Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaralle tsemppiä! Eiköhän siellä ole kaikki ok <3

Murkulle myös tsempit lääkärikäyntiin! Nyt vaadit ne clomit tai edes jotain jatkoon! Pahoittelut negasta :/

Katjusha, täällä jo valmiiksi jännään sun loppuviikon testiä ;)

Hileinen, missä viivyt testin kanssa? :)

Haikara tsempit ultraan! Kyllä sen sydämen näkee kun se lääkäri näyttää "elävää kuvaa" elä siis pelästy kun se ensin on pysäytetty se kuva :D

Murkulle pahoittelut negasta ja tsempit lekurille <3

IHANAA NAISTENPÄIVÄÄ IHANILLE SUPERNAISILLE <3 Laittakaahan puolisot hemmottelemaan teitä tänään ;)

Ihanaa naistenpäivää kaikille! <3 :)

En miä mitään testiä muistanut/uskaltanut tehhä. Aamulla vähän tuhruakin ja nyt jo masua juimii... eli eiköhän nää inssit ollu tässä :( Soittelen polille kun kunnon vuoto alkanut. Arvaatte tietysti päivän tunnelman :(

Hileinen dpo 12

Hyvää naistenpäivän kaikille! :greet015
Haikara tuolloin alussa ultra usein vielä hankalaa ja muutaman millin heitto mittauksessa voi muuttaa viikkoja päivillä, yritä olla huolimatta kyllä siellä varmasti kaikki on hyvin ja kasvaa niinkin pitää.
Pahoittelut tädeistä.
ON. Dpo 4 eipä tarvii paljoo piinailla kun talletukset jäi kertaan :sad001

Muurahainen, pahoittelut negasta :sad010 ❤️ Paljon paljon tsemppiä lääkäriin! :hug013

Haikaralle isosti tsemppiä ultraan! ❤️

Katjusha, miten sie maltat? :nailbiting:

Ihanaa Naistenpäivää rakkahat ❤️❤️❤️

On. Totaalinen romahdus. Joka päivä saa facebookissa lukea raskausuutisia tai syntymiä. Olen piiloitellut julkaisuja ja käyttäjiä sen mukaan, sattuu liian paljon... Nyt aamulla sain lukea, kuinka kaveri odottaa neljättä ja sit *rumasana* kehtaa valittaa niistä edellisistäkin! Samoin yksi toinenkin jaksaa kokoajan valittaa! Mitä *rumasana* pitää niitä lapsia tehdä jollei jaksa tai pysty huolehtimaan niistä?!? Mä olen niin vihainen ja katkera... Viimeisen viikon on oikeasti ollut olo, etten vaan jaksa enää :sad015

Voi Myy :( mustakin tuntuu että koko ajan joku facessa/instassa ilmoittaa raskaudesta. Ja tuo on kyllä niin kiittämätöntä lapsettoman näkökulmasta, että on useita lapsia ja sitten valitetaan niistä ja tehdään lisää :(

Hileiselle halit <3 jos ne menkat sieltä alkaa niin yhdessä lähdetään kohti ivf:ää.

Nonnah, voi kun se yksi kerta riittäisi <3

Myy ja Larissa kiitti tsemppiä, mie niin kans jaan tuon katkeruuden kanssanne, noista jotka valittaa kuin raskasta lasten kanssa. Eivät kai vaan osaa olla kiitollisia lapsistaan kun niitä tulee kun vähän peittoo heilauttaa. Ja oikeesti miksi niitä lapsia pitää tehdä 3-6 silloin jos niitä ei jaksa ja niistä ei pysty kunnolla huolehtimaan.
Taas töissä tapaus jossa 5 lapsi tulossa edelliset huostaan otettu kun ei pysty huolehtimaan, nyt raskausaikana selkeästi Alkon käyttöä ja tupakoi! Ai helvetti et korpee! Eiks vois tehdä pakko sterilisaatiota! Onneks on tänään vp.

Mitenhän noiden Terojen kanssa pitäis toimia kun kesken niiden syönnin alkaa menkat?
Taidan ihan oikeasti luovuttaa.. kierto oli sitten 17 päivää.
Eli kp2 yk 10

Nonnah, huh huh en kyllä kestäisi tehdä sun työtä. Tarpeeksi rankkaa muutenkin katsella tuollaisia tapauksia, mutta sitten vielä oma lapsettomuus/pitkä yritys siihen päälle. Mulla leviäisi pää! Itsekin teen asiakaspalvelutyötä, mutta siinä työssä kohtaamiset asiakkaiden kanssa on aika lyhyitä.

Hirmu, millaista vuoto on? Onko jo niin runsasta että voi laskea menkoiksi? Miksi sulle on määrätty terot? Mulla terot ei pitäneet loppukierron tiputteluvuotoa poissa, vasta lugesteron auttoi mutta sekään ei ole auttanut raskautumaan.

