Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa: tiedän tuon tunteen ku ei ole mahdollisuuksiakaan plussaan :(
Mutta ihanaa että mies osoitti olevansa oikeasti tässä mukana ja vie sen simppanäytteen! <3 Toivottavasti meillä olisi parempi vuosi tiedossa :p

Nenna: Enpä usko, taidan tietää jo kuka ultraa... :(

Liisu, kiitos tarjouksesta :) mutta tämän uuden käänteen myötä mennään omin eväin. Uuteen kiertoon koitan taas teroja kun niitä on jäljellä ja sitten kun saan letrot niin pyydän luget vielä varuilta tueksi. Mutta olet upea ihminen kun tarjoudut apuun! <3

Anannaa, pahoittelut menkoista :( miten pitkälti teillä on yritystä? Voisihan sitä kohta apuja jo kysellä.

Minni, älä turhaan ressaa paskan testin takia! Ja älä diginkään vuoksi kun hormonit nousee ihmisillä niin erilailla :)

Tikru, juurikin lugesteron pidentää lutista. Mulla oli lutis 8-12 pv ja lugen kanssa menee dpo 16-17 asti.

Gatusa, iso halaus sinne stressin keskelle. Saisi sun mies kyllä tukea sua enemmän. Jos täällä ois jo pullat uunissa niin tilaisin sulta neuleita <3

Haikara, pistät luun kurkkuun sille joka ultraa ja vaadit letrot!!!

Ps. Miten pitkään menee että simppanäytteen tulokset tulee? Ja ei ne varmaan mulle letroja määrää ennen simppatuloksia?

Larissa, meillä meni 2-3 viikkoa. Nyt joulu ja uv voi vielä pidentää, tai tiiä sit kuin ovat auki :)

On. Hailakka tuhru löysi tänne... seuraillaan :(

Hileinen dpo 10

Larissa, meillä meni n. viikko, mutta tulokset ei viel siinä ajassa ollu päätyny polile, vaan polilta joutuivat soittamaan klinikalle josta tulokset kerrottiin puhelimitse. Eli saatatte vielä ehtiä ennen joulua saamaan tuloksetkin jos siellä ei ole ruuhkaa! :)

Hileinen, voi miksi sen tuhrun täytyy olla niin paska tyyppi :( oliko sulla mahdollisuus saada luget?

Nenna, kiitos vastauksesta :) vasta viikon päästä maanantaina viedään näyte eli tuskin tämän vuoden puolella tuloksia saadaan. Mutta mulle on pääasia että asia etenee!!! :)

Larissa, mä oon niin onnellinen sun puolesta! Tätä simppauutista olen odottanut siitä asti kun kuulin teidän tjottailusta. Voi sua onnekasta!!! Mulla on yks tuttu, jolla ei todettu mitään erityistä estettä raskautumiselle mutta ei tapahtunu mitään 1,5 vuoteen. Sai sitten simppanäytteen vietyään clomit tueksi ja tokasta tai kolmannesta tärppäs! Toinen lapsi tulis sitten luomuna. :) Voi onnea vielä. :) :) :) Ihanaa, kun mies ottaa osaa tähän projektiin. Osaan niin samastua sun fiiliksiin kun itellä oli pitkään oma projekti, mies siinä sivussa. Nyt aivan eri taajuus koko hommassa. Plussa tulee pian teille :)

PikkuMinski, kiitos. Laitan viestiä kun osaan päättää värin, tai sit otan useammat :) Voimia masistunnelmiin. <3 <3 <3 Kyllä tärppi vielä teillekin löytää. <3 <3

Minni, älä huoli. Katoin just Oho, olen raskaana, ja siinä lääkärikin sanoi, että testi saattaa antaa virheellisesti negatiivisen tuloksen, jos pissa on liian laimeeta tai siinä kastamisvaiheessa menee jotain vikaan tai testi on viallinen. Sulla oli vaan tunnin pidätys, se on tosi vähän. Uskon että johtuu siitä vaan. :) Huomenna uutta testiä kunnon tuhdilla pissalla ;)

Anannaa, pahoittelut menkoista. Se ei koskaan oo helppoa... Ensi kierrossa isompi plussapuhuri!!!

Hileiselle ei mitään tuhrua! Pois sellaiset! Tilalle plussa ++++++

Gatusalle voimia!

Maggie kp 35 dpo 12

Onko täällä kukaan onnistunut raskautuu tuhrusta huolimatta? Ainakin tällä hetkellä tää on tosi niukkaa, mut olemassa silti. Onkohan tääkin kierto jo menetetty :(

Larissa, simppauutisille iso JEE! :grin Meillä yritystä on 3/2014 alkaen. Yks plussa joka päätty kkm kesällä. Sitä en sitten tiedä kuinka täällä suhtaudutaan nyt sitten kun luomuplussa on tullut ja vasta yks km. Ikää on kuitenkin jo parin kuukauden päästä se 36, joten kohtahan tässä jo biologisen kellon aikakin alkaa käydä vähiin. :confused:

Hileinen, missä vaiheessa sun tuhru alkaa? Jos se alkaa vasta joskus dpo 10 jälkeen ja on vaan niukkaa niin sen ei pitäisi estää raskautumista. Mulla se alkaa yleensä dpo 5-10 niin eipä siinä ole mahiksia kiinnittyä :( luget on kyllä pitänyt tuhrun pois! Mutta kun pelkät luget ei ole auttaneet niin polin lääkärin mukaan letrot olisi hyvä kokeilla parantamaan ovista vaikka ovuloinkin.

