Ei tää voi olla näin vaikeeta!

muurahainen, oon kyllä yrittänyt useaan otteeseen kerjätä jotain loppukierron tueksi mutta tuloksetta. Meidän lääkärin mielestä turhia mun osalta. :rolleyes: No, näillä sitten mennään. Jos sentään IVF:n tueksi saisi sitten jotain!

Ilpuri höh, pahoittelut negasta. Sulla on kuitenkin kp:t jo pitkällä, jänskää! Toivotaan että syystä, voihan sulla tosiaan näkyä plussa vasta myöhemmin.

puhvis, toisaalta jos tuona päivänä testaa negan niin ei se mikään varma nega ole. Itse joisin mutta kohtuudella.

Larissa no hyvä, uusi kierto tulkoon pian siis! :)

On. Huomenaamuna tosiaan lähdetään sukulaisreissulle, palataan vasta loppiaisena, joten luultavasti en ehdi kirjoitella. Käyn vaan lukemassa ja tykkäilemässä. :) Kp7/28

Gatusa, meinasin ehdottaa samaa kun pipanat, eli tilatkaa äidillesi ja hän postittakoot sinne :)
Miksei siel muuten pysty netistä tilaamaan mitään? Vai eikö siel ole tollasia laitteita yleisesti ja muualta ei sinne toimiteta vai täh? :D

Larissa, letroilla plussa!!❤

Puhvis, juuu miulla ei taatusti ois näkyny yhtään mitään dpo12, kun dpo13 oli aivan viivanpaikkaan verrattavissa :P eli eipä tuosta tiedä sittenkään vielä jos negaa näyttää ;)

Beislan ja kaakaon toivon pääsevän ennen ivf plussanneisiin! :)

Gatusa: tarviiko siihen mitään lupia jos alottaa tuollasen terveyspalvelun? Toivottavasti onnistuis :)

Mua tuskastuttaa pitkä kierto.. alkumetreillä vasta menossa ku on kp 7/50-54.

Maaliskuisen keskenmenon jälkeen oli pari kiertoa vain 30 päivää. Ja liittyikö lie keskenmenoon ku oviksen aikaan tiputteli verta ihan kunnolla.. ja nytki ku oli eka ovis kaavinnan jälkeen niin lorhati ihan kunnolla verta ovulaation aikaan.. normaalisti ei oo ollu samaa ongelmaa..

Pakko oli tulla vielä päivittämään, että polttelua kohdussa ja alaselässä aikalailla, ei meinaa sängyssä oikein hyvää asentoa löytyä... Ei kai kovin hyvältä vaikuta... :(

Muurahainen dpo 6

Tuossa illalla ne menkat alkoivatkin. Ihan ok fiilis, nyt pääsee näkee et muuttaa kilpparilääkkeen mitään ja jos niin millasella aikataululla. Mut tokihan se ois ollu kivaa kun ei ois alkanut mut näillä mennään.

Tänään oltiin illalla todistamassa yhden Liikehuoneiston tulipaloa! Hirveesti oli paloautoja, mut onneks tuli kuulemma vaan savuvahinkoja.

Meillä oli melkeinpä vuosi sitten alakerran asunnossa tulipalo. Meijän asunto kärsi savuvahinkoja. Lokakuussa haisi vielä savu. Oli aivan kauhiaa, kun yhtäkkiä oli koti täynnä savua ja esikoisella oli vaan pikkuhousut jalassa. Siinä samalla puin pojalle vaatteita päälle ja soitin häkeen. Poika on vielä erityislapsi, niin oli aika itkuinen. :( Sitten harsot kastettiin ja tytöt ja mies lähti alas, mä nappasin koiran hihnaan ja pojan kanssa lähettiin perässä.

Viipsukka, varmasti tosi kamala kokemus. Me just ajettiin tosta ohi kun huomattiin savu ja tultiin takas niin joku oli jo soittanut 112. Soitin omistajalle mut oli varattua. Jäätiin siihen aika pitkäksi aikaa ja omistajaa ei näkyny, palokunta joutui murtautumaan sisälle. Mun oma firma on aika lähellä mut eritalossa mut mietin et ois ihan hirvee tä jos kävis noin, saati sit et se ois oma asunto. Mun firmassa on kerran käynyt varkaita ja pari kertaa on yritetty murtautua. Sillon kun pääsi sisälle sain ihan kauhean itkupaniikko kohtauksen, koska musta oli jotenki huippu järkyttävää et siellä oli käyny, mun tilassa, joku sellanen joka ei kuulunut sinne ja jotenkin nyt koin tän savustuneen firman puolesta näitä tunteita uudestaan vaikka tilanne olikin täysin toinen. Kaikkea sitä sattuukin.
Onneksi myös te säästyitte ilman henkilövahinkoja vaikka tollanen varmaan järkyttää tosi paljon!

