Heippa!
Juntturalle hurjasti tsemppiä huomiseen!!!
Hileiselläkin hurjan jännä tilanne, ootan innolla testin tulosta!
Pipanat, sinä myös jännän äärellä! Vaikka voi olal muutakin mutta toivottavasti olis kiinnittymis kipuja!
Mami, viiva siellä näkyy, mut voihan tuo olla viivanpaikkakin. Mut vahvistukoon se! Odottele pari päivää ja tee uusi :)
Ikäasioista oli puhetta, mä 31v, mies pian 48v.
Ja odottelemisesta. Nuorempana en kokenut et oisin edes välttis halunnu lapsia joten en kokenut silloin odottelemiseksi. Kun päätettiin et nyt saa vauva tulla, en edes ollut mitenkään hypertärinässä. Mut kun menkat ekan kerran alkoi tämän jälkeen iski vauvakuume päälle tosi rajuna ja on pahentunut kierto kierrolta ja odotuksen vihaaminen siinä samalla. Nyt en jaksaisi enää yhtään.
Me oltiin eilen ihanassa meidän koiran kennelin talvipäivässä. Ja oli niin hauskaa. Se on niin huvittavaa katsoa kun 30 samanlaista koiraa juoksee yhtenä miehenä pitkin pihaa eikä mitä hajua missä oma koira on. Siellä oli mukavaa paistella kodassa lettuja ja makkaraa ja rapsutella koiria. Siellä oli myös muutama vauva, ja taapero ikäinen mukana, yks 10 kk vanha. Ja mun mies yllätti mut kyselemässä tän 10kk-vauvan äidiltä et miten se on vauvan ja koiran kanssa onnistunut. Tollaset hetket saa mut toisaalta niin fiiliksiin et se on ihan messissä ja toisaalta taas vetää fiilikset ihan alas kun äkee et toinen toivoo vauvaa tosi paljon ja mä en vaan tule raskaaksi.
Tänään mä olin fyssarilla, olin varannut 1h ajan ja se hieroi mua 1,5h

Juteltiin sen kanssa näistä kilppariongelmista ja lapsettomuudesta. Se kertoi että se oli alkanut yrittää vauvaa 18 vuotiaana ja saanut ekan 33 vuotiaana. Ja vastga ihan viimesinä vuosina olivat saaneet selville et on kilpparin vajaatoiminta. Hohhoi! Onneks tää nyt on mulla hoidossa ainakin jotenkin mutta se sano vaan mulle että siinä voi mennä vuosikin et kroppa tasaantuu kokonaan. Mut siis tiedän tietty että jokainen on yksilö, mutta aika hurjaa.
Vähän on kaiken kaikkiaan tänään sunnuntaifiilis. Mut jospa huomenna töissä taas aika lähtee lentoon. Ens viikonloppuna luvassa mun kavereiden kanssa isompaa kaupunkia, stand-upia ja tyttöjen juttuja
Ilpuri kp8/31 yk26