Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jeeeee!!
WP_20160104_004.jpg

Syke löytyi hyvin.

Viikkoja 6+4 (mun laskut 6+6)
Pituutta 0,68 cm

Oooooohh!! <3

Haikara: mäkin kattelin et uus tyyppi kun olin niin tottunu siihen vanhaan kuvaan, mut tulin tuolta piiitkältä, hyvin kaukaisilta sivuilta niin kerkesin jo tottumaan uuteen ;)

Minski: jeeeee sait letrot! Uskon et se on se teidän avain onneen ;) millon saat letrot käyttöön?

Maggie: täällä odottelen millon saadaan uutisia! <3 monelta sulla on aika?

On. Täällä mä sohvalla makaan flunssasena :( jostain mulle yhtäkkiä ilmesty flunssa ja kai kuume (ei vaan oo toimivaa mittaria).
Mä masistelin jo haikaralle et kuinka meijän mahikset on menny tässä kierrossa kun olin joulun töissä ja oltiin miehen porukoilla ja tietty ovis vaan meni ohi :(
Katoin kumminki tästä :

ImageUploadedByVau Foorumi1451909136.996804.jpg

Et jos meillä oli seksiä 21päivä (dpo-5) ja ovis oli 26 (tai siis oletetusti oli sillon) niin meillähän oli 7% mahis plussaan? Toisin varma en oo tosta oviksesta, mut 26oli jotain kramppeja :)
Toisin mulla on kyllä ollu jotenki sellanen olo et jos en ikinä tulekkaan raskaaksi ja saa omaa lasta :( yritän kyllä ajatella kaiken positiivisesti mut jotenki suru ja pelko tulee läpi.. Ehkä ne myös on vahvempia tunteita kun on enemmän todenmukaisia kuin ne positiiviset..
No mutta ihanaa saan paripäivää makaa sohvalla peiton alla, ennen työharjoittelun alkua! <3 ;)

Hyvää alkanutta vuotta <3

-Mymmelisti kp 24/28-30 yk41/1

onnea maggie sykkeiden löytymisestä nautihan raskaudesta :)

nenna juu tämä tapaus päättyi onnellisesti alhamdulillah, viime yö meniki siis vaan miettiessä ja aamulla oli olo et vois oksentaa ku jännitti ja pelotti. nyt on parempi olo ku sai kuulla et ukko tulee kotiin :)

Onnea maggie!

Gatusa, hienoa et tilanne päätty hyvin! :)

Mannikka, hyvältä kuulostaa! :)

Olen tänään ollut tosi fiiliksissäni, kun tänne ketjuun tuntuu satelevan hyviä uutisia ja olen toiveikas omankin tulevaisuuden suhteen :) Jaksan uskoa plussaan ehkä puolen vuoden sisällä <3 Siivosin kämpän, pesin pyykkiä ja ompelin yhtä pikku projektia ja nyt lähden hyvillä mielen iltavuoroon :joyful:

Mymmelisti, on mahkut! tuo flunssahan katsos tuli kun vastustuskyky laski kun pieni kiinnittyy❤ ;)
Tsemppiä ja positiivisia ajatuksia❤ uskon ett raskaudutte kyllä nyt kun endo on hoidettu alta pois, enää mikään ei teitä estä! Ja tehän vissiin pääsette jo tutkimuksiin jne ett saisitte esim letrot tms avuksi jos ei tärppääkään luomuna heti? :)

Larissa, sie kuulostat niin ahkeralta! Aina tulee hymy kun kerrot kuinka ahkera oot ollu (jotenkin tykkään ahkeruudesta, ite oon kaikki tyytyväisin itseeni kun oon saanu mahdollisimman paljon tehtyä) :)
Miekin tarttisin jonkun hyvänolonbuustin ett saisin imuroitua (edes vähäsen) tai laitettua tiskit ennenku mies tulee töistä, ettei hälle jää kaikki :)

Maggie onnea mahtavaa!! <3

Vaikka minulla ei näkynytkään ultrassa vauvan alkua MUTTA näkyi kuitenkin siisti tyhjentynyt kohtu, hyvä limis ja 17mm johtofolli! Ovuloin siis tälläviikolla gynen mukaan :) aivan mahtavaa, että kierto on tasaantunut km jälkeen ja gynen mukaan todella hyvät saumat raskautua uudelleen <3 pienestä sitä on iloinen!

Kp 21 (km jälkeen)

Minni, onnea myös sulle hyvistä ultrakuulumisista :) uutta plussaa ja pysyvää sellaista vaan putkeen ;)

Nenna, useimmiten en ole kotona ahkera kun töissä jaksan olla :D nyt piti hehkuttaa kun kerrankin sain jotain kotonakin aikaiseksi :'D

Mymmelisti, on sulla mahiksia! <3

Minni, oon todella onnellinen ett siun kohtu on tyhjentynyt kunnolla eikä tullut mitään komplikaatioita, vaikka onkin todella ikävää kun vauvan alku ei mukana jaksanut pysyä. Nyt vaan tallettelemaan niin ei menkat tule reissussa sitten, plussatuulia! :)

Maggie, aivan ihanaa onnea!!!

Minni, ihan mahtavaa nyt vaan peittojen heilutteluun... :)

On: täällä kuvittelee, että kaikki on oire, aivastaessa kohtua repii, seistessä välillä tuntee vihlaisuja, kuin neulatyyny olisi siellä. Närästää, ja kaupassa iski hirveä himo kokonaisiin herkkusieniin. Okei toi vika saatto johtua myös nälästä. :D
Ja siis kaikki muut "oireet" johtuu kyllä tod.näk. Lugeista :D

Muurahainen kp 20, dpo 8, yk 23

Murkku sie niin plussaat :p nälkä on vahva oire :D ja ei miulla oo ainakaan muuten ku raskaana ollu repäsykipui..

Minni, hienoa että kohtu tyhjä ja ovis tulossa. :)

Takaisin