Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ilpuri nopsaa kommentoin knapukasta, että mulla siis aina ennen menkkoja ollut pehmeä, alhaalla ja auki, mutta myös ekassa plussassa oli niin! Sillä en plussaan uskonut aluksi. Keskenhän se meni ja en tiedä enteilikö sellanen knapukka sitä. Tässä toisessa plussassa oli taas ihan alhaalla, mutta kivi kova ja sitä "aukkoa" ei löytynyt ollenkaan. Muotokin oli jotenkin erikoinen :D Vissiin siitä ei juuri siis voi päätellä mitään :D

Ilpuri kans nyt testaamaan!!

Vielä ei ollu testituloksia tältä aamulta täällä...

Larissalle tsempitykset, toivottavasti kaksi viivaa siellä komistaa tikkuja!! :)

Tosta knapukasta kun ootte haastellut, niin lääkettä laittaessa on tullu seurattua sitä, se ravaa ylös ja alas useammassa kierrossa, on oudon muotoinenkin ollut, mutta se suu on mulla aina ollut pehmeä...

Muurahainen dpo 7, yk 24, testaa ekan kerran 3.2

Aloitinkin testauksen jo tänään, koska halusin saada puhtaan negan ja samalla testata ettei nämä testit valeviivoja tee. Tässä tulos oikein hieno nega. Tästä on hyvä lähteä viivoja vahvistelemaan. :D

ImageUploadedByVau Foorumi1454303998.117933.jpg

Muurahainen dpo 7, yk 24

Huomenta..

Murkulla hieno tulos siinä mielessä ettei oo hailuroita ja siitä on tosiaan hyvä lähteä tummumaan!

Knapukasta sanon minäkin, että oon sitä välillä testaillut ja on kyllä ihan mitä sattuu. Viime kierrossa oli ihan lopussakin kivikova ja kiinni ja niin vaan sitten aukesi hanat. Että en kyllä siitä osaa sanoa juuta enkä jaata, niinkuin en mistään muistakaan oireista. Kaikkea on ollut paitsi kahta viivaa testissä :(

Huomenta! Sorry tytöt, ei ole plussauutisia tälle aamua. R-testi on puhdas nega (Vauvalan herkkä) ja O-testissä on vaan hailu haamu joten se ei kerro mitään. Tässä vielä kuvaa kun murkku vaatii sitä joka tapauksessa ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1454311691.289982.jpg

Testaan vielä keskiviikkona dpo 14 ja sitten jätän luget pois niin pääsee menkat alkamaan. Ei kyllä paljoa yllätä, että tämäkin kierto on susi, joten en jaksa edes olla pettynyt.

Aurinkoista maanantaina kaikille ja plussia kehiin! Murkku ja Ilpuri ;) oliko muita testaajia? Minski kans kohta!

Larissa kp 27, dpo 12, letrokierto 1

Larissa, höh! No viel on pari päivää armon aikaa

Jellis, joo eipä kannata!

Vähäistä lantion seudun ja selän menkkajomoa sekä aamulla supertuttuja ennen menkkoja ilmavaivoja. Eiköhän uusi kierto ala hetkenä minä hyvänsä :)

Ilpuri, niin on mutta helpompi se on vaan hyväksyä että ei ollut tämäkään meidän kierto kuin toivoa ihmettä. Mutta ei mitään tätiä sinne ;)

Pöh, ihan tyhmiä murkun ja Larissan testit :/ Toivon kuitenkin että kummallakin vielä tässä kierrossa tulisi plussa, jos vaan nyt oli vielä liian aikaista <3

No voi höhlä negoille! :( Oispa ollu niin super ihanaa! No mulla yhellä kaverilla vajaan kahden vuoden yrityksen jälkeen tärppäs kolmannesta clomi-kierrosta. Ei menetetä toivoa!

Plussatuulia! ++++++++++++++

Jennie, kyllä mie murkun plussaan jaksan uskoa :wink Omaani en niinkään. Eikä vieläkään ollut omakannassa labroja! Hulluna kiinnostaisi että mikä se progesteroni on nyt ollut! :grin

maggie, totta puhut. Aina on toivoa ja joskus se plussa pääsee yllättämään meidät kaikki vielä iloisesti :)

PiPaNat pitäis olla, eihän siinä ole muuta kuin lisätty mausteita punaviiniin, ei otettu mitään pois.

muurahainen hyvä testi ainakin, tuosta on hyvä tarkkailla vahvistumista.

