Heips ihanat! Mitä tänne kuuluu? Pikaisesti tulin moikkaamaan :) Kaikkea en ehdi lukea, kun olette kirjoitelleet parikymmentä sivua

Toivottavasti kaikilla oli ihana joulu! :) Pahoittelut että en kaikille ennätä kommentoida.
Jellis, onnea uuteen kiertoon! Nyt tärppää! Kerro sitten kokemuksia letroista, mulla on sama kohta edessä :)
Minskille iso kiitos tossuista!!! En malta odottaa, että voin antaa ne kaverilleni, joka saa maaliskuussa pikku kakkosen kahden vuoden yrityksen jälkeen! <3
Haikara, olen niin iloinen että saat jatkaa letroilla sillä ne näyttää toimivan sulle :) Eiköhän siellä ole plussa nyt tilauksessa!!!
Murkku, todella hienosti olet saanut painon tippumaan! Ja vyöhyketerapia kuulostaa hyvältä idealta :) Ja onnea ovisplussasta!!! Teet sitten meille alkuvuoteen heti kunnon r-plussan
ninukki, pahoittelut menkoista

Mutta toivotaan että uusi kierto ei veny ja että pääsette pian ivf:ään!
Nenna, höh pahoinvoinnille

Mutta ainakin on selkeät oireet! toivotaan että pahoinvointi ei kestä kauaa! Ja myöhästyneet synttäri onnittelut!
Minni, hienoa että vuoto hellitti! Olkoon seuraava papu sinnikästä sorttia! Ja ihanaa että pääsette reissuun rentoutumaan :)
Wildside, onnea ihanasta joululahjasta! Hullua että pieni on jo täällä vaikka vastahan sie plussasit!
Maggie, voi ihana tarina toi miten kerroit vanhemmillesi <3
Mrsc, no onpa kyllä täti järjestänyt paskimman ekan menkkapäivän ikinä

Mutta uusi kierto ja uusi mahis letrojen avulla!!!
mannikka, kyllä siinä jotain näkyy!!!! Milloin testaat taas?? Ehkä tulee uuden vuoden kunniaksi plussa?!
enulle onnea hyvistä ultrakuulumisista!!!!
Hileinen, aikainen ovis ei kuulosta ollenkaan huonolta

Mulla oli aina aiemmin kp 16-21 ja nyt viime kiertojen aikana jo kp 12-14
Ilpuri, kiva kuulla susta! Ollaan täällä välillä mietitty että missä menet :) Onpas sulla ollut ihme kuviot kilppariarvojen kanssa! Kunnon sahaamista!!! Mutta toivotaan, että lääkkeet alkaa vaikuttaa ja saat vihdoin kunnon mahikset plussaan! :) Ja joo on ollut tässä vähän joulutauolla ja varmaan palaan vielä tauolle hetkeksi.
Kaakaolle, mamille, mimmulle ja
Beislalle pahoittelut menkoista
Kannatan
murkun ideaa ketjun perustamisesta raskaana olevien puolelle!!!! Onhan siellä samalla tyylillä esim. Raskaaksi 2014 -ketjusta plussanneet. Olisi kiva jatkaa höpinää silläkin puolella tämän ketjun lisäksi, jos pääsee plussaamaan :)
NAPAA lyhyesti: Miehen näyte saatiin vietyä kunnialla (tissien välissä

) ja sainkin jo tänään tulokset vaikka ensin sanoivat, että menee loppiaisen yli. Kaikki oli ok, joten ensi kiertoon tulee letrot! Uskomaton fiilis ja niin iso helpotus kuulla, että miehen tavara on ok ja "vain mussa" vikaa :) Sellainen olo, että näillä eväillä meille se plussa saadaan!!! Tuntuu, että parisuhdekin kukoistaa, kun voidaan näistä asiosta nyt puhua avoimesti eikä mun tartte vaan hautoa yksin näitä juttuja pääni sisällä tai purkaa ainoastaan teille. Ensi kiertoon siis letrot kp 3-7 ja yksi tabu päivässä. Toivottavasti kypsyy folleja sopivasti eikä liikaa!
Larissa dpo 3?, yk noin 20?