Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikaranyytti:Pakko kommentoida tuohon kun sanoit et ei pysty ovista hyödyntämään.Siis tilanne oli ihan eri eikä nyt verrattavissa pakosti teidän omaan mut aika hauska sattuma kun esikoista yritettiin.Eli oltiin yritetty muutama kuukausi ja lähdin myös reissuun toki vain muutamaksi päiväksi mutta kaverillekkin puhuin kuinka oon reissussa juuri oviksen aikaan niin kuinka ollakkaan tulin raskaaksi juuri siitä kierrosta :) En meinannut ensin uskoa oireita ja aika ihmeessä olin kun 2 viivaa piirtyi testiin.Tilanne tosiaan vähän eri oli silloin mutta lähinnä yritän lohduttaa että koskaan ei kannata luovuttaa ;)

Vaveli16: hihii kiitos kirjoituksesta :p
Voi ku kävisikin noin ;) mutta me talletetaan ensikuussa minkä keritään ennen mun vaihtoa :D vaihto siis varmistuu varmaankin ensiviikolla :p
Itse olen täpinöissä mutta samalla kauhuissani kun ei olla oltu erossa ennen... mutta on tuo suuri unelma ja kokemus jos se onnistuu :p

Murkku, mahtavaa! Plussa lähenee varmasti noilla tuloksilla. :) Ja se sun kierron tasottuminen oli jo niin huippua. :)

Haikaranyytti, mitä jos sun mies tulis vaihtoon "moikkaamaan" sua sopivana päivänä? ;) Jos siis sitä joudutte enää sillon miettimään. Voihan olla, että tärppääkin ennen sitä. Ja sä mietit tota, että tikuttaisit sinn kp18 asti, ni mullahan esim. tuli ovis vasta kp 23 tai jotain. Miten sä laskit sen, että kp 18 riittää? :) Tai siis tarkotitko että siitä alkaen tikuttaisit? Kuinka pitkään? Kauhee kysymystulva. :) Plussatuulia joka tapauksessa!

Maggie: En usko et onnistuu ku on töissä mut kyllä me parikiertoo jaksetaa oottaa sit jo melkee valmistun ni häviää viimeisetkin stressin lähteet ku todistus on kourassa ;) No ku enskierto on just se ku ovis kuun lopus ja sillo lähen :/
No ajattelin va ku viimeeks ovis tuli kp 18 et sehä on aika normaali lukema itseasiassa kun kierto on 32-34. Mutta taas ku aloin ajatella ni mitä tuhlaa tikkuja ku ei a) päästä edes hyödyntää ku lähden huomenna joulun viettoon ja b) johtofollia ei ollu eli tuskin ees mitää ovista luomus tulee ku ei o oikee tullu ennenkään :D ehkä säästän tikut letrokiertoihin :p
Ei se haittaa ku kyselet, mielelläni siulle vastaan <3

Taas mä valvon vaikka pitäisi olla jo nukkumassa. Luin äsken yhden miehen blogia lapsettomuudesta. Aika avartavaa oli lukea miehen näkökulmasta. Huomasin että oli se lapseton mies tai nainen, niin aika samalla tavalla sitä pohtii ja kipuilee. No onneksi heillä hoidot auttoi ja tämän miehen vaimo on nyt raskaana.

Kiitos kaikille ihanista sanoista, voi kumpa tämä nyt olisi jo se meidän kierto. Jotenkin sitä taas ollaan taas niin positiivisin mielin... Ettei nyt taas vaan tiputtais korkealta ja kovaa. Tässä kierrossa en ainakaan liian aikaisin testaa, se on varma.

Mutta nyt nukkumaan...
Muurahainen kp 6/35, yk 23

Muurahainen laitan sulle boxii viestiä :) ja voi ku ois tei kierto tää!!! :p
Jos ei ni liityt sit miu ja mymmelistin kanssa ellei hä plussaa ni ryhmään synnärillä 2016 ;) se siis tehää jos plussapuhuuri saapunee meille <3

