Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti, osanotto suruun :sad001

Diabolicat, hieno info! Mä oon kuulunu aina niihin maitoa tulee jos on tullakseen -porukkaan. Mutta tosin oon mietiny kun moni mun tutuista on imettänyt vuoden ja mä muistan et mun äiti ei oo imettäny mua yhtään kun ei tullu maitoa ja mun sisko imetti poinkaansa 19 vuota sit vaan 3 kk, kun sit kuulemma se ei "tykännyt" enää rintamaidosta. Joten mun silmiä sun info aukaisi tosi paljon, kiitos!

Mannikka, hieno haamulainenhan siellä kurkistaa, vahvistukoon se! Varovaisesti onnea! :rolleyes:

Larissa, voihan tuhru :sad001

muurahainen, toivottav asti tämä on teidän kierto!!

Beisla, varmastu hyvin kerkeette koti-inssille kotia! Voi kun se nyt onnistuis siinä, nii ei tartteis mennä mihinkään! :rolleyes:

Mä testasin aamulla negan, tai no äsken oikeestaan, nukuttiin piiiitkään :) Ei sen suurempaa draamaa nyt tällä kertaa negasta, näin ajattelinkin. Ei kylläkään mitään menkka olojakaan, joten oottelen nyt rauhassa.

Ilpuri kp33/28-32, yk23

Ilpuri pahoittelut negasta, toivotaan et vielä muuttus..

Gatusa, siis tarkoitin sitä, et kun miehesi ei oikein halua antaa sun hoitaa perheen raha-asioita ja osallistua elättämään perhettä.. :)

Ilpuri, pahoittelut negasta :( voihan se olla ett hormonit nousee hitaasti? ;)

Gatusa, tuntuu kyl kummalta kun miehesi ei tahdo siun tienaavan, vaan tahtoo yksin elättää perheen. Mutta toivotaan ett siel alkaa pian asiat edistyy ja miehes saa rahansa ja välttyy tuomiolta :)

Mannikka, onnea! :)

Murkulla hyvän kuuloista oiretta, toivotaan että se plussa sieltä tulisi! En jaksa odottaa viikkoa että se nähdään :D

Haikaranyytti, pahoittelut :(

Imetyskuvioihin on itsellä onneksi lähellä tuki, kun sisko on ollut (tai taitaa vieläkin olla) imetystukihenkilönä :)

Tajusin että ensin piti testata 15.1., sit jos aikaistais niin 10.1. ois mahdollista ehkä jotain näkyä, mut tosin mennään yksiin alkoholipitoisiin juhliin 8.1. et pitäiskö sillon jo testata ja jättää maistelematta jos jotain näkyy?

Puhvis, parempi testata jo ennen alkoholikekkereitä, jos jotain näkyy niin jättää sit juomatta jos ei näy, ni sit voi hyvällä omalla tunnolla ottaa :)

Puhvis, miekin kyllä varmaan testaisin ihan vaan varuiksi, vaikkei muutaman ottaminen vaikutakaan vielä todennäkösesti silloin, jos aikaisen testauksen takia negaa näyttäisikin. Mikä dpo silloin olisi? Tai siis ett onko silloin vielä mahkuja näkyä kaksi viivaa? :)

Nenna, jos aikanen kierto niin dpo12, et vois ehkä näkyykin.. En tikutellu tätä kiertoa kun joulu oltiin vieraissa ni ei varmaa tietoa.. Ja tuntemuksista en uskalla lähtee laskee kun tuntuu että niitä on kokoaja :D

nenna juu sain hyvii uutisia asian tiimoilta eli ukko maksaa lainansa alkuviikost ku maanantaina firman omistaja tapaa ukon pääkaupungis ja maksaa inshaAllah.
tässä ku kävin äipän kans keskustelui ni tuli mielee et mistähä sais lahjotuksena digitaalisen verenpainemittarin ku siit näkee pulssinki, hemoglobiinimittarin, kämmen dopplerin mitä kotonaki voi käyttää. mä meinaan aion puhua ukon ympäri et saan tänä vuonna alottaa terveystarkastusbisneksen inshaAllah. tääl ku ei noit ol vissii saatavil, en ol nähny ainakaa ja sana lahjotus ei tunneta täs maas ja netist ei voi tilata täs maas.

Murkku, kuulostaa lupaavalta! :wink

Mannikka, tulkoon huomiseen apteekin omaan leffaviivat!!! :joyful:

Ilpuri, pahoittelut negasta. Mutta sullahan ei ollut tarkkaa tietoa oviksesta, joten saattaa olla vaan liian aikaista :wink

Tytöt, turhaan sanotte mun tuhrulle " hus pois". Mieluummin saisi vaan yltyä jo menkoiksi, niin pääsisin uuteen kiertoon ja aloittamaan letrot!!! :wink Jätänkin jo terot pois, ,ku ei niillä näemmä edelleenkään mitään tee. Haluan jo uuteen kiertoon letrojen kanssa!!! :joyful:

Gatusa, tilatkaa netistä sinun äidin luo jos hän Suomessa asuu ja hän voisi lähettää ne sitten sinulle postissa!

Kaksi viivaahan siinä! Onnea Mannikka!

Haikaranyytti, jaksamista menetykseen.

Murkulla lupaavalta kuulostaa, sinne sitten seuraavaksi plussaa!!

Larissa, pahoittelut tuhrusta, mutta samalla plussatuulia letrokiertoon! Josko tämä olisi nyt teidän kierto!

Takaisin