Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Ainiin. Liikaa nousee tässä kierrossa toiveet.. Oli niiin normaali kierto ja ei siis mitään kipuja/tiputteluja/muuta epänormaalia. Ja nyt rinnat on tosi oudosti kipeet sivuilta :o

Pahoitteluni menkoista Beisla, Mimmu, Ninukki, Mrsc ja Kaakao ainakin :( liian monelle tullut aivan turhaan täti kylään.. :(

Junibea, o-plussa onnea!

Meritähti, pahoittelut negasta, mutta upeasti oot painoa pudottanut, vau! :) ja helposti se nega vielä plussaksi muuttuu ;)

Mannikka, oliskohan silti... :)

Mrsc, miulle määrättiin 1x2tbl letroja kp 3-7, eli vissiin saman verran ku siulla? Se on tosi henkilökohtaista mikä on sopiva annos, luotat vaan lääkäriin :)

Kaakao, mahtavaa kun pääsette nyt kuitenkin inssiin, toivotaan että tuo toivotun tuloksen! :)

Beisla, hali❤ muistan tasan tarkkaan, niinkuin eilisen, miltä tuo vuoden rajapyykki tuntui :( toivon todella että tämä kierto olisi teidän kierto! :)

Murkku, aivan loistava tuo uusi ketju, siellä ollaan! :)
Vitsi mie niin toivoisin ett tämä kierto olisi vihdoin teidän! Kyllä sen vaan saattaa jostain aavistaa ennen aikojaan :)

Mimmu, jännä jos testiin tuli kuitenkin joku haamulainen, oisko kuitenkin yrittänyt joku kiinnittyä? Ajattelitko mainita tästä hailuviivasta gynellesi (etkös gynellä ollut vielä hoidossa)?

Enulle onnea ultrakuulumisista :)

Taatusti jäi jollekin kommentoimatta, olen pahoillani, ei vaan pysty muistamaan :(

pahoittelut menkat saaneille ei sen pitän tulla enää kenenkää kiusaks vaan pysyä pois ja plussa tulla testeihi!!!

enu onnea ultrakuulumisist mashaAllah :)

tääl puuron keitossa ja teetä hörpin, aamul ku heräs ni oli raudanmaku suussa hohhoijaa sitä makua en kyl kaivannu. tyttö höpöttelee ja suukottelee. yks suosikkileikki on heittää appelsiini tai jotai lattialle ja sanoa oho tai huh huh ja kattoa et "äiti mä en iha yletä siihe vaikka venyttäisin tässä kohassa itteäni, haeppa se mulle". tääl tulee hyvin sujuvast lause äiti anna. ihanan aurinkoinen tyttö ja fiksu, oon huomannu et näköjää pitää alkaa tekee juureksil maustettua leipää ku tyttö rakastaa mun porkkanaleipää :) ukko on viettän viime päivinä yöt äiteensä luona ku anoppi muutti tyttärien kans 60km päähä suunnilleen. parka tekee töitä, joutu pakkaamaa, purkaa kaapit nyt kasaa kaapit, roudaa roskat entiselt kämpält pois jne...iha poikki on ukko. tyttö ekana aamul alko huhuilee isäänsä mut ei saanu vastausta ni sanoin et isi ei ol kotona.

katjusha mulla on tunne että teki saatte pienokaisen piakkoin inshaAllah. voin tehdä duaa ku rukoilen että Allah auttaa teitä kuten auttoi meitä alhamdulillah. kyllä sinäki pääset näitä toimia hoitelemaan.

mulla muuten oli iskemäs rintatulehus ku maitotiehyet oli tukos, onneks on netti katoin miten hoidetaa ni luki et imetä tiheämmin no tytöllehä se sopi mainiost ja nyt ollaa kunnos taas alhamdlillah.