Niinpä. Onneksi kuitenkin kaikki meni hyvin. Olivat kuivattaneet joustinpatjaa saunassa... Eivät oikein ossaa lukea järjestyssääntöjä, kun eivät osaa suomea. :(

Beisla, uskoisin, että IVF:ää tuetaan kaikin keinoin. meillä saa lugesteronit aina alkionsiirron tueksi vaikka olis luonnollinen kierto, eikä mullakaan oo sillä saralla todettu puutteita tai loppukierron tiputtelua en oo elämässä nähnyt :)
Mannikalle plussaonnittelut, saadaan varmaan nähdä lisää testejä lähipäivinä :)!!!!
Katjusha 3 dpo täällä alkaa ovisolot vähitellen helpottaa ;)

Ilpurille tätipahoittelut, nyt sitten jäsnkätään miten lääke vaikuttaa. :)

Miltäs Mannikan apteekin oma näytti tänä aamuna? :)

On: menkkajomot hellitti ja pääsin nukkumaan. Aamulla taas heräsin paikat hyvin kosteina.

Muurahainen kp 19, dpo 7, yk 23, testaa 10.01

Kursseilemaan tänään (taas).

Mies joutuu siis vetovastuuseen neidistä täksi päivää. Oli aika järkyttynyt illalla kun tajusi olevansa neidin kanssa kahdestaan yli 8 h....

Oltiin eilen 70-vuotisjuhlissa ni meni nää keskustelut ohi vähän.

Muokattu viimeksi:
Heips! Tulin nyt taas napailemaan vaan pikaisesti ja jatkan sitten taustailua.
Täällä alko tänään uusi kierto, tosin odotuksia ei ollutkaan tälle kierrolle kun olin just oviksen aikaan 39 asteen kuumeessa, niin ei paljoa sänkyhommat innostanut. :D
Ja muutenkin. Oon vähän alkanut miettiä että haluanko edes nyt toista lasta.. ainakaan nykyisen miehen kanssa. Ajatukset taas vähän sekaisin ja paljon juttuja nyt pyörii päässä. Pitää yrittää selvitellä näitä fiiliksiä.
Mutta pysyn taustalla ja seuraan teidän kuulumisia. Ilmottelen taas itestäni jossain vaiheessa. :)

Tsemppiä kaikille ❤ Toivottavasti tänä vuonna plussaatte kaikki!

Tyttötiikerille voimia sinne, pohdi rauhassa, tai niinhän sä oot jo pidemmän aikaa tehnytkin... Voimia sinne! <3

Diabolicat, aika hyvin oot käyny kursseja :)
Mä oon nyt kerrannut ruotsia, ilmoittauduin "ruotsinkielinen yritysviestintä"-kurssille - toiveissa että uskaltais avata suutaan myös toisella kotimaisella. Asutaan ruotsinkielisellä alueella, joten täällä sitä pääsisi joskus käyttämäänkin. Mulla kurssit vie ajatuksia pois tästä projektista. Luulen että muutoin olisin jo tullut hulluksi. Tai jotain vikaa päässä lienee, kun lääketiedettä uhmaa eikä lakkaa toivomasta.

Murkku, jos oli kiinnittymis kipuilua..?

Tyttötiikerille voimia ja tsemppiä ajatusten selvittelyyn<3

Ilpurille pahoittelut menkoista! <3 Mutta josko nyt saataisiin kilpparilääkitys kohdilleen! Ja karmeita tollaiset palot! :sad001

Ikäviä noi tulipalot :(

Ilpuri pahoittelut tädistä..

Tyttötiikerille voimia päätöksen tekoon!

Murkku jospa on jotain kiinnittymis/kasvukipuja :)

Kohta testikuvaa ;)

Apteekin oma
1451811407357.jpg

Ja kiinatestit, ylempi eilinen alempi tänään..
1451811440757.jpg

ei onnistu noi ideat meil ku äipäl ei ol varaa lähettää. ukolt tuli vihree valo ja kunha varaa ni käyn yksityises koulus tekeen kokeen jos sais vaik todistuksen tätä maata varten. pitänee kysyä spr:lt tai lääkärit ilman rajoja jo sais lahjotuksena aion kuitenki köyhille tarjota ilmasin. ukko alko näkee mut rahapussina, sano et hänest tulis rikas ni olin et MITÄ???

onnea mannikka mashaAllah :)

pahoittelut menkat saaneille.

Takaisin