Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Minski, tosissamme olemme ;) nyt on kuule yllätyksiä tullu niin paljon tän viikon aikana, ettei varmaan ikinä, en ainka muista foorumillaoloni aikana tällästä :D hyvin kuule sopii vielä joukkoon! :)

Haikara, kiitos❤ ärsyttää olla nyt yksin kotona ku en osaa tehdä mitään, saati rentoutua! Pyörin vaan ympyrää :D
Toivottavasti teillä käy pian yhtä hyvä tuuri❤

Minski vielä sulla on aikaa plussata vaikka ke testasit negan :) milloin testaat uudestaan? ;)

Nenna, komppaan sua, on kyllä ollut hämmästyttävät plussapuhurit täällä viimeisten viikkojen aikana! Lucky, lumihiutale, sinä, Minni, maggie, enu ja varmasti oli joku muukin! Ihan uskomattoman hienoa :)

minski en ol varma huomasitko mitä mä laitoin sillo ke testistä...joko olen hölmö tai minä ainaki näin haamulaisen siinä. mä vähä veikkaan että siellä tulee sulleki plussa tässä kierrossa inshaAllah :)

muurahainen kyllä sielläki on plussattu usko pois :)

nenna siellähä on ihanat viivat jo mashaAllah :) nenna ukko on vaa tuollai et ei mikää kuitenkaa onnistu, iha turhaa yritän jne. sit se ei halua oikeastikaan ottaa huomioon sitä huonompaa vaihtoehtoa mikä on et jos oikeest se juristi ei hoidakaa hommaansa tai epäonnistuu, tuskin sen veli alkaa makseleen kaikkia mun kuluja ni pakkoha mun on jotai tehä kotona että leivän saan pöytään. ja mulla taas alko haaveilu omasta talosta tässä maassa jos joutuu kerran vuosia viel oleen ni samapa tuo jos sit mahollisest ukkoa odotellessa jos varat antas myöden ni hommais oman kodin meille ni eipä tarttis stressata vuokrasta yms.

larissa ei se vissii pelkää menettävänsä mua mut se on sellai et hän hoitaa kyl ja jos hän ny joutuu linnaa ni jotai keksitää aina jne voin mennä vaik anoppilaan jonka kumosin heti koska en jaksa sitä kyttäämistä, parkumista ja tappelua, sit lisäks en sais tehä mitää siellä ite joten ei onnistu. nii ja ukko sano et kyl äitis ny voi laittaa ruokarahan sulle jos joudun linnaa, ei tasan pysty ku sillä hesas järkyttävä vuokra omas pikku yksiös, ettii meinaan itellee edullisempaa asuntoa minkä vuokrata mut ei ol löytyn viel.

ihana joulukuinen plussa-aalto mashaAllah!!! :) piristipä mieltä kuten seki et kävin n. 5km kävelyllä tytön kans ja ihanaa oli. mä vähä tarkastelin mielessä mun laskelmia ja laskin mun arviot HIEMAN alakanttii juu eikä niin vähänkää siis oikeest. aamulla aivot ei oikei toimi kunnolla. mä ku kattelin noit taloi tuol ja pihoil oli hedelmä ja oliivipuita ni ai että alko haaveilu omast kodista taas hohhoijaa.

No jos me murkku huomenna aamulla sitten testataan ???

Mulla ei kyllä oo mitään uskoa plussaan ja kouluunkin oli hakijoita niin paljon, että 1/3 pääsee :eek:

Varovaiset kiitokset kaikille. Saa nyt nähä, tuleeko tästä kunnon viivaa, mutta ainakin pieni toivonkipinä on!!! En vielä miehelle vihjassu mitään. Huomenna ehkä jos näkyis paremmin.

Larissa kysyit kikkakolmosia tästä kierrosta ni mulla se suurin onni oli se clomien jälkeinen viiveellä saatu o-plussa. Uskon, että muilla jutuilla ei ollu mun kohdalla niin radikaalia merkitystä. Toki mulla oli vaikka mitä käytössä:
-clomit
-tallettelut -4, -2 ja -1
-kuukuppikikka joitakin tunteja vikan tallettelun jälkeen sekä paljon pötköttelyä vaakatasossa
-preseed vikalla tallettelulla
-geleet
-foliren
-monivita
-D-vitamiini

Ja yritystä tuli tällä viikolla vuosi täyteen.

