Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minä ja mies pian 23v:)

Pipanat mun kiinnittymistuntemukset oli keskellä yötä tulleita normi repäsykipuja mutta paljon voimakkaampia ja kerran kunnon vihlasu kahtena peräkkäisenä yönä muistaakseni dpo 6 -8

Rosann ihana kuulla sinusta ja mahtavaa, että elämä on mallillaan! Kiitos tsempeistä :)

Iästä olitte jutelleet, minä olen 37 (kesällä 38) ja mies kolme vuotta nuorempi. Mulla samanlaiset ajatukset ku Pisamalla, niin kauan yritetään ku mahdollista, en myöskään tunne itseäni vanhaksi. Oon paljon paremmassa fyysisessä kunnossa ku olin reilu parikymppisenä.

on: Nyt on kotona pistettävät piikit pistelty. Orgalutran oli kaikista inhottavin, siitä tuli eniten oloja. Eilen pistin illalla Gonapeptyl nimistä lääkettä klo 23 (käsitin että on irrotusta varten). Sitä oli ruiskussa yli puolet enempi mitä orgalutrania muttei tuntunut oikeestaan miltään. Tänään on ollu aika huono olo ja tissikipu on pahempaa ku ikinä. Vatsa on ihan turvoksissa ja huominen jännittää. Klo 11 on punktio. Jos hyperiä ei tule niin siirto tehdään keskiviikona oulussa klo 14:30 iiikkk...

+++++++ puhuria toivon kaikille tämän ketjun naisille!

Junttura, kiva kuulla susta! Tsempit huomiseen punktioon! Toivottavasti hyperi jää tulematta niin pääsette siirtoon. Tule sitten kertomaan punktion tulos :)

Minä 26v ja mies kohta 28v.
Esikoinen tuli helposti mutta toinen ei :/ onneks iän puolesta aikaa odotella, vaan kun ei malttaisi :(

Junttura, tsemppiä punktioon, toivottavasti kaikki menisi hyvin eikä hyperiä tulisi ja pääsisitte siirtoon! :)

Junttura, tsemppiä!! Toivotaan ettei hyperiä tule ja saisitte pian ihastella kahta viivaa tikussa! :)

PiPaNat, mulla ei varsinaisesti tullu mitään kiinnittymiskipuja, mut oikealla puolella kipuili eli munasolun irtoamispuolelta (ultrattiin niin tiedän). Se puoli jomotteli pitkään, vielä rv 6+. Kysyinkin sitä ultraavalta henkilöltä ja se tokas hassusti, että yleensä ihmisillä on enemmän tuntemuksia oikealla puolella! Outoa.

Mymmelisti, ihanat punaiset viivat. :) Lisää testejä vaan jos mieli tekee. Mulla ainakin varmuus kasvoi jokaisen entistä punaisemman viivan jälkeen ja hymy leveni. Miksi niitä säästelemään. Niin monta negaa tullu tehtyä, että vois melkein ottaa takas ja tehdä vastaavan määrän plussia. Oisitte niin ku tasoissa :P En tiedä kenen kanssa tasoissa, ehkä maailman ja universumin. :) :)

Hileinen, ei kai se paljon maksa vaivaa vaikka testaisitkin. Saisit ainakin mielenrauhan sen suhteen. Välillä kyllä itekin muistan, että vuoto loppunu yllättävän äkisti, mutta mun kohdalla ei valitettavasti tarkottanu mitään...

Plussatuulia joka kolkkaan ja pitkää pinnaa piinaviikoille! +++++++++++ On ollut niin hyvä plussapuhuri, että sais jatkua vielä hyvän tovin.

On. Täällä ei ihmeempiä. Tissit vähän hellänä mutta muuten tosi normi olo. Eilen riisuin rintsikat vähän liian rempseesti ja totesinkin heti perään, että auts, ei noin kovia liikkeitä sittenkään... Vielä voi mahalteenkin nukkua mut ei ehkä niin miellyttävää enää. Liikkeitä en nyt vois sanoa tunteneeni, mutta jotain pientä kutittelun tunnetta ehkä eilen havaittavissa. Päänsärkyä edelleen silloin tällöin riesana, mutta nyt ihan siedettävä. :)

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiso plussainen tuulenpuuska koko ketjulle!!!! ++++++++++++++

Maggie rv 16+3 <3

Junttura, tsemppiä punktioon. Mulla tuli todella tuskaset olot vasta punktio aamuna,varsinkin vasemmalle puolelle missä oli enemmän follejakin. Muista juoda koko ajan paljon, nyt ja sen punktion jälkeenkin. Huomasin ainakin itse jos unohdin juomisn niin olokin tuli kurjemmaksi.

