Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minni, samaa mieltä digin tuloksen tulkitsemisen suhteen! Eli nou hätä, kaikki on varmasti oikein hyvin :)

Voihan "ihana" raskausmasu ;) Kuva viikon takaa rv 33+0 ja maha on sellaista kokoa, että kahtena päivänä kolmesta olisin jo valmis luopumaan. Viikko tai kaksi kun mennään eteenpäin niin antaisin kaikkeni, että pääsisi eroon ;) Nuo tuntemukset olisi tullut jo aiemminkin vastaan mutta tämä on 99,9%:sti viimeinen raskaus niin olen yrittänyt tykätä mahastani mahdollisimman pitkään :D

Liitteet

• WP_20151206_07_44_04_Pro.jpg
    WP_20151206_07_44_04_Pro.jpg
    211.3 KB · Katsottu: 198
Onkohan semmoista kun viaton tuhru? :( vähän myöhäistä kiinnittymisellekään tää dpo 10.. ja ovis on tiedossa kun pregnylillä se tehtiin. Voi kehveli että masentaa :(

Upea masu Aphrael! :)

Voi Hileinen :( mua kans aina masentaa niin paljon kun tuhru ilmestyy. Siihen asti jaksaa olla toiveikas mutta tuhru lyttää kaiken. En halua nyt enempää masentaa, mutta itse olen ajatellut aina niin että tuhrua ei plussakierrossa tule, ei ainakaan sellaista joka jatkuu monta päivää ja yltyy. Jos alkio kiinnittyy niin hcg:n erittyminen buustaa jotenkin keltarauhashormonin tuotantoa entisestään ja silloin ei mun järjen mukaan tuhrua pitäisi tulla.

Mutta dpo 10 ei ole liian myöhäistä kiinnittymiselle. Ja jos tuhru on ruskeaa niin se on vanhaa verta eli päivän tai parin takaa.

Mullahan oli muuten tässä kierrossa dpo 9-10 pientä tuhrua lugeista huolimatta :O se oli kylläkin siitä outo juttu, että se vaan loppui itsekseen.

Muokattu viimeksi:
nää mun masistelut täällä on vähä sellasia ku oon tottun pärjään omillani aikalailla ni nyt ku ei ol oikei tuloja ekä pääs alottaan mitää kunnol ni vetää maihin. tuli ihania ideoita hääkakkuihin ja muihin kakkuihin koristeiks ja teemoiks. no ukko überonnellinen ku hän kävi tänää firmas joka ostaa simpukoi ja myy ne eurooppaan ni tästälähin hän myy suoraan firmaan ja aikoo ostaa työkavereiltansa simpukoi huomisest lähtien ni alkaa tuleen paremmat tulot meille. olen onnellinen tästä ku päivittäin voi olla ukolla tulot sit min 100 dinaaria ni ei tartte stressata mut ite haluisin toteuttaa itteäni kans mut se ei onnistu.

hileinen inshaAllah tuhru on jotai harmitonta.

kiitos larissa oot ihana.

Voi Hileinen! Tiedän niin tuon tuhrumasennuksen :sad001 Joku joskus täällä sitä googletteli (olikohan Beisla) ja taisi jotain tapauksia löytää joissa tuhrusta huolimatta oli ollutkin raskaana ja raskaus jatkunutkin ihan normaalisti. Toivotaan että sinun kohdallasi olisi juuri näin!

Larissa onpa ihanaa että miehesi on nyt valmis siirtymään asiassa eteenpäin! Ensi vuosi on sitten teidän :)

Ymmärrän Gatusa kyllä hyvin turhautumisesi! Mulla hajoaisi pää, jos en saisi tehdä töitä ja tienata itse. Toivottavasti muonitusbisnes lähtee käyntiin :)

Minni turha hermoilu pois! Siihen hcg-pitoisuuteen pissassa vaikuttaa niin moni asia (tosiaan pidätysaika, kuinka paljon olet sattunut juomaan nesteitä/hikoillut lähitunteina) että ei kannata stressata jos joku testi tunnin pidätyksellä näyttääkin negaa. Testeissäkin voi olla maanantaikappaleita! Ja tosiaan tuo hormonitaso nousee niin yksilöllisesti. Siksi se digikin sanoo 1-2 ja 2-3, eikä anna täsmällistä aikaa, koska sitä on pelkän hormonitason perusteella mahdotonta sanoa. Huoli pois :)

Moikka tytöt, ja tsempit kaikille tasapuolisesti.
Mä oon jostain lukenut, että kiinnittymisprosessi alkaa usein viikko oviksesta, mutta kiinnittymisvuotoa tulee tyypillisisesti 10-12 dpo. Vaikuttaa oudolta, mutta voi ihan hyvin olla tottakin :)
Toivotaan vahvistuvia viivoja epävarmoille ja ensi viikolle lisää plussia .':)!!
Täällä odotellaan, niinku viimeiset 10 vuotta ;)
Katjusha 6 dpo

Hileinen, toivottavasti Katjushan tiedot pätevät myös siun tuhruun ja siellä voidaan pian paksusti! :)

Larissa, oiskohan sielläkin voinut olla kyseessä kiinnittymisvuoto kun loppui itsekseen? :)

Gatusa, siun suunnitelmat kuulosti niin loistavilta, toivottavasti pääset kuitenkin pian toteuttamaan itseäsi. Ja hyvä kun ukollasi tulot paranee jatkossa! :) paljonko muuten dinaari on euroissa? :)

Minskin tossut on niin ihania❤! Mie vaan hypistelen niitä, varmaan ne on ihan nuhjuset kun ne lauantaina päätyy saajalleen :P

Nyt vasta tajusin mitä tuosta miun edellisestä viestistä puuttui, vaikka pohdin sitä ennen ku lähetin sen ja viel jälkeenpäinkin :D

Eli siis Aphraelilla aivan ihastuttava vauvamasu! Se on niiin nätti, mie haaveilen tuollaisesta!❤

Aphrael, kiitos kun vähän inffosit! :) on kyllä ollut taas vaihteeks yhdet kipeimmistä pitkään aikaan, eikä meinaa lääkeet purra :S jospa kohta ei tarvis menkkoja ollenkaan kohdata :) SIIS IHANA MAHA!!! <3 nauti nyt täysillä jos kerran viimeiseksi jää!! :) joku päivä ehkä itelläkin (sydänsilmä hymiö) <3

Nenna, muutama kk ja sullakin jo mahaa ;) <3

Minni, toivottavasti oli vain huono testi!

On. Oon ihan koukussa porkkanaan ja ranch dippiin! Niin parasta! NamNam! :P
Aamulla heräsin taas ihaniin kipuihin ja otin 600buranan ja 1g paratabsin mut ei auttanut enkä enään saanu nukutuksi kivulta niin menin kuumaan suihkuun 40minuutiksi ja tosiaan suihku autto niin kauan kuin siellä olin. Joskus päivällä huomasin et ei ookkaan enään kipuja joten pystyin olee töissä vähän paremmilla fiiliksillä kuin eilen.
Jos nää jäisikin vikoiksi menkoiksi vähään aikaan!? :)

-Mymmelisti kp 3/30 yk 41/ 1

Takaisin