Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Yövuorossa rauhallista, kerkee ajatuksella lukemaan ja kommentoimaan, kiitos beisla vinkistä kahdesta välilehdestä ;) yleensä puhelimen sovelluksella lueskelen, sillä ei onnistu, mutta nyt töissä tietokoneella..

Plussista onnea, iso HÖH negoista ja kp ykkösistä!!

beisla, meillä näemmä sama tahti hoidoissa, viis hoitokiertoa ja alkuvuodesta ivf, toivotaan ettei kumpikaan sinne asti jouduta! mulla ei pregnylistä kertaakaan tullut sen kummempia ovisoireita, väittäisin että ilman on ollu selkeemmät.. välillä miettinyt oonko ovuloinu ollenkaan piikistä huolimatta, mutta en oo kuitenkaan lähteny ovista tikkutteleenkaan, siitähän sitä vasta ressin sais aikaan!

lumihiutaleen ultrakuulumisia odotellessa, ar-ultra on jo ajatuksenakin jännä, ite en varmaan sais nukuttua ku odottaa että näkee ekaa kertaa mitä sieltä löytyy :)

pipanat, kuulosti tuo osteopatia mielenkiintoselta, tekis kans mieli jotain kokeilla.. miehelle tossa vitsillä heitinkin että kohta lähetään jotain lapin noitaa morjestaan josko se auttas :D jäsenkorjaaja löytyis omasta kaupungista, josko sinne ensin suuntais ennen ku tarvii muihin shamaaneihin turvautua ;) diabolicatilla olikin positiivisia kokemuksia jäsenkorjauksesta, täytyy nyt iha ryhdistäytyä ja varata aikaa!

Ihana on ollu seurata plussaviivojen vahvistumista nenna ja maggie, minnillä komea digi!! ootteko aatellu ar-ultraa?

mrsc, mojova o-plussa, huhhei!! :) ja hyvin ajoitetut tallettelutkin

larissa, makkari-maraton kuulostaa hyvältä! meilläkin tässä kierrossa sattui sellainen, vaikka tohtori meinas että tyhjä arpa koko kierto, mutta luulen että se siinä syynä olikin, ollut noissa pregnyl-kierroissa välillä ihan pakkopullaa, vaikka kierto muuten meneekin peitto heiluen, niin sitten kun on ne lääkärin määräämät päivät paperilla niin menee hohto koko hommasta eikä kumpaakaan oikein innosta, äkkiä suoritus vaan.. ja kiitti vinkistä, taidankin vauvalasta tilata seuraavat testit :) iso peukku miehen suostumukselle simppatestiin!!!! me saatiin yksityisellä vajaassa viikossa tulokset postitse kotiin.

gatusa, voimia!! <3

hileisen tuhru painukoot hiiteen!!! ja tikkuun +

aphrael mikä masu! varmasti jo rupee välillä ahistaan <3

mymmelisti, jaksamista kipujen kanssa, toivottavasti pian hellittävät ja olkoot nää viimeset menkat piiitkään aikaan! ;)

on, arvatkaa oonko nyt vaa miettiny että josko oisin sittenkin ovuloinu ja jos jos jos... piti olla rento kierto, ei ajatuksia vauvahommiin ennen alkuvuotta, mutta näin tässä taas kävi, hah! ens sunnuntaina olis kp31, sen mittasia kaikki hoidetut kierrot nyt ollu.. tosin tää voi venyä jos on ollu ovuloimaton. ärrrrrsyttävää!

Ninukki kp 25/31, yk12

Täälläkin yövuoro menossa :p

Mymmelisti: Toivottavasti tosiaan jäisi viimeisiksi menkoiksi :p

Nenna: Kyllä sä kuule kohta saat ihanan masun :p voi vitsi haaveilen usein miltä tuntuu olla raskaana!
Toivottavasti pääsis itsekkin kokemaan tuon viellä joskus :)

On: näköjään heti kun täti lähtee pois eikä vuotoa enää ole niin nousee taas sieltä pohjalta :D nyt vaan ku tulis perjantai nopiaa !!! Ja saisin selvyyttä tähän että jatkuuko luomut vai mitä tässä nyt tehdään... Voi kun kerrankin hoidot jatkuis fiksusti että letrot + ( luget tai jtn joka auttaa limikseen ) niin rukoilen täällä!

Kp 7 yk 31

ompas meitä yökyöpeleitä! :)

lucky, siinä se oiskin jouluylläriä kerrakseen, oliskin niin mahtavaa jos kroppa nyt toimis ku on aikansa hoidoilla potkittu, eikä tarvis lähtee rankempiin hommiin ollenkaan.

haikara, hyvä että on mieli parempi, uudella tarmolla uuteen kiertoon, toivotaan että myös perjantai tuo jotakin positiivista tullessaan!!

Ninunkki: No en usko että tuo, mut ei se haittaa koska jo 1,5v olen tiennyt että kroppa ei toimi! Toivon vaan että tuolla polilla jo sen tajuaisivat ja mentäis hormooneil mitkä toimii! Niku noi letrot viime kierros :) en nyt tiiä kui hyvi oot taustojani lukenu :D mut letrot niiden mielestä ohens limistä johon en itse usko koska siinä kierros kesti menkat ni pitkää ni hätiköivät sit luomuun vaikka letroil saatii vihdoin ja viimein se ovis ja folli kasvamaan.
Viimekerto oli siitä ihana että VIHDOIN oli toivoa :p ja nyt teperä luomu/ luomut.

