Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Murkku, pahoittelut menkoista :( onneksi pian on aukkari ja clomit! :)

Hileinen, pahoittelut tädistä :( jospa sitten ehtisittekin ennen reissua jo ivf:ään :)

Larissa, hassulta kyllä tuntuu että joutuu e-pillereitä syömään että saa vauvan :D onneksi se on vain yksi kierto ja toivotaan että se saa endoa rauhoittumaan ja ivf tuo toivotun tuloksen! :) tosin ekana tietysti toivon ett plussaisit jo tästä kierrosta ;)

Kivaa kun monet on just käynyt tai menossa kampaajalle, se kyllä piristää ihmeesti :)

Tsemppiä kaikille kaikkiin kierron vaiheisiin ja plussatuulia! :)

Nenna 17+1

Larissa, en vielä. Itse asiassa kasvivärit on siitä kivoja, että niillä ei tule sellaista veitsellä leikattua tyvikasvua kuten synteettisillä väreillä, joten tyvikasvu ei ollenkaan häiritse silmää. Multa kysytään vieläkin, mikä mun oma väri on, vaikka omaa väriä näkyy jo pian 10 cm ja eroaa kuitenkin selkeästi latvojen väristä. Mutta ku ei ole sitä veitsellä leikattua tyvikasvua vaan tyvikasvu ilmenee vähän niinku ois liukuvärjätty tms.

minni kyllä se aika menee, nautihan siitä että on hyvä olo, ootappa ku pääset pidemmälle ku liitoskivut sun muut tulee mukaan, tietenki kaikilla ei tul.

lucky sinä oot jo noin pitkällä, kyllähä vähä itestää ku huolta pitää ni hyvä olo tulee iha pikku muutoksel ulkonäköönki.

vau nenna ja maggie ootte jo noin pitkällä mashaAllah :) nauttikaahan molemmat :)

täällä ei mitään uutta auringon alla samaa mitä aina. tyttö kasvaa ja oppii sanoja, touhottaa kokoajan. saapi nähä miten käy ku äippä käy pyytääs mulle virkatoistusta inshaAllah saa ni sais sit lähiaikoin alkaa järkkäillä häitä vaikka eihä me mitää vietetä eikä juhlita, ainoastaa sanotaa tahdon kuten suomes parin todistajan läsnäollessa. ehkä vähä jotai juotavaa ja keksei tms hommataa ja laitetaa hyvää ruokaa. josko vaik tuon sedän sais käymää kyläs ni ois todistaja ja sit ton veli vaikka...

pikku huomiona ilmoitan että vieläkin kaikki neuleet vapaina ja odottavat omistajaa ja käyttäjää.

Larissa jep yritän olla rauhallisin mielin, mutta nyt ymmärrän miten joku voi olla raskaana tietämättään! Se on näemmä aivan mahdollista varsinkaan jos ei niinkään seuraa kiertoja tai tulee valemenkat! Maha on vähemmän turvoksissakin kun alussa.
No eiköhän tämä aika mene nopsaan toivottavasti!
Siellä o plussa! Mahtavaa ;) tiedätte mitä tehdä!

Larissa, aika jännä et yhden kuukauden takia pillerit tai onko yks kk tarpeeksi? Mutta toisaalta parempi yksi kuukausi kuin koko puolivuotta jonossa. Ei ainakaan tunnu niin semmoselta "heitän hukkaan nämäkin mahikset". Toivotaan kumminkin luomuplussaa! Jos vaikka koko kroppa säikähtäis kun tietää seuraavaksi hurjempaa menoa!

Mulla on kurkku kipeä! :S eli kyllä se vaan flunssa oli joka mua tässä on kiusannut.. :(
Tämä olis mun päivä jollon olis aikaa siivoo.. Taidan ruveta siis hommiin :D

-Mymmelisti #43 kp29/30 dpo12

Mymmelisti, juu onhan se vähän hassua että otetaan kuukaudeksi e-pillerit käyttöön. Mutta yksi kierto sinne tai tänne ei tässä vaiheessa tunnu miltään! Jos se vaan auttaa sammuttamaan endoa ja parantaa meidän ivf-mahiksia niin sama kai se on :) Nähtävästi se menisi niin, että huhtikuun olisi e-pillerit, sitten seuraavassa kierrossa synarela-sumuttelut, joilla lamataan oma hormoonitoiminta (ehkä osittain e-pillerit ja sumuttelut yhtä aikaa) ja touko-kesäkuun vaihteessa sitten piikittelyt, punktio ja alkion siirto. Toki sitä plussaa toivon tähän kiertoon, mutta on ne ajatukset kyllä jo ivf:ssä. Toivotaan että sun kurkkukipu olisi OIRE :wink Huomenna testiä?

Enni, hyvä idea varata gyne! Milloin sulla on se? Tsemppiä! :)

Nennalle lähetän lämpimiä ajatuksia ja halauksia! Oot aina niin ihanan tsemppaava! :)

Gatusa, kunpa saisitte asiat järjestymään ja pikkuisen hääjuhlankin järkättyä :) Onko siellä kevät jo pitkällä? Kuinka lämmin siellä on? Laita taas kuvia, kun saat kasvimaan kasvit alulle :)

Asuuko kukaan teistä Turun seudulla? Oon tulossa sinne päin pääsiäisenä, joten jos joku uskaltaa niin voitaisiin tavata :)

Larissa kp 11, dpo -1?