Toivottavasti ei tule hyperiä, ei ollut mikään kiva juttu. Ja siitä saikkuviikosta mikä mulle tuli, ei edes makseta palkkaa.Tuli vähän yllätyksenä. Sen tiesin ettei itse punktiopäivästä makseta mutta ei tarvii näköjään maksaa mistään saikkupäivstä mitkä johtuu hedelmöityshoidoista. Punktiopäivä saikut sain vaan mahakipu koodilla joten niistä saan palkan,mutta hyperiin en tajunnut pyytää.

Tsemppiä Juntturalle huomiselle:happy:

Meritähtikö se puhui odottelusta kun on vielä nuori.. En itse ainakaan jaksais/haluais enää oottaa yhtään tässä asiassa. Odotin jo 15 vuotta eikö se riitä? Ensin, että olisin aikuinen, että olisi ammatti, että olisi työpaikka, että olisi mies, että olisi avioliitossa, että olisi talo jne.. Olen siis pyrkinyt lähes koko elämäni siihen, että tulisin äidiksi. En voi sietää, jos joku sanoo meille, että onhan teillä vielä aikaa kun ootte niin nuoria!:mad: Ihan kun olis jotenkin väärin haluta tarkoituksella lapsia alle 30 v:nä.

Lapsettomuus ei oo kivaa missään vaiheessa..
Kukaan ei halua odottaa odottamista, oli minkä ikäinen vaan. 50v ei vaan enään taida päästä hoitoihin toisin kun 20v.
Itekkään en pitänyt siitä kun ihmiset sanoo et no onhan teillä vielä aikaa kun oot nuori jne, mut luulen et moni haluaa sillä lohduttaa.
Tsemppiä kaikille teille ihanille naisille<3

Plussa puhuria puhaltelen eteenpäin!!! ++++ <3

Mymmelisti 4+2 :D <3

Varmasti just lohduttaa monet yrittää, kun sanovat että on aikaa.

Emmäkää haluis odottaa. Olisin halunnu äidiks jo alta 20v, aina rakastanu lapsia. Ehkä onni ettei sillon ollut sopivaa suhdetta ja ehdin "elää nuoruutta".
Me ei olla "perinteisessä" järjestyksessä edetty tässä hommassa. Kihloissa oltiin kun esikoinen ilmoitti tulostaan, ostettiin oma kämppä, vähä kauhistutti kauhea asuntolaina ja lapsi tulossa :D
Mulla ei ammattia, mutta myöhemminkin ehtii opiskella. Lapset ja perhe kuitenkin mulle tärkeämmät. Ja kuitenki vakituinen työpaikka on, niin mikä kiire opiskeluilla.
Naimisiin mentiin kun lapsi oli 1,5v.

Ja nyt toista ei kuulu. Kaikki kyselee asiasta ja ahdistun vaan. Sisko just ilmoitti olevansa raskaana, työkaverit ja kaverit raskaana :/ oikeen ihana vaan odotella vuoroa.

Ens viikolla se naistenklinikka käynti! Hui ku alkaa jo jänskättää.

Meritähti kp 14/30

Junttura, tehdäänkö se täällä se punktio vai pitääkö mennä Ouluun? Ja vautsi, 30 follia! Ja toivotaan, että ei oo hyperiä. Tsemppiä! ♥

Tuleeks pc:llä tälläsiä viivanpaikkoja? Mulle ei oo koskaan tullu mut nyt on 2 testissä ollu, jotka on eri eristä kylläkin. Luonnossa näkyy leveemmin ja selvemmin. Yleensä kuvaan asti ei tuu mitään. o_O

Mami kp 25/27 dpo ei hajua, luulin että ei ollu koko ovista kun en saanu tikulla kiinni, vaikka testasin useemmin kun yleensä :grin yk 21

Muoks. Ja vielä iltapisusta tehty testi n 2,5h pidätyksellä

Liitteet

• IMG_20160313_214314.jpg
    IMG_20160313_214314.jpg
    381.7 KB · Katsottu: 216
Murkku, Apua miten sulla noin monessa noita hailuroita, ihan epistä että on olleet huuhaa viivoja :sad001

Mää en tosiaan tiä dpo:ta, luultavasti se on 9-10 ja nyt ekaa kertaa sain pc:llä 2 tollasta, aamupäivän testi oli haaleempi kun tää iltanen, väriä en kyllä tiiä onko. No jää nähtäväks miten käy, voi kunpa se ois plussa :rolleyes:

Heippa!

