Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Huh eilinen oli melkonen päivä ja tänäaamuna olin varma, että kaikki oli hyvää unta... Tein illalla vielä onestepin johon tuli selvä viiva ja aamulla onestepin johon tuli juuri ja juuri silmällä erottuvaa jotain missä ei ehkä ollut edes väriä :( nyt stressaan että kaikki ei ole hyvin vaikks todennäköisempää on paska testi:/ huoh

Minni, plussan jälkeen kehottavat olemaan testaamatta :) Turhaa stressiä saadaan vain siitä. Jos vuotoa ei ole, niin silloin erittäin todennäköisesti asiat kehittyvät oikeaan suuntaan :)
Tsempit kaikille ketjussa, mä oon samaa mieltä että tyhjennetään ketju ja minä tai kukaan muukaan ei tarvi "takarajaa" ;)!!
Katjusha 4 dpo keltsioireiden kourissa

Minni, älä enää niillä one stepeillä itteäsi kiduta! Jos vielä testaat niin digi seuraavaksi :)

Murkun uusinta testiä täällä oottelen :)

Nenna, ootte miehes kanssa molemmat höppänöitä kun ette usko että sie oot raskaana ;) tee digi niin uskotte!

Ps. Onpa ihanaa herätä ja huomata että luge on liimannut taas kankut yhteen ja osa lääkkeestä valuu pitkin alaselkää :'D

Huomenta naiset! Tein nyt aamulla testin niin ku lupasin. Tää on Wondfon One Step. Eka ei tullu mitään mut kuivuttua saattoi erottaa jotain, ehkä viivan paikka tai haamulainen! Jaiks! Huomenna uutta. En ainakaan uskalla irrotuspunkkupulloa juoda. En osaa vielä yhtään innostua kun oli niin epäselvä. Lisäks tossa vikassa kuvassa testiin tuli joku roska, jonka rapsutin pois ni lähti pala testiä mukana.

WP_20151211_001.jpg

WP_20151211_004.jpg

WP_20151211_005.jpg

Maggie!!! No haamu se on, tai siis varhainen plussa! Väriäkin on!! Työhän plussaatte urakalla täällä!! :D Upeeta!

Jos pääsis parin päivän päästä mukaan.... dpo 8 ja joitain oireitakin olevinaan. Yritän malttaa testin kanssa ensi viikkoon. Yritän.

Hileinen dpo 8 inssin jälkeen

Minni, siulla oli vaan huono testi! Sie oot kyllä hyvin raskaana kuules❤

maggie, näkihän se, mut ei se usko todeks ennenku maha kasvaa :P tää vaan on jotain niin käsittämätöntä kun ei näin pitäny voida käydä, eikä ainakaan tässä kierrossa! :D mies ennemmin muistelee niitä lääkärin "terveisiä" kun uskoo testissä seisovaa viivaa.
Siehän pääset kohta testailemaan, jännää!! :) ++++

Katjusha, sie oot kyllä niin oikeessa; nyt tyhjennetään koko ketju tämän vuoden ja ensvuoden alun aikana!❤
Siellähän alkaa olemaan pikkuhiljaa kiinnittymisen aika, toivotaan tahmeutta jotta pieni pääsee rauhassa kiinnittymään!❤

Viipsukka, mie kyllä toivon ettei täällä kukaan joudu olemaan niin pitkään että takaraja tulee vastaan. Suuren suuri voima- ja plussatuuli sinne❤

Murkku, mie oon tällä aivan täpinöissäni siun testisi takia, kun siinä aivan selvästi näkyi punaistakin! Et nyt viittis yhtä testiä tänään tuhlata ;)

Jellis mukaan plussa-aaltoon letrojen avustuksella! :)