:)

Toivottavasti vahvistuuuuuu!!!!!!

Plussatuulia myös muille! ++++++++++ Ainakin nyt Murkku, Larissa, Minski, ketä muita oli just hollilla, Hileinen!!!!!

Ja tietty kaikki muutkin ihanat naiset!

Maggie kp33 dpo 10

Muokattu viimeksi:
Paljon onnea plussanneille!

Vuoto jatkuu, tää tais olla tässä. :( Lapsettomuuslääkärille tiistaina ja ilman luge-reseptiä en lähe, se on ihan varma.

Nenna joko uskot plussaan noilla viivoilla?:D oot ihan höpsähtäny jos et ;) Tää olo on niin kreisiä! Mun ajatukset ei kulje eikä mikään muukaan! Oon vaan niin tyytyväinen kävi miten kävi, että pystyn raskautumaan!

Maggie: Onnea <3
Mikä mahtava päätös niin monella tälle vuodelle :)

Toivottavasti ensivuoden alussa tulee lisää ja ehkä viellä joskus tännekkin ni ei tarttee yksin jäädä kirjottelemaan :(
Oon kyllä alkanu vahvasti miettimään että me vaan luovutetaan nyt ja niellään se tosi asia että musta ei äitiä tule! Nää menkat on ollu suurin pudotus :( ennen meni paripäivää masikses nyt tuntuu et loppua ei näy :(

Joskus kai se päätös on tehtävä!
Tämmöinen vaan ei ole enää elämisenarvoista elämää!
Kun saa pettyä vuodesta toiseen...
Mies itkee vieressä ja hokee ettei luovutettaisiin mutta mä oon jo liian rikki tähän hommaan ! Minä sen päätöksen kuitenkin teen kun olen osapuoli joka kokee tän kaiken niin fyysisesti ku henkisesti!

Haikaranyytti

Muokattu viimeksi:
Murkku, siirrä vaan :P
Kohta saat siirtää itteskin toivottavasti :)

Minski, hyvin se pääsykoe meni, taatusti pääset noin fiksuna sinne kouluun! Ja huomenna plussat tikkuihin murkun kanssa, jee! :)

Mariska, oliko tää tosiaan se siun enneuni nyt :D voisit sit vaikka ennustella tammikuulle samanlaista plussa-aaltoa niin pääsisivät loputkin pois täältä! :)

Minni, nimenomaan, tää on niin kreisii ettei mitään jakoa, vau! Ei pää pysy enää perässä :D
Sitä miekin tässä lähinnä iloitsen, ett ainki tiedän pystyväni raskautumaan vaikka tää kesken menisikin! Siinä on jo yli puoli voittoa ;)

Maggie, ihanaa kun siullakin kävi näin hyvä tuuri, ilmeisesti se että lääkäreiden sanat saa luovuttamaan, auttaa plussaamisessa? :D

Viipsukka, oon pahoillani❤ toivottavasti saat lugereseptin nätisti sieltä ja plussaat pian taas ja hän pysyköön mukana loppuun asti!

Gatusa, pöhkö miehesi.. Ehkäpä hän kuitenkin tajuaa kun alat tekemään noita hommia että sie olit oikeassa :)
Toivottavasti juristi kuitenkin hoitaa hommansa ansiokkaasti ja miehesi vapautuu syytteistä.
Tuo oma talo pihoineen vaikuttaa oikein hyvältä haaveilun kohteelta, kuulostaa kyl ihanilta kaikki puut mitä siellä voi pihassa kasvaa! :)

Voi haikara :( toki päätös on sun, mutta eikö kannattaisi katsoa hoidot loppuun ensin? Iso halaus <3

Viipsukka, ehdottomasti vaadit sen luge-reseptin!