Minski, tietty saat mainostaa! Ja ne paskat fiilikset on täällä meillä kaikilla niin tuttuja <3

Maggie, kiitos :) olen toiveikas vuoden 2016 suhteen nyt <3

Anannaa, jo iän takia ottavat sut varmasti vastaan tutkimuksiin! Ei sillä luomu plussalla ja km:lla ole ainakaan negatiivista vaikutusta tutkimuksiin pääsyyn! Sinuna ehkä laittaisin rattaat pyörimään jo tämän vuoden puolella. <3

Larissa, alkaa aina tälleen dpo 10-12 :( No, katsotaan päivä kerrallaan miten käy. Useimmiten tästä tämä lähtee tummumaan ja sitten alkaakin jo krampit ja kunnon vuoto. Miksi tämä on näin vaikeaa :(

Hileinen, iso hali sinne <3 tuhru on niin perseestä kun se vetää kaikki toiveet maan takoon!!! Mutta jos uusi kierto alkaa niin pyydä luget avuksi! Ihan vaikka sun mielenrauhan vuoksi :)

Mymmelisti, Voisikohan noi sun menkkakivut johtua leikkauksesta tulleista kiinnikkeistä. Vatsan alueen leikkauksissa niitä nimittäin tulee aina enemmän ja vähemmän ja ovat ainakin suolistokirurgien mukaan pahimmillaan 1-3kk:n kuluttua toimenpiteestä. Sitten ilmeisesti jotenkin pehmiävät tms. Esim meillä nuo suolistopuolen kirurgit aina kiroavat jo valmiiksi jos joutuvat tuolla aikavälillä tekemään uusintaleikkauksia kun olosuhteet ovat silloin hankalimmat. Toivottavasti kivut helpottavat ja vielä mieluummin, toivottavasti nämä jäävät viimeisiksi vähään aikaan!

Murkulle, Minskille ja Larissalle nyt ainakin pahoittelut negoista/menkoista. Ja muillekin joita mun laho pääni ei enää muista pari sataa viestiä luettuaan.

Maggielle sen sijaan onnittelut plussasta! Ihana, että sinäkin ehdit hyppäämään plussa-aaltoon mukaan.

Hileinen, Voihan tuhru! Toivottavasti olisi nyt vaan ihan viatonta ja täti olisi eksytetty kaikesta huolimatta. Kannattaa kyllä varmaan kysellä letroja tms keltarauhasen tueksi jos tuhrut on jokakertainen riesa.

Minski iso kiitos <3 ja suuri halaus!

Hileinen voi perseen tuhru! :(

Maggie jep yritän olla ressaamatta! Huomenna aamulla teen uuden ja pc:n!

On. Sori tämä stressin määrä, toivottavasti jotenkin tajuatte vaikka tämä kuulostaa ihan kreisiltä!

Mietin tässä, että voikohan se vaikuttaa digin tulokseen kun se mittaa hcgtä kuitenkin ja kiinnittymisessäkin saattaa olla päivien eroja ja sen jälkeenhän sitä vasta alkaa kertymään? Josko kiinnittyminen on tapahtunut myöhään ja siksi viikot näyttää pienemmältä mitä ovulaatiosta laskettuna? Eikö ole ihan loogista?

Larissa, mutta pääasia onkin nimenomaan että miehesi päätti haluta tutkituttaa itsensä, toivottavasti miehessä kaikki hyvällä mallilla! :)
Meillä mies ainakin epäröi näytteenantoa (meni siis kyllä heti kun vaan mahdollisuus tuli, muttei hihkuen odottanut tuloksia) koska pelkäsi että hänessä vika. Luulin että kyse oli itse toimenpiteen tekemisestä, koska meillä ei ollut mahdollisuutta hoitaa sitä kotona, mutta sitten mies avautui ja avartui miunkin näkemys ja käsitys asiasta; olin tuijottanut liikaa omaa napaa enkä tajunnu ett mies pelkäs vian olevan hänessä :o

Hileiseltä turhut huspois ja plussa tilalle! :)
Tai jos ei nyt plussaa, niin toivottavasti ainakin ne luget seuraavaan kiertoon!

Tyttötiikeri, ehkä siunkin kannattaa miettiä kysyisitkö niitä lugeja avuksi :)

Maggie, mekin ollaan miehen kanssa pari Oho, olen raskaana -jaksoa katottu ja tuntuu uskomattomilta osa tarinoista :o tai siis miten onkin mahdollista ettei ulospäin näy yhtään että seuraavana päivänä synnytetään :D
Kai me sentään saadaan ihanat raskausmasut?! :D

Minni, on aivan loogista. Jos kiinnittyminen tapahtuu esim dpo 7, mutta lähtöarvo on vain 1, josta hcg lähtee tuplaantumaan niin dpo 17 hcg olisi vasta 32. Jos taas lähtöarvo on esim 4 niin hcg olisi dpo 17 jo 128! Eli koita olla huoleti :) osalla hcg tuplaantuu myös nopeammin kuin joka 2. päivä, osalla se taas tuplaantuu joka 3. päivä. Jos pääset verikokeeseen niin olisi tärkeää saada seurantakoe, jotta nähdään miten luku nousee.

Nenna, joo täälläkin miestä pelottaa että hänessä on vikaa. Mutta haluaa nyt antaa näytteen, jotta mulla on mahdollisuus saada letrot ja että meillä olisi mahis plussaan :)

Takaisin