Ei tää voi olla näin vaikeeta!

nenna niihä se vähä tuppaa oleen mut minkäs teet...kai sillä on myös luotto mun ideoihi kärsin ku en ol tehny isoi rahoi viel millää mitä yrittän. ajattelee varmaa et iha turhaa puuhaa.

Mannikka, tärppionnea! Toivotaan ett saat antaa positiivisen testin joululahjaksi, se olisi kyllä todella hieno joululahja! :)

Larissa, miekin mietin sitä kuppijuttua että onkohan siinä tää miun ja maggien taika sitten ollut :P kannattaa ehdottomasti kokeilla kun meilläkin toimi! :)

Puhvis, tervetuloa tälle puolen ja pikaista plussaa! :) tää onkin siitä kiva ketju ett täällä on paljon pienempi vaihtuvuus joten pysyy paremmin perillä toistenkin tilanteista :)
Vaiks eihän tänne kenenkään toivoisi "joutuvan"... Toivotaan ettet kauaa täällä joudu olemaan :)

Gatusa, ikävä ett miehesi suhtautuu noin. Mut pääasia ett sie oot suomalaisella sisulla varustettu nainen ja siulla ideoita, tavotteita ja yritteliäisyyttä riittää! Kylläpä varmasti vielä omassa kodissa joskus asutte jos se siusta on kiinni, niin vahvalta kuullostat :)

Mihin se kuppijuttu perustuu? :p Pysyyköhän sillä kupilla tavara paremmin? Tää nyt menee vähän ällöpuolelle, mut ihan makuullakin valahtaa tosi nopeesti mällit pihalle :confused:

Mannikka, en oikeen tiiä mihin se perustuu, koska en oikeen jaksa uskoa ett mällit sen paremmin enää kohtuun löytäis jos ne kerran on jo tossa hollilla käyny vaikka kupin laittaiski ja sillä ne sais pysymään sisällä :D
Mutta noh, ei se paljoa ota jollei annakaan. Nyt tuli ekaa kertaa kokeiltua ja toivottavasti myös viimeistä :P

Niin ja sitten taas se puhuis vähän tota kuppiteoriaa vastaan, kun sehän kehittää pienen alipaineen kuppiin, niin eikös tuota järjellä ajateltuna se alipaine imase mällit tavalleen sinne kuppiin sisälle eli vähän niinku pois kohdunsuulta? :D

Mut jos ne loputkin siittiöt lähtee siitä kupista uimaan ylöspäin, kun muuten oisvat tullu pihalle..? :D

Nenna, onhan siellä pieni alipaine, mutta mutta ei sitä ole kuulemma ole edes niin paljoa että se nopeuttaisi kuukautisvuotoa. Ja kuppia laittaessa kuppiin tulee päästää vähän ilmaa ettei alipaine jää liian isoksi.

Idea on juurikin se, että lopuillakin simpoilla on mahis edetä eikä valua vaan ulos, kun kuppi pitää ne lähellä kohdunsuuta. :)

Ahaa, juu siis menkat vaan tuntuu niin mukavan lyhyiltä nykyään kupin kanssa, ennen ne oli sellasta tuntien laskemista ett milloin se piina loppuu tamponien kanssa :D

No mut siis pääasia on, ett kuppi auttaa raskautumaan! :P

ihana, kun ihmiset suunnittelee monta kertaa päivässä toimintaa! Itse joudun varoittamaan puolisoani, että ei vahingossakaan käy "kädellä", koska toisen kerran päivässä ei onnistu ;) No, sillä lailla harkiten joka toinen päivä, niin saadaan se 900 miljoonaa/lasti...
Katjusha 3 dpo

nenna saapi nähä, kattoo miten tässä nyt asiat etenee. mul on lisäks joku ihmeen pakkomielle et pitäs saada takka ja leivinuuni tai puuhella jossa leivinuuni lisäks... oon jopa katton ohjeit miten rakennetaa sellasia.

Viipsukka: luge asenteelle tykkäys vuodolle pahoittelut!

Nennalla plussa senku vahvistuu :)

Haikaralle suuri jaksamishali tulevaan oli päätös mikä hyvänsä, mutta en todellakaan suosittele luovuttamaan! <3 Pieni breikki voi tehdä terää, mutta kyllä kaikki keinot kannattaa käyttää!

Larissa, en todellakaan suosittele tekemään testiä muutakun yksin kotona tai miehen kanssa varsinka jos reaktio on sama kun mulla jos plussa tulee :D kävelin testi kädessä ympäri kämppää ja itkin ja nauroin samaan aikaan ja kädet tärisi niin paljon ja happi loppu!

Puhvis tervetuloa tänne, toivottavasti et viihdy pitkään täällä!

Murkku iiiks mua jänskättää sun puolesta! Voikun teillä onnistaisi!!

Viipsukka pahoittelut vuodosta :(

Hah repeilin teidän kuppipohdinnalle :D kaikkea sitä ihminen pohtii :D Kokeilkaa ainakin, siinä mitään häviä ;)
Itse makasin tässäkierrossa hyvin vähän aikaa seksin jälkeen ja mällit valui heti pyttyyn, joten eipä se ainakaan ollut este raskautumiselle :)
Niin ja oli tosiaan preseed yhden kerran tässäkierrossa sisällä! Tiedä oliko apua vai ei! Liputan kuitenkin greippimehun ja punkun nimeen!

Niin se mikä sieltä ulos valuu on siemenneste, ei simpat :D Tosin kyllä mulla pysyy tavara ihan makuulla sisällä. Aamulla saa sitten juosta haipakkaa vessaan ettei kaikki paikat sotkeennu :D Kuppia kun en omista.

Täällä tykitetty pregnyl, huomenna ovis.

Mulla on ollu noi samat luettelemani kikat käytössä monessa kierrossa eikä tärppiä, ainut uus juttu tässä kierrossa oli ne clomit ja o-plussa. Joten ennemmin liputan sen ajoituksen puolesta -> o-plussa -> petiin! :) Ja uskon, että jos oikein se ajoitus osuu, niin yks kerta riittää mainiosti. :) Tietty oman nautinnon, mielenrauhan ja varmistelun vuoks voi siinä o-plussan ympärilläkin peuhata ;)

Tänne on lyhyen ajan sisällä tullu paljon uusia keskustelijoita. Pahoittelut, etten oo muistanu toivottaa kaikkia tervetulleeksi! Tervetuloa siis nyt näin yhteisesti! Lisäksi on paljon tykkäilijöitä, joita en tän ketjun perusteella tunne. Kiitos heillekin myötäelämisestä :) Ja saa tulla juttelemaankin.

Voi vide en malttais odottaa huomisaamuun uutta testiä. Ehkä tuhlaan mun apteekin testin, joka on ootellu jo alkukesästä. Sit jos ne digit on saapunu postissa ni huomenna tai ylihuomenna voisin uskaltautua tekemään sellaisen! Onko mitään järkeä tehä digiä, jos liuskassa on vaan hailakka haamu? Meneekö hukkaan ja aiheuttaa vaan turhaa huolta, jos siinä ei vielä dpo11-12 näykään mitään...?

Maggie kp 33 dpo 10

Takaisin