Nenna ja Maggie, hitto otan kyllä tuon kupin vähän erilaiseen käyttöön uudessa kierrossa! Teidän esimerkki inspiroi mua! Ei voi olla sattumaa, että kummallakaan ei pitänyt onnistua tässä kierrossa ja kuitenkin onnistui ja kuppi oli kehissä ;) Ja etenkin jos saadaan miehen kanssa kunnon makkari-maraton aikaiseksi niin kuppi käyttöön ;)

Oho testit tulikin jo laatikkoon vaikka eilen ne tilasin ja ei tullut ilmoitusta postituksessa vaikka piti :D nyt voin sunnuntaina pissiä vaikka 3 erilaista tikkua :'D

Haikara, entä jos pidätte vähän taukoa ja muuton jälkeen sitten uusilla voimilla kokeilette hoitoja? :)

Larissa, maltatko olla testaamatta ;)

Nyt loputkin plussaamaan ;)

Hah, leikin ajatuksella et antais positiivisen testin miehelle joululahjaks. Jos ovis on ke niin jouluaattona ois vasta dpo8. Ja muutenki pitäs olla sillon raskaana, mitä en kyl usko :D mut oishan se ihan hassu ajatus.. Taktiikkana nyt kanittelu, eli yritän kaataa miehen vähintään kahdesti päivässä ;) tänää ois ehkä dpo-5, huhhuh tulee urakka :D

Mannikka, maltan sillä meillä on vieraita vielä huomiseen aamuun niin testaan mieluummin rauhassa sunnuntaina. Eipähän tartte peitellä ilon tai pettymyksen kyyneliä ;) ja toivottavasti saat plussan miehelle joululahjaksi <3 tosta kani-taktiikasta sanoisin että monille kerran päivässäkin saattaa olla liikaa sienennesteen määrän ja laadun kannalta. Siksi suositellaan tota joka toinen päivä -tahtia, koska se pitää laadun hyvänä mutta ei myöskään vähennä määrää :)

Larissa, joo tiedetää toi 2 pvä välein, mut nyt mennään mutulla.. Nimittäin kun tuo esikko on saatu aluille määrät oli hurjia :D samoin oli elokuussa kun sain haamun testiin (1-3krt/pvä).. Joten pitää kokeilla :p

Muoks. Vertailin vähän kesän/syksyn kiertoja ja kyllä ne haamut on tullut niistä "aktiivisemmista" kierroista :)

Muokattu viimeksi:
Täällä listalle täytettä kun hienosti sitä on tyhjentynyt! ;)

Elikkäs 25 vuotta elämää täynnä pk-seudulla tällä hetkellä vaikutetaan :) Ensimmäistä sylin täytettä yritetty 1/15 asti, vielä ei minkäänlaisia tuloksia ole tullut.. Tämän kierron jälkeen ois tarkoitus sitten lähtee kartoittaa jatkoja..

Onnea plussanneille ja teille joiden plussia täällä vielä odotellaan! Kaikille sitä toivon kyllä aivan mahdottomasti!

Haikara, elä vielä luovuta... Kokeile pari kuukautta tota sokeri ja vehnäjauholakkoa, jos siitä olisi sinullekin apua, kaikkea kannattaa kokeilla :) eli kaikki tuotteet joissa on enemmän kuin 8g/100g sokeria pois ja leivät jossa on kuitua vähemmän kuin 8g/100g kielto listalle. Tätä itse noudattanut nyt kohta pari kuukautta ja ainakin paino on tippunut, ovis aikaistui (saattoi myös luget vaikuttaa).

Larissa, Mäkin kokeilin tässä kierrossa kuppia dpo -1 talletteluissa :) kaikkea tosiaan kannattaa kokeilla :D
Onpa nopeaa palvelua sulla ollu, no ihan kiva näin päin. :)

Puhvis, tervetuloa joukkoon, olkoon visiittisi lyhyt. :) lisäänkö sinut etusivulle? :)

Ja siis itse en usko mihinkään ennen kuin digi sanoo, että raskaana ollaan. :)

Takaisin