Mutta johan täällä porukka yllytti jatkaa letroi jos tuol ei sitä tajuta :D miulla tosiaa todella turhauttava ja huono hoitopaikka :(

Muokattu viimeksi:
Kantaa oli tullu verikoe tulokset
FSH 4.7 IU/l
LH 5.9 IU/l

Ei ollu laitettu mitkä on viitearvot? :o mut netissä luki näin

FSH / Naiset:
-Follikulaarivaihe 3.5 - 12.5 IU/l
-Ovulaatiohuippu 4.7 - 21.5 IU/l
-Luteaalivaihe 1.7 - 7.7 IU/l
-Postmenopaussi 26 - 135 IU/l

LH/ Naiset:
- Follikulaarivaihe 2.4 - 12.6 IU/l
- Ovulaatiohuippu 14 - 96 IU/l
- Luteaalivaihe 1.0 - 11.4 IU/l
- Menopaussi 7.7 - 59 IU/l

Nä otettii miul kp 3 ( luomukierto)
eli onko nää hyvät nyt? Ja mitä nää kertoo sit miulle? :D
Ja onks joltai otettu näitä, mitä arvoi ootte saanu? :D ymmärrän paremmi ku joku selittää ku lukee netin ihmekieltä :p

Ja sit viel et jos arvot on ok miksi follit ei kuitenkaan kasva ja ovista ei tuu luomuna :o

Muokattu viimeksi:
Tämä ei voi tytöt tietää hyvää!! :' ( ensimmäinen testi torstailta ja alempi tänään!!!! Ei vittu!
ImageUploadedByVau Foorumi1450064739.226875.jpg

Takuulla kesken mennyt :' (

Minni, millä pidätyksellä? Tee digi vielä vaikka huomenna - soittele neuvolaan sitten sen mukaan.

Hileinen dpo 11

Tän päivänen aamupissasta ja tuo tummempi aamun toisesta torstaina... Teen huomenna digin ja soitan huomenna neuvolaan. Jos huomenna näyttää vielä 1-2 niin peli on selvä :( ei mitään vuotoja tai kipuja. Tulis nyt itse edes pihalle

Haikaranyytti, no hienosti ainakin osuu noihin viitearvoihin että sen puoleen kyllä näyttää hyvältä :)
Voi Minni, miten nuo testit tuolla tavalla viskoo?! Niin kauan kuin ei vuotoa, on toivoa. Tsemppiä sinne, on varmaan vaikean tuntuinen tilanne, pahoittelut :(
Katjusha 7 dpo

Voi Minni :-(

Ite testasin pojasta vain 2 testiä :S Aamulla ja samana iltana. En edes osannut ajatella mitään viivojen vahvuutta. Älä huolestu vielä! Soittelet neuvolaan ja hengität syvään ❤

Voi perse Minni!! Ihan samoilla asioilla itsekin täällä. Tais jäädä lyheksi munkin ilo. Ei ollu yhtään vahvistunu vaan haalistunut. Tuskin silmällä havaittava viiva 6 tunnin yöunilla aamupissasta. Voi s**tana tätä kun riepottelee... :'(
WP_20151214_001.jpg

WP_20151214_002.jpg

Maggie kp 35 dpo 13

Kiitos taas naiset! Jotenkin olen jo luovuttanut kun luulisi testin tummuvan jos hormoni nousee :( Miks tämä on niin vaikeeta hemmetti!! No mieskin sanoi, että ainakin voimme saada lapsen joka oli pahin epätietoisuus kun ei ensimmäistäkään ole!

Maggie sulla on vielä aikaiset dpot mulla on jo dpo 20 :/ miks pitää kiusata tällätavalla! Toivottavasti molemmilla kaikki olisi hyvin!

Minni2, mä ajattelin samalla tavalla kun toinen inssi päättyi km vkolla 7. Takana kun oli se 5v yritystä niin pahimmasta shokista ylipäästyä valon pilkahdus oli just se, että ainakin voidaan raskautua. Ja niinhän se eka IVF raskaus päättyi terveeseen poikaan! Halaus ja voimia! Mut vielä on silti toivoa!!

Mä en ole kans kummassakaan raskaudessa testannut enää ekan plussan jälkeen. Tuo hirveesti stressiä ja jos jotain on tapahtuakseen niin se tapahtuu vaikka kuinka testais...

Pipanat olet oikeassa, itse aiheutin stressiä itselleni, mutta tehty mikä tehty :( En tiedä miten päin olla kun pitäis yrittää töitä tehdä :(

Minni, oon niin pahoillani, toivottavasti testit on vaan eri eristä ja kaikki olisikin hyvin❤
Mut toisaalta, miekin kyllä kun plussan näin testissä, juhlin sitä ett mie pystyn raskautumaan! Ei tullut pieneen mieleenkään että elokuussa meitä oliskin kolme:o :D
Tsemppiä!❤

Maggie, voi ei siulla kans?! Toivottavasti siellä nyt ainakin vaikuttaisi varhaiset dpo:t tulokseen :/ tsemppiä odotteluun❤

Nyt tuli tunne ett täytyis iteki testaa ku muilleki käyny noin! :o

Ninukki, toivottavasti siellä tapahtuu jotakin, oispa niin hienoa ku nyt vielä plussaisit! :)

Mymmelisti, toivon niiin kovin ett nää ois vikat menkkakivut joista joudut kärsimään, sanotaanko vaikka, vuoteen! :)
Täällä on aivan hillitön turvotus, syön niinku kokoajan, parhaimmillaan neljä lämmintä ateriaa päivässä jne.. Ei tartte enää miettiä ett törröttääkö luut, kun ei varpaita meinaa nähdä :D

Katjusha: LH taitaa olla liian korkee FSH suhteen :( eli ei noi ole hyvät :(

Jospa ne lääkärit sit vihdoin tajuaa tuosta että ei luomuna enää vaan letroilla kerran sillä se ovis saatiin ja folli kasvamaan!

Muokattu viimeksi:
Takaisin