalla saa ääntä tulemaan.

Junibea, oletko kokeillut osteopatiaa tai vyöhyketerapiaa? Niillä saisit tasapainotettua hormonitoimintaa joka on voinut mennä raiteiltaan km jälkeen! Voimia sinne!

Haikaranyytin tikku näyttää siltä että se räjähtää, niin kirkuva viiva :grin

Eikös,Katjushalla ollut tänään verikoe!? Tulehan heti kertomaan tuloksesta kun saat tietää!

On. Täällä on todellinen Maanantai :dead: Aamun eka ajatus-menkkakipuja alamahalla?! :sad010 Miks ei vain vois nukkua pe saakka! Sillon ois dpo 12 ja joku selkeys tähän piinaan...

HYVÄÄ VIIKONALKUA ja positiivista mieltä meille kaikille tähän viikkoon! Toivottavasti luvattu auringon paiste ja lämpö saa kaikki hyvälle tuulelle!!

Joo, kävin verta antamassa :)
Kohtasin käytävällä siirron tehneen lääkärin ja kuiskasin, että hyviä uutisia. Hänen silmistään näki ja varmasti minun silmistä näki, että tähän tilanteeseen reagoi kaikki meitä hoitaneet. Kuiskasi takaisin, että onnea matkaan!
Aamun digi:
ImageUploadedByVau Foorumi1457938265.776512.jpg

Katjusha 4+4

Katjusha, onnea vielä täälläkin digin tuloksesta! Iltapäivän verikokeen huimia lukemia ootellessa :)

Haikara, juu digi loppuu 3+ viikkoihin hedelmöittymisestä :) digi varmaan räjähtää kun teet sen, hcg:n ylilataus :D :D hyvä että on nyt exän kanssa kaikki ok!

Myylle tsemppiä flunssan paranteluun :)

Pipanat, jospa ne on jotain kiinnittymisjomoja?

Junibea, tylsää tuollainen vuotelu ja sanon sen kokemuksen syvällä rintaäänellä :( ootko käynyt gynellä asian takia?

Täällä alkoi tällä erää viimeinen luge-kuuri ennen ivf:ää. Menkkoja lupailee tietty juuri pääsiäiseksi kun ollaan reissussa mutta pitää ottaa lääke-arsenaali mukaan.

Larissa kp 15, dpo 3

Muokattu viimeksi:
Larissa: en oo käynyt gynellä mutta mulla on torstaina muissa asioissa lääkäri.. pitäsköhän kysästä tuosta vuotelusta? Sehän tässä jännä on ku ei ollu minkäänlaista jälkitarkastusta synnytyksen jälkeen.. ei se ihan keskenmenon piikkiin mee ku raskaus keskeytetään puolessa välissä.

Junibea, ehdottomasti kannattaa kysellä! Ei tuo normaalia ole! Ja tosi kummaa että et ole mitään jälkitarkastusta saanut. Sullahan voi olla siellä joku kohtutulehduskin häiritsemässä.

Junibea ehdottomasti ota puheeksi tai varaa aika gynelle, sinne on voinu jäädä joku kudos pala joka aiheuttaa vuotelua ja tulehduksellista tilaa, jolloin ei oo raskauskaan mahdollinen.

Täällä dpo 10 jonkinlaisia jomotuksia alamahalla, mut ollu kyllä oviksesta lähtien, samoin kuin oikean puoleisia keltarauhas kipuja ja repesi kipui. Ensin aattelin et testaan aamulla mut jänistin. ...

Tän aamun testistä ei saanu viivaa kuvaan asti, eli varmaan viivanpaikka on, vaikka on kyllä omaan silmään haamun näköinen enemmän se eilinen. No menkkatuntemuksia on ollu aamuyöstä asti, eli varmaan ne menkat huomiseen mennessä alkaa..