Huoh, menin sitten lueskelemann netissä kaikenlaista endokriiniseen lapsettomuuteen liittyen. Mulla kun on tuo autoimmuuni tyreoidiitti, eli kehoni tuhoaa itseään samoin kuin reumasairauksissa, niin olenpa aikamoisen tehtävän edessä. Luin, että erittäin isolla osalla naisista, joilla IVF epäonnistuu, on Natural Killer antibodies veressä eli keho tappaa alkion kiinnittymisyrityksen. Kuulostaa ihan helvetin masentavalta. No, siellä jenkkisivulla tarjottiin jotain "dr House" -tyyppiseltä kuulostavaa hoitoa, jota tuskin saa mistään suomalaiselta klinikalta. Toisessa artikkelissa mainittiin prednison (kortisoni), jota meilläkin on kokeiltu. Ja saatu kaksi keskenmenoa.
Jos pääsisi alkuvuodesta johonkin kosultaatioon heidän viisaimman lääkärin kanssa, ja aion kysyä onko kukaan heidä potilaistaan tällä vaivalla koskaan synnyttänyt elävää lasta. Mieheni ei tietenkään näe tässä mitään ongelmaa, ja on valmis sijoittamaan 10.000€ yritykseen oli niin tai näin. Tämä olisi siis 6. IVF-kierros. Aika kovilla panoksilla tässä pelataan. Me ollaan kyllä töissä, mutta ei todellakaan ole näitä rahoja taka- eikä etutaskussa. No, siitäpä se lähtee, jos sais ne verikoetuloksensa kuulla. Voihan olla, että klinikkani ei edes usko koko NKA-juttuun.
Katjusha kp 3.

Haikaranyytti, voi kunpa me kaikki pian plussattaisiin :)
en kyllä uskalla enää liittyä noihin vuosilukuryhmiin, juuri sen takia kun tää on niin vaikeaa. Se sattuu aika paljon kun joutuu joka vuoden lopussa sitten vaihtamaan aina seuraavan vuoden ryhmään... Joten täällä vaan piinailen jatkossakin... :)

Murkku, siis aivan älyttömän upee painonpudotus, onnea!! Luulen ett ootte melko lähellä jo plussaa ;)

Haikara, harmi kun nyt menee kierrot ohi, mutta kyllähän se vaihto on jotain sellasta mitä ei enää välttis pääse kokemaan, jos siihen nyt saa mahiksen ni kyllähän siihen kannattee tarttuu! :)
Miulla muuten tuli ovis kun kaiken järjen mukaan jos kaikki toimis niinku pitäis, ois folli ollut jo 28mm, ett ei se aina siinä heti reilu 20mm irtoa tai sitten miu keho kasvattelee niitä vähän miten sattuu :P

Katjusha, kuulostaapa raa'alta :( toivottavasti siihen kuitenkin suomessakin joku hoito tai apu olisi ja saisitte vihdoin oman pienen❤

Gatusa, onpas tympeä tilanne! Oon kyllä aina tiennyt ettei suomi oikeasti mikään oikeusvaltio ole, mutta että lapset laitetaan kärsimään ja valtiolle se on ihan ok, niin sehän on aivan älytöntä! Tsemppiä!❤
Mitäs muuten tykkäsivät siellä joulupipareista? :)

Suuren suuret plussapuhurit vielä tähän vuoteen ja mielellään plussiakin saisi vielä tulla! :)

Tänne kuuluu vaan pahoinvointia tätä nykyä :(

Nenna rv5+5

Minni, tosi ikävä tilanne teillä anopin kanssa. Eipä tuollaista asiaa kerrota ihan miettimättä muutenkaan. :sad001
Hyvä että sun vuoto alkaa jo loppua,tärppionnea seuraavaan kiertoon!

ninukki, mikä tilanne siellä?

Jellis jes, mahtavaa! Toivottavasti letroannos osuu heti kohdalleen. :)

kaakao, mulla pitäis alkaa menkat päivän sun jälkeen. Ajattelin kyllä vaan syödä ja juoda kohtuudella ja jättää testaamisen aikaan jos sille on tarvetta. Ja sama täällä että varmaan tuhru tulee ja poistaa koko ongelman. :rolleyes:

muurahainen ja Anannaa, toivottavasti vyöhyketerapiasta on teille hyötyä.

Katjusha onpa tosiaan masentavan kuuloinen tilanne. :sad001 Kumpa teidän klinikka suostuisi kokeilemaan hoitoa, oottehan jo niin paljon kokeilleet muilla konsteilla.

nenna, pahoittelut pahoinvoinnista, mutta luulisi sen ainakin kertovan että joku siellä jatkaa kehittymistään! :grin

On. En nyt taaskaan keksi mitään kerrottavaa. Ei mitään oloja, ja tämä oireettomuuskin on nähty useita kertoja ennenkin joten toiveet ei ole korkealla.

katjusha inshaAllah teillä tärpäis ja saisitte kuitenki sen pienokaisen syliin.

nenna niinpä älä muuta sano. no en oikei usko langon tykänneen pipareist liiemmin välttämättä ilmeen perusteel. no jääpähä ainaki enemmän meille :)

mä päätin just etten anna ukon keittää meille enää teetä, laitto rosmariinia ja jotai muuta yrttiä siihen ja mulla romahti ilmeisest nyt verenpaine totaalisest koska nyt ku kirjotan ni ite iha huojun ja hyvä et pystyy ees istuu ja näkee jotai. ei hyvä. noit yrttei käytetää myös keskenmenon aiheuttamiseen ja jos haluaa päästä synnyttää (ei tehonnu mulla ainakaan tytön kohal et ois tyttö tullu vaik join kunnol)

Katjusha : Ompa tosiaan hirveän kuuloinen tilanne. Jospa lääkärit haluais kans tutkia asiaa vähä miten Amerikassa toimitaan ja sitte saisitte oman Nyytin syliin

Gatusa: Ompa siellä ukko vähän keittänyt teetä...

