Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Gatusa, toivottavasti sanoit miehelles suorat sanat..

Mannikka, onnea plussasta! :)

Tyttötikru, tsemppiä pään ja ajatusten setvimiseen❤

Ilpuri, pahoittelut menkoista, toivottavasti kilpparilääkitys tuo onnen! :)

Gatusa, voi hitsi jos äitisi kautta ei onnistu :( toivottavasti onnistuu jotain muuta kautta! :) tosin tuo miehesi miete meni kyllä vähän yli, ei hänestä tule rikasta jos sie teet töitä.. Hohhoijaa.

Täällä ihana luminen keli, tykkään! :)

ihana että siellä on lunta vihdoin alhamdulillah, nauttikaahan talvikeleistä ja olkaa varovaisia ettette kaadu inshaAllah. :)

mannikka kyllähä mä sille sanoin.

nenna juu sil on aina vähä yli meneviä noi lauseet. millanen vointi?

täällä yö meni päin mäntyä ja väsyttää, pyykki hoidettu, enää tytön kylvetys ja ruuanlaitto ja neulomista.

Gatusa, toivottavasti miehesi tajusi kuitenkin puhuneensa yli..
Kiitos kysymästä, tänään ollut ihan hyvä olla, eilinen olikin todella raskas päivä. Närästys rantautui tänne viikolla ja pahenee vaan :/ täytyy käydä huomenna apteekista rennietä, jos uskallan lähteä niin kauas kotoota :)

Kysymystä teille! Mihin käytetään lapsettomuushoidoissa primoluttia? Mietin, että kun lähdetään sinne reissuun niin voisinkohan siirtää niillä mahdollisia menkkoja? Entäs jos raskaus onkin alkanut?

Mä sain primolutia aikoinaan kun pco aiheutti sen että vuoto ei meinannut millään loppua. 3 kk vuosi välillä putkeen niin primolutilla sai vuodon katkeamaan.

Okei. Lueskelin, ettei saisi käyttää raskaana eikä jos luulee olevansa raskaana :( en haluaisi kuitenkaan menkkoja ulkomaan matkalle! Yritän parhaani mukaan tikuttaa josko saisin oviksen kiinni ja siitä tietäisin koska menkat alkaa, mutta km jälkeen ei ole mitään hajua koko kierrosta tai tulevista menkoista :(

Huomenna on gyne missä ehkä selviää missä vaiheessa kierto on menossa ja kysäsen samalla tosta :)

Onnea mannikka!!!! Ihan selkeä plussa!!! Nyt vaan paljon pikaliimaa ja tarrasukkia pavulle <3 Tästä tulee näemmä hyvä vuosi :wink

:dance018:dance011:cool05

Minni, primolut on periaatteessa samaan tarkoitukseen kuin terolut eli joko menkkojen käynnistämiseen, menkkojen siirtoon tai loppukierron tiputtelun hoitoon (johon luget kylläkin toimii paremmmin). Ovat siis synteettistä keltarauhashormonia.

Kiitos vielä onnitteluista.. Pitää huomenna soitella neuvolaan ja kysellä pääsiskö ultraan. :)

Larissa onko mitään tuntemuksia?

Entä murkun "lorahtelut"..? Onko viel tullu?

Mites katjusha, mitkä dpot?

Tyttötiikeri, tsemppiä päätöksiin. <3 <3 <3

Mannikka, jeeeeee!! :) Niin selkeä. Meinaatko tehdä huomenna tai ylihuomenna lisää testejä?

Minni, mulla oli Primolutit kierron käynnistämiseen. Larissa tossa kertokin, mitä ainetta ovat. Voi siis siirtää menkkoja, jos osaa ajottaa ne hyvin. Toivotaan, ettei teijän matka mee pilalle menkkojen takia <3 Mutta ajattele, positiivisesti, että jos ei tästä kierrosta tuu plussaa ni ens kierto ja sitä kautta plussa on taas lähempänä. Ja tosta kun mietit, ettei raskaana ollessa sais käyttää ni mun gyne sano, että ihan alussa niiden käytöstä raskaana ei ole haittaa.

Lisää ihania plussia tähän ketjuun, Mannikan esimerkkiä seuraten! :) +++++++++++++

Maggie rv 6+5, huomenna ultra. Ei tuu varmaan yöstä mitään... Jännittää!

Mannikka kerkesin jo kyselemään kuulumisia just kun olin kirjoittelemassa :)

Täällä luget alkaa vaikuttaa. Aiemmissa kierroissa ei ole rinnat olleet näin raskaat. Muutenkin kun omaa isot rinnat niin niiden muutosta ei niin herkästi huomaa, mutta nytten kyllä tuntee kun näitä säkkejä kantaa :D
Vv:tä lorahti taas aamulla ja nyt illalla oli enemmän voidemaista, mutta hyvin runsasta pyyhkiessä.

Ihana ystäväni närästys on ollut kaverinani jo viikon. Välillä nousee ihan hapot kurkkuun asti, niitä onkin sitten kiva nieleskellä. :D

Ovistestien mukana tulleet erittäin herkät halppistestit alkaa huutelee kaapissa... :) jos tekiskin jo keskiviikkona sellaisen kun on vapaapäivä. Tuskin mitään näkyy, mut ilmatteeksi kun sai, ni haittaakse? :D

Muurahainen kp 19, dpo 7, yk 23, testaa 10.01

Mannikka, ei täällä mitään aiemmista kierroista poikkeavia tuntemuksia ole. Tuhrua edelleen eli toivon että ne menkat vaan jo alkaisi jotta pääsen letroja koittamaan. Kysele ihmeessä varhaisultran mahista :)

Murkku, testaa ihmeessä jo aiemmin ;)

Maggie, onnea huomiselle! Tule sitten kertomaan kuulumiset :)

Voi vitsi Mä näin äsken unta, että tein sen halppistestin! No jo entuudestaan tiedän, et ne ei kovin luotettavia ole ja niihin ei helpolla vahvoja viivoja saa.

Mutta unessa siihen tulikin vahva viiva ja sitten olin kuvaamassa sitä testi tulosta teille, kun meille tuli vieraita häiritsemään mun operaatiota, enkä päässyt kuvaa teille laittamaan :D

Joo kyllä Mä keskiviikkona jo teen sen halppistestin :D

Muurahainen kp 20, dpo 8, yk 23, testaa 6.1 :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin