Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Larissa kiva kuulla et vauvalan testit toimii.. tilasin nimittäin 10 kpl vähän kokeilun vuoks :p

Gatusa, voimia stressaaviin aikoihin.

En oo vielä ees o-plussaa saanu, mut pakko ihmetellä nyt tätä kiertoa :o on niin normaali olo, ihan kuin ennen esikkoa.. Kesällä/syksyllä kierroissa ollut mukana vaikka mitä kipua: muniksen kasvukipuja, oviskipuja, keltsikipuja, ihme menkkajomoja ja ennen ovista tuhrua. Nyt ei mitään.. Paitsi et panettaa hulluna ja limat on kohillaa :'D
En nyt tiiä mitä ajattelis, toisaalt kiva et tuntuu normaalille, mut toisaalt ärsyttää jos on koko ajan ollu tulehus päällä..

Gatusa❤

Maggie, onnea viivasta! Aivan mahtavaa! Nyt eikun tarrasukkia matkaan kilotolkulla❤ Vau, siis tuo viiva on paljon hienompi ku miun noilla dpo:illa ;)
Mie kyllä tiiän sen mörön; se mörkö saapuu aina kipujen kanssa samaa aikaa ja yrittää tukehduttaa :( tsemppiä, toivottavasti sie saat annettua sille mörölle lähtöpassit heti kättelyssä! :)

Murkku, sie oot kyllä tehny tosi hienon ja ison työn painonpudotuksen kanssa! Eikä miunkaan mielestä sitä bmi:tä pelkästään voi katsoa, koska toisilla on esim lihasta enemmin ja ihmiset on eri muotosia jne.
Saat olla huipputyytyväinen itseesi ja tehtyyn työhön! :)

Tikru, sieki noin hyvin laihduttanut, vau! :) hitaasti laihduttamallahan kilojen pitäisi paremmalla todennäköisyydellä (ainakin jonkun tutkimuksen mukaan) pysyä poissakin. Upeaa työtä ootte kyllä tehny! :)

Haikara, miullakin aika tiukat paikat joten ostin luneten ykköskoon cynthian, ihan apteekista ja makso reilut 30€. Oon supertyytyväinen tohon, pois en vaihtais! :)

Larissa, pahoittelut negasta ja toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon!❤

Lucky, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti❤

Mannikka, mie luulen ett siun täytyisi koittaa houkutella miehesi piakkoin päästämään siut haluistasi, siellä on taatusti ovis tuloillaan! :P

Miulla niitä vauvalan testejä oli 50kpl, ja noi kaikki testatut testit oli niitä. Eilen annoin ystävälle niitä 10kpl, mut silti ois 30kpl r-testei ja samanverran o-testei ylimääräsinä :D

Mies sanoi ettei enää tänää tartte testata ku kysyin, "ei oo enää pitkää aikaa tarttenu", olin ett tääh, justhan viel toissapäivänä oli sitä mieltä etten välttis oo raskaana :D

Nenna kp37 dpo17 (rv4+3)

Nenna, miehen suostuttelu ei oo ongelma, mut neiti vaan vähän estää :p kaks kertaa päiväs ei luulis olevan ongelma :D jos ollaan normikierrossa ni tänää pitäs tulla o-plussa ..
Miul on muuten niit vauvalan puikkotestei..

Hehehh, ei oo totta. Nenna, täällä ihan sama juttu miehen kanssa. Ei ollu ihan vakuuttunut tuosta haaleasta viivasta... Ei se raukka oo koskaan noita testejä katsellut tai vertaillut. XD Sanoin sille että näytän sit ku se vahvenee. Digiä sen pitäis jo uskoa. :)

No nyt on kunnon viiva Maggie! Oi vau ja onnea! :happy:

Gatusalle voimia :Heartred

Pahoittelut tädin vierailuista, ne eivät olisi tälle listalle tervetulleita :mad:

On. Täällä on nyt ovista hyödynnetty ja jatketaan samaan malliin. Toivotaan, että kantaa tulosta ja saisin joulun jälkeen sen paremman plussan. Saattaa olla, että kuukupin lisäksi raahaan mukaan reissuun pari r-testi liuskaa. Just in case... :shy:

Mrsc kp16/28 dpo 0

Pipanat: ok. Lueskelin noita km juttuja joilla luget käytössä ja siellä puhuttiin siitä että luget ei estä keskenmeno vuotoa. Se kun tulee ni se tulee. Ei ei kai mulla sit hätää oo niin kauan kun ei vuotoakaan.

Maggie; en muuten sorki vaan laitan lugesteronin 2x päivässä tonne tukemaan keltarauhasta. Ni siinä aika hyvin huomaa missä napukka on... ja onnea hienosta plussa tuloksesta!!!! ♡

Alle viikko sitten kävin ultrassa ja syke näky. Kai se on vaan yritettävä rauhoittaa mieli. Ja töissä en nosta ketään yksin lattialta. ..sehän tän varmaan laukas kun nostin :(

Gatusa: voi ei! Voisitko alkaa leipomaan sitten niin että ukkos vaikka mainostas yksityisesti töissä että vaimo leipoo hyviä leipomuksia ja häneltä saa tilata niitä edullisesti.

Älä mee kauaksi aikaa pois. Jos täällä puhuminen vähä auttaisi sua huolien kans. Millonka se äitis taas käy siellä sun pojan luona? Ootko itse saanut pojan kans jutella?

Larissa: kyllä mulle neuvolassa lääkäri uusi luge reseptin. Jos sit ei ammattitaito sun neuvolan lääkäreillä riitä.
Juu sitähän se varmasti on.

Jaahas täällä otettu apteekin r- testi. Negaa näytti :mad:

Nyt tässä mennään 28/24 dpo 13 odotellaan tässä nyt sit vaan punasii päivii ens viikolle....

Maggie ; Onnea plussasta! <3

Larissa: Joo pitää harkita sitä ku mä en paljoa vuoda ku ekana päivänä oikeestaa muuten on tosi pientä :D

Saanko kysyä nyt että mihin niitä lugeja oikee käytetään ku moni niistä puhuu? Ite en o koskaa käyttäny :o

Miha: pahoittelut negasta :(

Haikara, luget on keltarauhashormonin tueksi, sitä otetaan joko suun kautta tai paikallisesti alakautta. Jos keltsi ei toimi kunnolla ni luget jeesaa ja pitää esim tuhrut ja isompina määrinä myös kk-vuodon poissa, käsittääkseni :)

Oho siis tuliks tää sama viesti oikeesti kolme kertaa?! :D

Miha, pahoittelut negasta :(

Mrsc, hyvä ett tallettelut kunnossa!

Mannikka, luulis kyllä pari kertaa päivässä riittävän! :P
Meillä kun riitti dpo-3 ja dpo-1 :D

Pahoittelut negasta Miha :(

Lucky, millä perusteilla sait lääkärin uusimaan lugen..? Ehkä yritän vielä uudestaan :D tuntuu että ei mulla oo mahiksia plussaan ilman lugeja :( haluan uskoa, että siellä on kaikki hyvin .<3

Haikara, joillainhan se voi vähän aikaistaa ovista, mut ne luget ei käsittääkseni niitä varten oo, vaan nimenomaan vasta oviksen jälkeisiin tapahtumiin :)

Larissa, yritä ihmeessä uudestaan reseptin uusimista. Mulla ainakin uusi ilman mitään ongelmaa. Kyllä kieltämättä kuulostaa, että sun kroppa vaatii luget...
Pahoittelut negasta :(
Muoks. Mullahan on vielä lugeja reseptillä, lähetän ne sulle ;)

Takaisin