Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikara, tsemppiä❤ toivottavasti siun lääkärillä nyt on oikeesti tällä kertaa joku tolkku hommissaan. Siun kannattee kertoa kyl siitä ett söitvaan pari teroa ku menkat alko ja niist menkoist ku ne oli pitkät..

Nenna, sama mulla tuli heti mieleen että tekis mieli kans testata ja varmistua että viikot nousee. (Mistä kirjottelinkin tonne elokuisten ketjuun) mutta päätin etten stressaa itseäni testeillä, suosittelen myös :) sorry, väliin huutelu :) tsemppiä kaikille! <3

Voi Minni ja maggie <3 nyt pyydette päästä verikokeeseen!

Haikara, eikös nuo ole ihan hyvät arvot alkukiertoon?

Voiko neuvolasta vain pyytää lähetettä verikokeisiin ilman käyntiä siellä? Se pitää mua ihan tyhmänä kun kerron että testasin tänään ja viiva oliki haaleampi ja sen takia haluan verikokeisiin :(

No nennan kävi sillo kans ja sil sanottii et LH on liian korkea FSH nähden ni toi kertoo vaa siitä etten ovuloi...

Miten ihmisen keho voi vaan olla näin paska :( ihan yks turhake!

Perjantaina kuulen sit mitä polilla sanovat mut ihan turha miettiä mitään inssejä tähän luomuun!!!

Minni, itsehän soitin neuvolaan kun tuli monta päivää haaleeta viivaa/viiva alko häviään.. Sain samalle päivälle verikokeen.

Minni , soita vaan sinne neuvolaan <3 ja jos eivät ota tosissaan niin sano, että tämä on SULLE tärkeää ja että olet paniikissa!

Haikara, no viitearvoihin verrattuna noi sun luvut näyttää olevan ok.

Etsin tästä positiivista niin todella pystyn ainakin jotain tuottamaan ja toivottavasti uudelleen tulemaan raskaaksi ja onneksi NYT eikä jossain viikolla 12 jolloin se olis ollut hurjasti isompi! Nyt jos ei itse lähde tyhjeneen niin sen saa lääkkeillä eikä toivon mukaan tarvtse kaavia.

tsemppiä minni ja maggie älkää viel luovuttako. ei muuta ku soittoa neuvolaan ja pyydätte verikoelähetteen.

nenna kiitos tsempistä en tiä millo pääsee mut ukko alko taas siihe perinteiseen mun kohalla yllätys yllätys. kysyit paljonko dinaari on euroon verrattuna tänää se on 2.21 eli 1€ on 2.21dinaaria.

eilen menin niin pohjamudissa että meinasin jopa menä heittää tynnyrii ja polttaa mun aikoinaa tekemät neuleet jotka tuol makkaris on käyttämättöminä. turhautuminen, stressi ja masis yhtäaikaa ni pää ei toiminu eikä järki juossu mut viel ne neuleet tuol makkaris on. edelleen jäätävä päänsärky täällä vaivana, pitänee ottaa paracetamol poretabletti jos autta, eiköhä 1g jossai vaihees auta vaik ongelma onki jumis olevis hartios ja niskas.

Larissa: omiin viitearvoihin nähden joo mutta pitää kahtoa noita kuiteki yhessä ja tässä tapauksessa LH on liian korkea FSH nähden...
Niin ne varmaa perjantaina polillakin sanovat :(

Haikara, no jos noin on asia niin sitten niiden lääkärien täytyy itsekin myöntää että et voi mennä luomuna vaan letrot kehiin!

Voi Gatusa :( <3

Minni, älä vielä luovuta vaan pyydä se verikoe <3

Napaa: Tänään soitan lapsettomuushoitajalle ja kyselen siitä simppanäytteen viemisestä :) että oon niin onnellinen kun mies tahtoo tehdä sen meidän vuoksi <3 Tänään pitäis menkkojen alkaa eli vaipan kanssa töihin, kun kuppia en uskalla laittaa ilman vuotoa.

Tietty Gatusa :D mutta mulla on kyllä sellainen fiilis, että et vielä tämän vuoden puolella pääse tota sanomaan. ;D on nimittäin menkkajomot jo sitä luokkaa että kohta hanat aukeaa.

Voiko neuvolasta vain pyytää lähetettä verikokeisiin ilman käyntiä siellä? Se pitää mua ihan tyhmänä kun kerron että testasin tänään ja viiva oliki haaleampi ja sen takia haluan verikokeisiin :(

En tiedä onko kuinka paikkakuntakohtaista, mutta minä itse viimeisintä odottaessa vaan marssin terveysasemalle ja sanoin ilmoittautumisluukulla, että haluan lähetteen virtsasta otettavaan raskaustestiin. Ilmoittautumisen täti soitti jollekkin laakarille ja kertoi asian ja täti sitten sanoi että lähete on tehty, ei muuta kuin labraan. Ja siis halusin ihan muuten vaan tietää hCg(vai miten kirjoitetaan)-arvon.

Minnin tilanteessa kannattaa pyytää lähete verikokeeseen niin saadaan tarkka numeerinen tulos. Virtsakokeen tekevät labrassa ymmärtääkseni ihan samanlaisilla liuskoilla kuin kotonakin eli positiivinen/negatiivinen periaatteella.

Takaisin