On; kävin eilen saunassa ja huh, meinasin pyörtyä ja silmissä sumeni, onneksi oli tuttu paikka niin löysi ilman näkökykyä saunan eteiseen sohvalle :o eikä edes ollu mikään sähkösauna ku normaalisti niissä meinaa vähän ruveta huippaamaan, mut ei puusaunassa eikä ainakaan noin pitkään ja pahasti :o
Kerroin eilen yhdelle kaverille tästä plussauksesta vähän puolivahingossa (puhuttiin kasvojen lävistyksistä jotka joutuu ottaa pois synnyttäessä) ja hän oli aivan äärettömän onnellinen uutisesta, onnitteli ja halaili ja mietti ett saakohan hänen nuorimmainen nyt sitten vuoden nuoremman tyttö- vai poikakaverin :)

Kohta pissimään taas tikkuun :D

Ps. Miten rv:t lasketaan? Tai siis ku kp1 oli 7.11. ja ovis oli 26.11. eli kp19.
Siis kun käsittääkseni jos menkoista laskee, niin nyt ois menossa joku rv5+0.
Jos taas oviksesta, niin eiks nyt oo sit menossa 4+1 vai täh? :D tuntuu ett nää tietää tosi hyvin kun joku muu kysyy mut sitte kun pitäis itelle miettiä ni pää lyö tyhjää :D

Nenna kp35 dpo15

Maggie, jestas, siehän räjäytit pankin! Onnea äärettömän paljon!❤ tuollanenhan se miunkin eka viiva oli, paitsi siulla näkyy väriä paljon selvemmin kuvassa! Tervetuloa elokuisiin! ;)

Hileinen kans mukaan jo! Plussatuulia!++++ :)

maggie plussannu tänää kans aivan ihanaa mashaAllah :)

menin eilen kertomaa ukolle syyn miks haluan kehitellä itelleni toimeentulon ni se sit raivostu mulle ku sanoin et en voi mitää että mua stressaa tammikuu ja se et saako asiat hoidettua ajois ja on pelko et kaikki ei menekää kuten pitää ja miten mä sit revin toimeentulon ja rahat kaikkii menoihi. en osaa levätä laakereilla tälläses tilantees. anoppilaan en muuta missää nimessä koska siitä ei tule ku tappelui joka päivä sit siellä ja sitä en halua, mun pää ei kestä sitä, ei kestäny ramadaninakaa että oltii siellä ku kokoajan kytättii ja vahittii mitä teen. huoh masentavaa tavallaan, taitaa olla kävelylenkin paikka sit jos vaik piristäis, tyttö kyl on aivan mahottoman ihana piristäjä höpöttelyineen, suukkoineen ja metkuineen <3 ukko vaan ei taho tajuta että minä haluan siis yksinkertaisesti turvata selustani vaikka tekemällä voileipiä langon työpaikkaan. jos sais vaik 50 tilaust päiväs ni menojen jälkee voi hyvinki jäädä päivittäin käteen n.30-40 dinaaria joten 10 päiväs se ois jo sen n.300-400 dinaaria puhast tuottoa ja sillä maksaisin vuokran, veden, sähkön ja netin tarvittaessa ku ne maksetaa joka 3. kuukausi. ois rahaa ruokaanki ja sästöjä vähän. sit ku alkais hääkausi ni tekisin sit tilauksia niihin eli kakkui, pasteijoi, piiraita ja muita leivonnaisia inshaAllah. häkaudella töitä riittäs suunnillee joka päivälle koska tänäki vuonna oli kesäl ja syksyl melkei joka päivä häät jossai täs naapurustos. vois tulla niist tuottoa puhtaana per sesonki jopa lähemmäs 1000-3000 dinaaria ainaki jos tilauksia riittää. ukko ei ymmärrä mun matematiikkaa näis eikä logiikkaa joten sille ei raha näy kelpaavan.

Maggie apua! Mahtavaaaaaa! Joku loppuvuoden plussarysäys :D synnärillä todella ruuhkaa elokuussa ;)

Tein vielä toisen onestepin niin siinä taas oli selvä viiva :D nyt digiä seuraavaks! Jee ja tänään miehen kanssa lemmenlomalle <3

Takaisin