Jos hedelmöittyminen onnistuu ni putoaako lämpö ovulaation ja kiinnittymisen välillä normilämpöön vai pitäisikö sen pysyä koholla? Nimimerkillä aamulämpö 35,4 eli normilämpö.

se dippaa yleensä mut kohoaa sit kuulemma ja pysyy koholla. kiinnittymisen aikaa yleensä kuulemma putoaa ja sit nousee taas jonki verran ylöspäin. en kyl menis vannoo välttämättä ku ei kaikil noin men ees.

Juu ku mul oli
22.12. (ovulaatiopäivä) 35,4
23.12. 35,9
24.12-25.12 36,6 (flunssa)
29.12. 35,4
Menkkojen pitäis alkaa viikon päästä.

Aikaisemmissa kierroissa en ole mittaillut lämpöjä.

Nenna, toivotaan..

Gatusa, hyvä et sait tukoksen pois.

Diabolicat, lämmöissä voi olla notkahdus -tai olla olematta- riippumatta lopputuloksesta. Oikeestaan ainut mistä voi mitään päätellä on lämpöjen koholla pysyminen ja sillonkin pitäs päästä dpo18 asti jo.

Jotain näkyy edelleen ehkä testissä.. Kuvasta en sit tiiä
1451377761660.jpg

no nii muutaman päivän ku ootat ni tiiät paremmin mannikka :)

noin ukko säikäytetty ku tuli kotii, oltii pihal keinumas mut sit mentii portin taa ku avas ja tyttöki oli hiljaa, sit naurettii lopult yhes. portin lukkoki on korjattu mun toimest taas. ihme hinku tehä soutuvene iski ja lisäks oksennus kurkkuun en tiä miks, jos se kipu oli ovikseen liittyvä ni ois joku dpo 11 tänään suunnilleen eli samois mitä tytöst ois oksu mut en usko raskauden mahdollisuuteen ku yölläki imetän edelleen.

Mrsc, mä sain ite päättää että alotanko yhdellä vai kahdella ja ultran jälkeen katottaisi mikä tilanne. Nyt ekaan kiertoon en päässyt ultraan mutta söin kaks päivässä 3-7. Ens kierrossa aion syödä saman ja silloin meen ultraan. Mulle lääkäri sanoi, ettei ole juurikaan riskiä että kasvaisi enempää kuin yks folli. Jomottelee mukavasti ja hienoista vahvistumista tikussa. Nyt siis kp11.

Hyvä idea muurahainen toi ketju. Tosin en ole kovin pian tulossa jos koskaan :( mutta mieluummin tuttujen kanssa kuin sadan tuntemattoman... <3

Heips ihanat! Mitä tänne kuuluu? Pikaisesti tulin moikkaamaan :) Kaikkea en ehdi lukea, kun olette kirjoitelleet parikymmentä sivua :grin Toivottavasti kaikilla oli ihana joulu! :) Pahoittelut että en kaikille ennätä kommentoida.

Jellis, onnea uuteen kiertoon! Nyt tärppää! Kerro sitten kokemuksia letroista, mulla on sama kohta edessä :)

Minskille iso kiitos tossuista!!! En malta odottaa, että voin antaa ne kaverilleni, joka saa maaliskuussa pikku kakkosen kahden vuoden yrityksen jälkeen! <3

Haikara, olen niin iloinen että saat jatkaa letroilla sillä ne näyttää toimivan sulle :) Eiköhän siellä ole plussa nyt tilauksessa!!!

Murkku, todella hienosti olet saanut painon tippumaan! Ja vyöhyketerapia kuulostaa hyvältä idealta :) Ja onnea ovisplussasta!!! Teet sitten meille alkuvuoteen heti kunnon r-plussan :wink

ninukki, pahoittelut menkoista :sad001 Mutta toivotaan että uusi kierto ei veny ja että pääsette pian ivf:ään!

Nenna, höh pahoinvoinnille :dead: Mutta ainakin on selkeät oireet! toivotaan että pahoinvointi ei kestä kauaa! Ja myöhästyneet synttäri onnittelut!