Larissa, eilen tosiaan alkoi vuoto ja ihan kuukautisvuotoa tämä minusta on, yhtä runsasta jne..
Mulle määrättiin terot koska kierto oli niin epäsäännöllinen ja Välivuotoja (tuhruttamista) oli jatkuvasti. Välivuodot kuitenkin loppui just ennenkuin terot olisi pitänyt aloittaa.
Aloitin ne sitten pari kk myöhemmin kun kierrot oli edelleen 25-38 päivää..
Ollaan nyt vähän reilu vuosi oltu ilman ehkäisyä ja yritystä se 9 kiertoa takana joten itse toivoin tietysti että terot tasoittaisi kierrot ja sitäkautta voisi auttaa raskautumaan.

Hirmu, onko sun välivuotojen syytä tutkittu? Ja onko ne aina kierron lopussa? Mulla on ollut loppukierron tuhrua/veristä vuotoa koko yritysajan eli päälle 1,5 vuotta. Terot ei tosiaan auttaneet, mutta lugesteron auttaa. Letrozolin sain myös parantamaan ovulaatiota ja sitä kautta auttamaan tuhruihin, mutta ilman lugea se ei tuhruja mulla poista. Raskaaksi en ole tullut ja tammikuussa selvisi sekä lapsettomuuden että vuotojen syyksi endometrioosi. Odotellaan nyt päästä ivf:ään Kannattaa siis pyrkiä selvittämään vuotojen syy.

Mutta onko teroja mitään järkeä syödä nyt enää, siis tätä 10 päivää loppuun kun menkat alkoi kesken kaiken? Olin kuitenkin ottanut vasta 2 tabua kun vuoto alkoi joten munhan täytyisi syödä niitä melkein putkeen 20 kpl, ainoastaan 6 päivää olisi väliä siinä..

Missä vaiheessa kiertoa sun on ohjeistettu niitä syömään? Yleensähän niitä otetaan kp 15 alkaen 10 tbl. Jos vuoto on kovaa ja tulkitset sen menkoiksi niin itse en söisi kuuria loppuun.

Juu siis nimenomaan kp 15 alkaen ja sen 10 tabua. Niin itsekin ajattelin että ei varmaan ole järkevää niitä nyt syödä enää..

Hyvää naistenpäivää ihanaiset?
Onkos teillä puoliskot yllättänyt tänään?
Vai onko ihan normi huomioo?
Mä sain vähän sellasen käsityksen että kukkia odottas kotona työpäivän jälkeen, näkee si iltapäivällä :)

Ihanaa naistenpäivää kaikille!❤ :)

Pahoittelut tädeistä, negoista ja tuhruista :(

Monilla piinapäivät menossa ja jännittävin oirein; katjusha, mymmelisti ja julianna ainakin. Plussatuulia kaikille!

Myy, ihana kuulla siusta taas pitkästä aikaa, toivottavasti pääsette yrittämään taas toukokuussa! :)

Tsemppiä lääkärikäynnille murkku, toivottavasti tästä käynnistä on hyötyä ja saat clomit! :)

Haikara, tsemppiä ultraan, hyvin se menee ja pian näätte pienen sykkeen! :)

heis pitkästä aikaa kaikki ihanat.

myy jaksamista tuo tunne on tuttu täälläkin mut inshaAllah sinä saat vielä oman pienokaisen syliin <3

haikaranyytti inshaAllah kaikki kunnossa tsemppiä ultraan.

murkku tsemppiä lääkäriin inshaAllah saat jotai apuja nyt.

larissa tsemppiä.

kaikille plussatuulia ja tsemppiä täältä kaukaa etelästä.

noniin varmaa ootteki kuullu viimesimmät uutiset sielläki tältä suunnalta. hohhoijaa mä en usko sanaakaa mitä uutisis sanotaa koska ensinnäkää ei ol turistikohde missä tapellaan nyt. mä veikkaan et kyseessä on aiemmin kuolleiden omaiset jotka kostaa sitä et jenkit teki iskun sinne tunisian rajan lähel olevaa kaupunkii libyas sillo. me ollaa kunnossa täällä satojen kilsojen päässä alhamulillah. eilen vaa olin ku takamuksee ammuttu karhu ku tulli oli rikkon kaurahiutalepaketin ja ruisjauhopaketin. hiutaleet oli laatikossa muitten tavaroiden seas mut ruisjauhot muovipussissa. mulla vasen ranne on tosi huonona mut oikea on hyväs kunnos. tyttö kasvaa ja kehittyy huimaa vauhtia alhamdulillah. haaveilutasolla on mun asiat edelleen. esikon sukunimi vaihtu ja siitäkös esikko sai raivarin isälleen, vanno mun äiille et ku 18v ni vaihtaa nimen takas ja muuttaa mein luokse. edellee lastenkodis, ex yrittää kiristää mua estämäl yhteydenpidon ellen sano mitä hän haluaa.

Hirmu: Mulla kävi ekassa terolutkuurissa noin ja polilta neuvoivat että sen kierron tabletit on syöty :) toisissa kierroissa ei enää noin sattunu ja sain syötyä loppuun.

Takaisin