Muokattu viimeksi:
keksin keinon välttää siivouksen.. avasin koneen.. :D

Larissa, toivon kovastikkin et olis oire tai kaikki tää olis oireita, mut kyllä pahoin pelkään että pää petti taas :/
Huomenna on testin vuoro, jos vaan saapuu tänään! ainakin eilen tilaus oli jo lähetetty ja viimeksikin sain kotitestistä tosi nopeesti, niin ja nyt otin viel sen ykkösluokan eli pitäs tulla tänään! ootan vaan kun kuulen millon laatikko kilahtaa ulkona :D
Harmi etten oo siellä turussa päin.

Mymmelisti, toivotaan että siellä laatikko kilahtaa :wink Mulla on sormet ja varpaat ristissä, jotta sulle plussa pärähtäisi. Mun usko sun luomu plussaan on kova! :Heartpink

Kaiken muun härdellin keskellä olen täällä lähetellyt työhakemuksia, kun nykyinen määräaikainen loppuu ensi kuun alussa. Just mun tuuria että pitää etsiä uutta työtä ja ehkä aloittaa uudessa paikassa juuri kun on hoito-rumba kesken ja kroppa hormooneista tai niiden puutteesta sekaisin. Mutta niinhän se menee elämässä, että kaikki muutokset sattuu samaan syssyyn. Siksi me varmaan mentiin nyt kihloihin ja siksi teen jotain radikaalia tänään hiuksille :grin Eläköön muutos! :grin

Hileinen: pahoittelut kp 1:stä :(

Muurahainen: myös sinulle suuret pahoittelut <3 mutta mitä uutisia, ihanaa! ;)

Larissa: Toivotaa että lääkärit tietää mitä tekee mut onha toi vähä jännä tilanne. Mutta plussa tuulia tähän kiertoon ;)

Yhdyn muihin ai että te , maggie ja nenna olette jo pitkällä :P <3

Minni: Minä uskon että kaikki on hyvin siellä mutta tiedän ton epävarmuuden tunteen! :(

Mymmelisti: itselläni tuli ennen plussaa kurkku kipeeks ;) vaikka voihan se olla flunssaa :( voi kun plussasit jo <3 ja toivottavasti nähdään huomenna!

On: Huomenna alkaa matka takaisin Suomeen klo 7 aamusta ja illasta 19 paikkeilla on äidin luona ja varmaan sunnuntaina palaan kotiin :) Nii äkkiä män 5 viikkoa ! :/
Alkaa pahoinvointi vissii nostaa päätään, ei hyvä, täs ois työharjottelua viel eessä :D

Rv 7+1

Haikaranyytti, saako kysyä että miten meinaat raskaudesta Suomessa puhua? Tietääkö täällä vielä vielä kukaan? Millaista vastaanottoa odotat? :shy: Anteeksi, jos on liian henkilökohtaisia kysymykisä, ei todellakaan ole pakko vastata!

PiPaNat : En tajunnut oikee siu kysymystä? :D mutta vastaan parhaani mukaan. Kyllä läheisemmät kaverit tietää ja perhe jotka ollu mukana tässä lapsettomuudessa joten tottakai he ovat puolestani niin niin onnellisia :) miksi joku ei ottaisi hyvin sitä jos joku raskautuu pitkän yrittämisen jälkeen, lääkekuurin ym.

Mymmelisti: Pitääkin haaveilla ;) Oot kyllä joteki ihan erilainen nyt loppu kierron <3 oispa siel ++++++++ ;)

Haikara, hyvää kotimatkaa ja toivottavasti pahointointi ei liikaa ala jylläämään, jotta selviät lopuista harjoitteluista.:Heartred Musta on mahtavaa, että olette tuttuja "oikeassa elämässä" Mymmelistin kanssa! :) Ps. Tietääkö sun Suomen ex jo raskaudesta?

Mie luotan KYS:n lääkäreihin, että tämä on hyvä ratkaisu. Ihan järkeväähän se on yrittää pienentää endopesäkkeitä ennen kuin aletaan ivf-hoitoon, jotta saadaan paras mahdollinen tulos. Ja kuten jo sanoin, 1-2 kiertoa tässä ei enää tunnu missään :grin

Larissa: Ei tiedä ja en tiedä saako tietääkään :) katsotaan ku nähdään sunnuntaina ja puhutaa kaikki asiat selväks viellä kerran. Mutta en usko että kerron raskaudesta koska en halua satuttaa häntä, kuitenkin jossain vaiheessa me oltiin ne ketkä sitä lasta yritti!
- itse luottaisin myös kyssin lääkäreihin, ootko siel kaarisairaalaa puolel ?

Minni: Jep, toivon vain että osaan itse antaa viellä mymmelistille tukea kun itse olen jo raskaana tosin ku syksyllä kun nähtiin. Vaikka olin kokoajan varma että mymmelisti on ensin...mutta niiin toivon että pian on raskaana <3

Haikara luuletko ettei ex saa koskaan tietää raskaudesta? Mietin vain että onko parempi kertoa itse ajoissa kun että kuulee jostain muualta myöhemmin? :D Tottakai itse tiedät mikä on paras, mietin vain :)

Haikara, itse soitin joskus rv12 eksälle ja kerroin raskaudesta. Halusin että kuulee miulta, kun kuitenkin ois kuullut jostain kautta. Meillä siis oli kans erosta suht lyhyt aika sillon.

Takaisin