Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, ikävä tilanne :( itse en koskaan vastannu vauvauteluihin muuta kun et ei vielä, siis silloinkin kun yritys oli käynnissä.. Sit kun olin raskaana puhuin vanhemmilleni epäonnistuneesta yrityksestä.

Kattika, en usko et se katkeruus helpolla lähtee. Eksän kanssa reilu vuos tuloksetonta yritystä jätti jäljet vaikka tutkimuksiinkaan ei menty. Ja vaikka nyt on jo yksi lapsi, kyllä muuten on välillä niiiin katkera olo. Vaikka toista onkin yritetty "vasta" n 8kk. Luulen et sit saattas helpottaa kun oma lapsiluku täynnä..

Haikara kivut hallinnassa mutta vuotoja tulee välillä todella niukasti kun taas toisena hetkenä kuten eilen lorisi pönttöön ihan törkeesti kupin läpi. Luulen, että se itse asia tuli eilen ulos ja tänään taas vuodellut kohtuudella. Jospa eilen tuli ulos niin ehkä se alkaa tästä rauhoittumaan toivottavasti :)

Minni en halua pelotella, mutta mulla vuosi kaks viikkoa keskenmenon jälkeen. Yleensä tosi niukat ja lyhyet menkat niin oli kyllä tuskastuttavan pitkä aika. Ja seksiä ei saanu tuona aikana... Ekoja Menkkoja sai odottaa seittemän viikkoa.

jep se km vuoto voi kestää tosiaa pariki viikkoa mikäli ei ol komplikaatioi, itellä kerran kestän 3kk ku kaavinnat meni päin mäntyä ja meinasha siinä vähä muutaki sillo 2012 mennä ku terveys. tosin lohdutuksena sanon ettei tapahtun suomes.

että pistää kyl vihaks nyt, esikolla muka siellä paremmat oltavat ku täällä, pojal silmäs mustelma ku yks jätkä löi lastenkodissa murua suoraa silmää. kyllähä ne mua parjaa sen ku kerkee siel mut eipä näy olevan mitenkää kehuttavat olot ja lisäks esikko teki videoi mut ilman puhetta meille mun äipän kans ku työntekijät valvo vieres kokoajan ettei vaa sano mitää, isäntää se kutsuu isäks et saisvat vähä miettiä et kuka täs on pahis ja kuka ei. jos me ollaa niin kauheit mitä meist on väitetty ni miks esikko kutsuu mun miestä isäks sit työntekijöiden edes iha pokkana.

Haikara; juu ei oo mun sääntö... yp poistaa ne viestit joissa mainitaan se kielletty sana ja saattaa poistaa kokonketjun jos liikaa keskustelua asiasta. :D

Teillä on kyllä semmoinen kirjoitustahti, etten pysy mitenkään mukana! :) Monta päivää mennyt kun olen kiireessä yrittänyt ehtiä ketjun loppuun asti lueskelemaan, mutta nyt vasta sain teidät kiinni, eikä taaskaan sitten ehdi kunnolla kommentoimaan, pahoittelut :sad001 Kovasti kuitenkin myötäelän täällä taustalla :)

Haikara jäi mieleen, oli ollut hyvä ultrareissu ja selvä suunnitelma nyt seuraaville kuukausille! Huippua! Heti alkuvuodesta sitten plussa kehiin :)

Minni, toivottavasti nyt tosiaan vuoto loppuu. Itsellä silloin ennen esikkoa se yksi km rv 6+2 ja vuotoa muutama päivä normaaleja menkkoja kauemmin, mutta kierto ei venynyt.

Napaa. Dpo 9 (ehkä, en ole ehtinyt oikein pysymään laskuissa) eikä mitään tuntoja. Yleensä on siinä dpo 6/7 alkanut turvottelut ja tuntemukset. Tosin on näitä oireettomiakin kiertoja tähän letrotaipaleelle sattunut ilman plussaa ennenkin, joten ei tästä nyt mitään johtopäätöksiä arvaa vetää :p Pohdiskelen tässä, että jos tuhru ei ala niin koska testaisi. 25.12. pitäis menkkojen alkaa, testaisiko jo aattona?! :confused: Meillä aattona sekä oma äitini että anoppi kylässä ja kyllä taatusti arvaavat mistä on kyse jos välttelen tiettyjä eväitä ja juomia joulupöydässä. En haluaisi heille heti kertoa... Tuossa km-raskaudessa oli jotenkin ristiriitaista, kun äitini suri keskenmenoa niin kovin, että tuntui että mun pitää olla hänen tukenaan eikä toisinpäin! Toisaalta oli hyvä että hän tiesi tilanteesta. No oletettavaa on että tuhru alkaa ja saan unohtaa koko "ongelman", kun ei tarvi tehdä testejä eikä vältellä ruokia eikä ole mitään kerrottavaa kellekään :meh:

Minni, mukava jos alkaa vuoto helpottaa :) aiotte yritystä jatkaa samantien? :)

Kaakao, jos olisin sinä niin testaisin aattoaamuna ;) olishan se ylivoimaisesti paras joululahja ja olis ainaki hyvä syy jättää jouluherkkui syömättä :) jos taas nega tulis niin vois olla "normaalisti" :/

Gatusa, anteeksi jos on liian henkilökohtainen kysymys, ei ole pakko vastata!! mutta ihmettelen täällä että miksi poikasi on lastenkodissa ja miksi ihmeessä hän ei saa olla sinuun yhteydessä. Itse olen työskennellyt lastenkodissa ja kuulostaa todella kummalta ettei biologiseen vanhempaan saa pitää yhteyttä!!

Lucky: Joo tiiän mä sen ettei o sun sääntö :D :D :D

Kaakao: Ens kierrosta vois kyllä plussa tulla jo toivottavasti :p inhaa ku ei enää ultraa ni ei tiiä oikeesti mitä kehossa tapahtuu mut onhan tää parempaan päin toivottavasti :)

Minni: jeee vuoto alkaa loppua :p pian pysyvä plussa sit ;)

Mitäs muute sanotte pitäiskö mun ihan vertailu mieles tikuttaa nyt "luomuovis " ku sitä ei pitäis tapahtua ja vaik tapahtuiski ni kaik muu on pieles luomukierrossa. Mut et näkis ? :p ei me sitä päästä hyödyntääkkää jos tapahtuu koska maanantaina lähen joulunviettoon vai pitäiskö antaa va olla? Tosin nyt saisin tietää et tuleeko se ovis ees luomuna :p se on todistettu et johtofollia ei ole eikä kasva mutta ovista ei ole ku kevväällä verikokeista kahottu :o

Muokattu viimeksi:
Hyvä Minni jos vuoto hiipuu. :) Uus mato koukkuun. :)

Haiaranyytti, tuleeko turhaa harmia jos kuitenkin jää hyödyntämättä. Lisäks joudut tikuttaa varmaan aika pitkään varmistuakses, pari viikkoa. Haluutko tuhlata tikkuja? Paitsi jos sulla oli niitä sikana.

pipanat kostoreissu mulle...ei sen kummempaa, ei pystyn hallita esikkoa ni sai suosituksen pistää lastenkotiin ja sit kunnon tutkimukset ja kaikki ja hankki jotku paperit et mä muka tuhonnu pojan elämän jne. kato sil nyt huoltajuus ku sai jotenki mein muuton jälkee järkättyy sen mun seläntakan itellee ja oon perheen kans jumis tääl kaukana 2020-2021 asti. poika kyl kuulemma äipälle sanon et haluu mein luo mut eihä poikaa kuunnela ku on paperit homan millä mitätöidä pojan sana psykkan avul.

Jee vaaka näytti tänä aamuna -8kg kesästä!!! :) :)

Mee so happy! :) vielä on kyllä tiputettavaa, mutta parempaan suuntaan ollaan menossa.

Huomenna käyn varaamassa vyöhyketerapiaan ajan, onko joku muu käynyt lapsettomuuden takia vyöhyketerapiassa? Lähden periaatteella, kaikkea kannattaa kokeilla, ei siitä haittaakaan ole. :)

Muurahainen kp 5/35, yk 23

Minni: Mietin myös tuota mutta eihän mun tarvihe tikuttaa ku kp 18 suunnilleen koska sillo se ovis aikasintaan kai tulis :) mut se voi olla totta et masentaa va ku ei pääse sit hyödyntää ni ehkä pitää va "unohtaa" tää kierto :)

Hyvä muurahainen :) <3
No ei varmasti haittaa ole pitäis itsekkin kokeilla noita :p

Katselin just WomanLogin ja enskuussa jos ovis yhtään myöhästyy ei keritä ensikuussakaan sitä hyödyntämään eli tulossa 2kk että ei pääse hyödyntää , voihan räkä ! Kun meikä lähtee ulkomaille näillä näkymin. mutta jospa se tekis hyvää kropalla ja sitten heti tärähtäis + :p

Mä oon käyny vyöhyketerapiassa, osteopatiassa ja kehoterapiassa just lapsettomuuden takia. Vyöhyketerapiassa ja kehoterapiassa ennen IVF hoitoja ja osteopatiassa kävin viime vkolla ja joulun jälkeen uudelleen. Eniten koen että apua on ollut osteopatiasta ja kehoterapiasta. Vyöhyterapia ja osteopatia hoitaa periaatteessa samoilla hoitomenetelmillä mutta osteopatia hoitaa kehoa syvempää ja esim minulla "löytönä" oli mm täysin jännityksessä oleva kohdunpohja jota vyöhyketerapiassa ei ole huomattu.

Takaisin