Ei tää voi olla näin vaikeeta!

nenna meil oli aikalailla sama juttu ku monta kertaa petytty ja menny kesken mut sit tuliki alhamdulillah onnellinen loppu tarinalle eli tyttö synty kohta tasan vuosi sitten.

Mä tässä pitkään mietin kehtaanko ladata tätä tänne ollenkaan, kun ei tämä kerro kuitenkaan mitään.
Joo siis mun piti testata vasta lauantaina... Mut malttamaton olen, tiedän sen...
1h pidätyksellä tällänen hailura... Miksi en voisi saada jo kunnon leffaviivoja... Voihan tuskastuminen. Mieheni näkee vain likaa testissä, eipä oo siis ennen testejä katsellut, ei edes tiedä missä kohtaa toisen viivan pitäisi olla...
Kovasti se silti yrittää lohduttaa mua...

ImageUploadedByVau Foorumi1449775051.424076.jpg

Muurahainen dpo12, yk 22

Mimmu, ensimmäiset 3 kiertoa aloitin dpo 3, nyt viime ja tämän kierron vasta dpo 5 kun on niin vähän lugeja jäljellä ja reseptiä ei ole uusittu.

Murkku, mulle näkyy kyllä haamu! Mikä testi toi on?

Mäkin näen jotakin mutkun testissä ja mun mielestäni siinä on väriäkin kyllä. Huomisaamun testiä odotellessa..

Minni, Onnea! Mullahan onestepin r-testissä näkyi selvä plussa vasta kun apteekin oma oli näyttänyt leffaviivoja melkein viikon. Molempien piti olla yhtä herkkiä.

Täällä on kyllä mieletön plussa-aalto menossa! Murkku ja Maggie nyt ainakin vielä tän vuoden puolella mukaan ja loputkin alkuvuodesta heti.

Murkku, miekin nään siellä ainakin yläreunassa väriäkin! Vau, plussa-aaltoon mukaan surffailemaan vaan! :)

Ihanaa, että tekin näette :)
Testaan lauantaina seuraavaksi, jos ja toivottavasti sitten olisi jo tummempaa haamua tarjolla... :)

Mä taidan jättää tän ketjun kesken ens vuoden elokuun lopussa, jos meidän päätös pitää, että silloin ois takaraja.

Viipsukka, toivotaan, että saat jättää tämän ketjun paremmalla syyllä, kuin että takaraja tulisi vastaan ja huomattavasti aiemmin :)

Takaisin