Juntturalle hurjasti tsemppiä huomiseen!!!

Hileiselläkin hurjan jännä tilanne, ootan innolla testin tulosta!

Pipanat, sinä myös jännän äärellä! Vaikka voi olal muutakin mutta toivottavasti olis kiinnittymis kipuja!

Mami, viiva siellä näkyy, mut voihan tuo olla viivanpaikkakin. Mut vahvistukoon se! Odottele pari päivää ja tee uusi :)

Ikäasioista oli puhetta, mä 31v, mies pian 48v.
Ja odottelemisesta. Nuorempana en kokenut et oisin edes välttis halunnu lapsia joten en kokenut silloin odottelemiseksi. Kun päätettiin et nyt saa vauva tulla, en edes ollut mitenkään hypertärinässä. Mut kun menkat ekan kerran alkoi tämän jälkeen iski vauvakuume päälle tosi rajuna ja on pahentunut kierto kierrolta ja odotuksen vihaaminen siinä samalla. Nyt en jaksaisi enää yhtään.

Me oltiin eilen ihanassa meidän koiran kennelin talvipäivässä. Ja oli niin hauskaa. Se on niin huvittavaa katsoa kun 30 samanlaista koiraa juoksee yhtenä miehenä pitkin pihaa eikä mitä hajua missä oma koira on. Siellä oli mukavaa paistella kodassa lettuja ja makkaraa ja rapsutella koiria. Siellä oli myös muutama vauva, ja taapero ikäinen mukana, yks 10 kk vanha. Ja mun mies yllätti mut kyselemässä tän 10kk-vauvan äidiltä et miten se on vauvan ja koiran kanssa onnistunut. Tollaset hetket saa mut toisaalta niin fiiliksiin et se on ihan messissä ja toisaalta taas vetää fiilikset ihan alas kun äkee et toinen toivoo vauvaa tosi paljon ja mä en vaan tule raskaaksi.

Tänään mä olin fyssarilla, olin varannut 1h ajan ja se hieroi mua 1,5h :grin Juteltiin sen kanssa näistä kilppariongelmista ja lapsettomuudesta. Se kertoi että se oli alkanut yrittää vauvaa 18 vuotiaana ja saanut ekan 33 vuotiaana. Ja vastga ihan viimesinä vuosina olivat saaneet selville et on kilpparin vajaatoiminta. Hohhoi! Onneks tää nyt on mulla hoidossa ainakin jotenkin mutta se sano vaan mulle että siinä voi mennä vuosikin et kroppa tasaantuu kokonaan. Mut siis tiedän tietty että jokainen on yksilö, mutta aika hurjaa.

Vähän on kaiken kaikkiaan tänään sunnuntaifiilis. Mut jospa huomenna töissä taas aika lähtee lentoon. Ens viikonloppuna luvassa mun kavereiden kanssa isompaa kaupunkia, stand-upia ja tyttöjen juttuja :happy:

Ilpuri kp8/31 yk26

Mami, en osaa sanoa mikä hailura siinä on vai onko viivan paikka jotain siinä kumminkin on. Onko livenä väriä?? :)

Murkku, ohhhho onpa tullut hailuroita sulle! :o miten voikin olla noin paljon?! Onko noi kaikki herkkyydeltä 25 vai vähemmän ?

Ilpuri, mä en halunnut lapsia ollenkaan lapsena enkä teininä, vasta täysikäsenä aloin haaveilee et ehkä joskus ja kun tapasin mun miehen iski järjetön vauva kuume. Ekojen menkkojen jälkeen kuume oli kovempi. Kai olin ajatellu vaan niin et tuun raskaaksi kun vaan lopetan ehkäsyn :( no 3.5v siihen meni. Mun sukulainen oli aina halunnut äidiksi ja yritti 15vuotta kunnes vihdoin inssistä tuli raskaaksi.

Mami, huikkailen täälläkin että toivotaan viivalle vahvistumista ja toivotaan että se on oikea viiva eikä viivanpaikka :)

Mymmelisti, kyllä noi on varmaan kaikki herkkyydeltään 25, ehkä yksi voi olla 10. Suurin osa on pc:n liuskoja...

Lääkärillekkin sanoin, että en tykkää enää testata, kun tollasia hailuroita testeihin tulee. Hän käski jatkossa mennä tekemään neuvolaan raskaustestit, ni ei tartte kotona tehdä...

Takaisin