Larissa pahoittelut negasta. :sad001

Ilpuri höh, ei mitään uutta kiertoa sinne.

On. Vielä tänä iltana Menopur ja jarru, sitten on reseptit loppu ja pitää katsoa mitä huomisessa ultrassa sanotaan. Olispa punktio jo torstaina, niin pääsisin taas liikkumaan! Pahoja sivuoireita lääkkeistä en ole kyllä huomannut. Vv on lisääntynyt, mutta se johtuu lääkärin mukaan lisääntyneestä hormonitoiminnasta, samoin rinnat on poikkeuksellisesti kipeät jo nyt. Mutta mielialamuutoksia en ole huomannut. Orgalutran saa pistopaikan hieman särkemään/kuumottamaan, mutta tunne häviää noin tunnissa. IVF-kierto kp9

Pöh teidän negoille!!

Ultrasta päästy, löydökset : oikealla 6 follia (2 10mm, loput pienempiä) vasemmalla 15 follia (4 10mm, loput pienempiä)... Pistokset jatkuu, keskiviikkona jarru mukaan ja perjantaina uus ultra. Jotenkin pettynyt oon että oli vaan yht kuus "kunnolla" kasvanutta, toivotaan että pienimmätkin ottais spurtin! Ja toivotaan että punktio ois ens viikon alussa, näin kuulemma vois olla jos pe näyttää hyvältä, tai sit mun tuurilla kasvattelen noita piikeillä vielä kaksi viikkoa....

Ninukki kp8, ivf-kierto

Ninukki, onhan tuo ihan ok tulos vaikka ymmärrän että enempi kuulostaa paremmalta. Mulla laski lääkäri isompiin folleihin mukaan myös 6-8mm ja vasta sitä pienemmät pikkuisiin, jotka kuitenkin on mukana kokonaismäärässä. Varmaan sullakin osa pienemmistä on 6-8mm ja voi hyvin keretä vielä mukaan. Ei kuulosta myöskään siltä, että sulla olis kovin hyperstimulaation riskiä tässä vaiheessa, niin melko varmasti pääsette siirtoon tässä kierrossa.

tsemppiä larissa ja myöhäset onnittelut :) inshaAllah se plussa tulee kuitenki.

murkku plussatuuli sinnekin :)

beisla inshaAllah tulee plussa ivf:n avulla :)

ukko haluu raahata meidät anoppilaan käymään ku pitää vapaata, itellä mieliala vaihtelee ja oletan et meinaa hormonitoiminnan alkamista hiljalleen ku maidonnousu on alkan vähentyy huomattavast mut alhamdulillah tyttö on saanu rintaa jo melkei 1v2kk ja vielä tulee jonki verran ni saa edelleen ympäri vuorokauden. ootan vaa ku kuuta nousevaa et sais varmaa maaliskuussa sit paketin missä on kaurahiutaleit yms että tyttö saa puuroa aamusin ja iltasin, nyt ainoastaa aamusin riisipuuroa ja sitä syöty monta kuukautta, täs maassa ku ei kauraa myydä eikä mitää viljoist tehtyi hiutaleita.

Larissa: Miksi o- testissä on hailea viiva. Onko kropassa koko ajan vähän sitä hormoonia mitä mittaa? Mä mietin et mulla tais olla ihan täys nega kp 9-11 jos en väärin muista.

Tsemppiä kaikille!

Larissa, hyvin sä mut jo tunnet :D mut ihan kökköä, ettei testissä vielä mitään näy... :(

Jennie, mulla nyt oli ehdottomasti liian aikaista, ei näin aikaisin testeissä mitään näkyisikään. Halusin vaan pohjalle puhtaan negan, johon voin sitten verrata vahveneeko viiva vielä. :)

Muska, lh nousee myös kierron loppua kohden mutta ei tokikaan niin paljon kuin oviksesta. Loppukierrosta ovistestiin pitää tulla aina toinen viiva. Raskaus saattaa näkyä myös ovistestissä plussana.

Takaisin