Murkku, hienosti putoaa ja jos kiertokin normalisoituu niin hienoa :)

Katjusha, voi ei :( suostuiskohan lääkärisi ottaa selvää tuosta dr house hoidosta?

Nenna, pahoinvoivilla on todennäkösemmin terve vauva :) eli koita kestää, kyllä se toivottavasti pian helpottaa..

Gatusa, onpa hurjaa teetä :eek:

Jäi vähän epäilyttää aiemmat o-testit ni tein sit vielä. Tältä näyttää tänään
1450691131377.jpg

Nyt on jo kp 21 :( tais vähän antibioottikuuri kuitenkin vaikuttaa.. No jos sit sais tänää talleteltua ja tekis sen kuppikikan taas. Tää kierto on kyl ollu taas niin seko et taitaa olla parasta unohtaa hetkeks koko homma.

jep lucky pikemminki myrkkyä ku teetä, meni yli tunti et alko oleen siin kunnos et voi mennä kävelylle.

mannikka plussatuulia sinne nyt oikei kunnolla, inshaAllah tulis plussa kierron lopussakin :)

täällä selvitty "teen" vaikutuksista ja käyty kävelylläki, rentouttava n 4km kävelylenkki tytön kans takana ja ulkon reilu 20 astetta lämmintä. kohta ruuanlaittoon ja sit heitän kyl tuon ns teen pois ja tänää sanon ukolle että saa luvan olla laittamatta noit teehen jos meinaa mulle tarjota ellei yritä pitkäl aikavälil aiheuttaa mulle vakavampia terveysongelmia. mulla 4pvä sitten oli joitai minuuttei kestäny kipu molempien munasarjojen kohalla mikähä se oikei oli...no jännitän nyt sit et alkaako mul menkat vai oliko jotai muuta.
tyttö ois kovast kirjottaas teille terveisiä ja omaa viestiä kans yhtäaikaa. :)

Katjusha, kuulostaa aika hurjalta, toivottavasti apu löytyy tai onnistutte vaivasta huolimatta!!

Beisla kyselikin, niin täällä täti paikalla! Odotetusti tänään saapui. Nyt jännätään vaan että seuraavakin kierto pysyy kiltisti järkevän mittasena eikä venähdä ihan kauheesti.

Ninukki kp1/31, yk13

Muurahaisella hieno painonpudotus! Mä oon ihan samaa mieltä noista vuosiryhmistä, kahdessa olin enkä kolmanteen mene. Koska tää vaan on niiiin vaikeeta. Ehkä ne vuosiryhmät sopii paremmin niille ketkä plussaa ekasta..t.katkeravanhaämmä

Mä kävin viime keväänä vyöhyketerapiassa pari kertaa, vaivoiksi kerroin stressin, unettomuuden ja lapsettomuuden. Kahteen ensimmäiseen auttoi.. Oli kyllä ihanaa. Tosi rento olo tuli ja nukuin paljon paremmin pitkään sen jälkeen.

Katjushalle toivotan ihan erityis tsempit!! <3

Oon taas puhelimella niin en nyt muista enää mitä piti kommentoida..

Ainiin Minnille halaukset kmn selättämisestä, uuteen nousuun. Sä todistetusti pystyt raskautumaan, seuraavalla kerralla loppuun asti :)

Kaikille muille sitä normaalia eli plussaonnea ja ovisonnea ja pahoitteluja :)

Mä kävin aamulla verikokeessa, ja äsken soitin polille muka varatakseni kontrolliultraa ens viikolle. No nehän on joulutauolla! Sain kuitenkin kätilöltä hyvänjoulun toivotusten lisäksi luvan syödä yhden kierron ilman ultraa. Tokihan olisin syöny vaikka olisi kieltänytkin.. Badass! Nyt on eka letro syöty ja I'm back in da game! :)

Jellis kp3 yk18

Pakko kertoa, että ulkomailla asuva ystäväni on viiden vuoden yrittämisen jälkeen ensimmäisestä plussasta ikinä nyt rv. 20 ja odottaa tyttöä :) Heillä on ollut takana IVF:iä, mutta myös todella huonolla tuurilla. Eräänkin kerran menivät munasolujen keräykseen ja siellä piti olla kunnon lasti. No, operaatiossa todettiin että yhtään ei ole! Mikä pettymys, ja luovutuskin on ollut taustalla. Sinnikkyys kuitenkin palkitaan, sillä nyt näyttää hyvältä!

Takaisin