Junibea, ota puheeks! ja todella ihme että ei oo mitään jälkitarkastusta o_O kyllähän synnytyksen jälkeen on, niin miks ei sun tapauksessa, outoo.

Juntturalle tsemppiä punktioon! :)

Mami kp 26/27 (joskus myös 26-28) yk 21

Ihana lääkäri teillä Katjusha! Kuvittelin mielessäni tuon kohtaamisen lääkärin kanssa ja nousi kyyneleet silmiin ja hymy huulille!

Junibea, minäkin kyllä ehdottaisin gynellä käyntiä heti ensiksi! On kyllä kummaa ettei ollut mitää tarkastusta tuommoisen tapahtuman jälkeen!

On.tänään onkin "jo" dpo9 eikä 8 niinkuin luulin. Noh, ei se mitään vielä auta kun en uskalla testata! Ainakaan ennen ke :nailbiting:

ihana digitulos katjusha mashaAllah nautihan raskaudesta olen niin superonnellinen puolestasi. :)

junibea ei muuta ku ota tuo puheeks ja vaadi tarkastus, itellä aikoinaa jäi kudosta kohtuun ja vuosin ku häränkurkku 3kk keskeytyneen keskenmenon jälkeen ku mulle tehtii epäonnistunu kaavinta eikä mitää tarkastuksia, hyvä ettei henki lähten sen vuotomäärän takia.

plussatuulia kaikille tasapuolisesti täältä etelästä :)

mä täs mietin ja pohdin et pitäsköhä mun myydä aikaansaannoksia netissä, on luontokuvia, oon piirrelly maalaillu jne. zazzlessa sais lisensoitua et ihmiset voi ostaa vaatteita, mukeja jne printeillä ja kuvien tekijä saa sit rojaltteja eli osan tuotosta ja sit jos myynti tapahtuu mun linkin kautta ni saa viel isomman prosenttiosuuden myynnistä. sillai sais myös helpost ns oman malliston luotua vaatteissa yms kuvien avulla. mä oon iha pihal mitä tehä, ukko ei ol innoissaa omal tavallaan ei usko et minä pystyn saamaa rahaa mistää jne... hohhoijaa.
jotai positiivista tyttö rakastaa ruisleipää :) ukko söi kans hyväl ruokahalul sitä mut sit ku oli täynnä alko valittaa. mulla lohkes eilen etuhammas yhtäkkiä.

Tsemppiä juntturalle.

Jes ihanaa Katjushan digi tulos. :)

Täällä kp12. Ei ovista ainakaan vielä näkyvissä. Mutta hirveä räkätauti ollu kohta viikon. Tulin just lääkäristä ja sain antibiootit. Poskionteloissa tulehdusta ja keuhoissakin kuulosti huonolta. Että saa nyt nähdä miten tässä käy oviksen jääkö tulematta ja miten toi antibiootti. Sanoin kyllä että me yritetään raskautua mutta eipä tuo lääkäri hirveästi siihen reagoinut. Eikä vaihtoehtoja edes ole sellaisia jotka olis täysin turvallisia raskauden aikana koska olen allerginen penisilliinille ja kefalosporiineille. No ehkä se ovis ja tärppi jää tulematta tässäkin kierrossa... vaikka tosi ahkeraan ollaan talleteltu nyt. tiedä mikä miehelle on tullut ku joka ilta pitäis. :D toisaalta ajoitus ehkä vähän huono taas kun ei edes ovista vielä näkyvissä.

Katjusha, ihana digitulos!! :) pääsetkin sitten nauttimaan raskaudesta ja kasvattelemaan masua :)

Myy, paranemisia!

Gatusa, vitsi kun siun miehes on noin kovin pessimistinen, harmittaa oikein siun puolesta ku et mieheltäs tukea saa... Toivottavasti nyt jotain toimivaa pääsisit yrittämään ja pääsisit näyttämään miehelles ett turhaan on niin vastaan kaikkea :D

Takaisin