Minni, hienoa että vuoto hellitti! Olkoon seuraava papu sinnikästä sorttia! Ja ihanaa että pääsette reissuun rentoutumaan :)

Wildside, onnea ihanasta joululahjasta! Hullua että pieni on jo täällä vaikka vastahan sie plussasit!

Maggie, voi ihana tarina toi miten kerroit vanhemmillesi <3

Mrsc, no onpa kyllä täti järjestänyt paskimman ekan menkkapäivän ikinä :sad001 Mutta uusi kierto ja uusi mahis letrojen avulla!!!

mannikka, kyllä siinä jotain näkyy!!!! Milloin testaat taas?? Ehkä tulee uuden vuoden kunniaksi plussa?! :wink

enulle onnea hyvistä ultrakuulumisista!!!!

Hileinen, aikainen ovis ei kuulosta ollenkaan huonolta :wink Mulla oli aina aiemmin kp 16-21 ja nyt viime kiertojen aikana jo kp 12-14 :eek:

Ilpuri, kiva kuulla susta! Ollaan täällä välillä mietitty että missä menet :) Onpas sulla ollut ihme kuviot kilppariarvojen kanssa! Kunnon sahaamista!!! Mutta toivotaan, että lääkkeet alkaa vaikuttaa ja saat vihdoin kunnon mahikset plussaan! :) Ja joo on ollut tässä vähän joulutauolla ja varmaan palaan vielä tauolle hetkeksi.

Kaakaolle, mamille, mimmulle ja Beislalle pahoittelut menkoista :sad001

Kannatan murkun ideaa ketjun perustamisesta raskaana olevien puolelle!!!! Onhan siellä samalla tyylillä esim. Raskaaksi 2014 -ketjusta plussanneet. Olisi kiva jatkaa höpinää silläkin puolella tämän ketjun lisäksi, jos pääsee plussaamaan :)

NAPAA lyhyesti: Miehen näyte saatiin vietyä kunnialla (tissien välissä :grin) ja sainkin jo tänään tulokset vaikka ensin sanoivat, että menee loppiaisen yli. Kaikki oli ok, joten ensi kiertoon tulee letrot! Uskomaton fiilis ja niin iso helpotus kuulla, että miehen tavara on ok ja "vain mussa" vikaa :) Sellainen olo, että näillä eväillä meille se plussa saadaan!!! Tuntuu, että parisuhdekin kukoistaa, kun voidaan näistä asiosta nyt puhua avoimesti eikä mun tartte vaan hautoa yksin näitä juttuja pääni sisällä tai purkaa ainoastaan teille. Ensi kiertoon siis letrot kp 3-7 ja yksi tabu päivässä. Toivottavasti kypsyy folleja sopivasti eikä liikaa!

Larissa dpo 3?, yk noin 20?

Muokattu viimeksi:
Larissa, hyviä uutisia simpoista! :) toivottavasti letroilla tärppää!! Jos siis ei käy ylläriä jo tästä kierrosta :p
Ja enköhän mie malttamattomana huomen testaa :D

Viipsukka, todellakin helpotti!!! Mahtavaa kuulla, että miehen tavara on priimaa ja mun munasolut saadaan varmaan kuntoon pelkillä letroilla :) Onnea kouluun pääsemisestä ja tietty plussaat nyt sopivasti :wink

mannikka, sun uutta testiä siis ootellaan :wink ja en kyllä tähän kiertoon laita mitään odotuksia :grin oviskin meni lähes varkain ohi, mutta on tässä sentään jotain talletteluita ollut. Mulla on jo ensi kierrossa ajatukset vaikka oishan se hauskaa saada luomu plussa kun nyt olisi letro-resepti valmiina :grin

Larissa, aivan mahtavia uutisia!! :) kyllä se plussa teille tulee! Ja sitten siirryt sinne perustamaani ryhmään jännäämään raskausaikaa :)

On: vasemmalla puolella menkkajomoja ja kuumotusta...

Muurahainen kp 14, dpo 2, yk 23, testaa 10.01

Takaisin