Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mannikka, no oli sulla kuitenkin enemmän koholla kuin mulla bv:n kanssa. Mutta hienoa että antibiootit tehoaa ja pääsette taas tositoimiin :) noista trombosyyteista mie en oikein mitään ymmärrä mitä niillä tarkoitetaan ja ne on mullakin aina normaalin ylärajoilla.

Viipsukka ok! Kannattaa kysyä oisko lugeille tarvetta. Mutta hyvä että on jo tiistaina aika tulossa sopivasti :)

Larissa, yritän todella hypätä siihen aaltoon!!

Ninukki, just vastaava tilanne mullakin ja niin ku Nennakin sano, lääkäri epäilee ettei ovista tuu mut tuli kuitenkin. Mutta toisaalta mä oon saanu kunnon ovislimoja, mut ultralla todettu, ettei ollutkaan. Eli kumpikin on mahdollista. Ei auta kun odottaa ja katsoa.

Viipsukallakin viiva!! Vau mikä aalto. Ja Nennan ja Minnin viivat vaan vahvistuu. Apua ihanaaaaaa, mä en kestä. :) :)

Pahoittelut negan testanneille ja masisfiiliksiin sellaisten kanssa painiville... :/ uuteen kiertoon! +++++++

Maggie dpo9

Viipsukka, onnittelut!!! :) :) :)
En löytänyt sua etusivun listalta, kauan teillä olo yritystä taustalla? Laitatko tiedot vielä niin lisään sut listoille :)

Aivan mahtava plussa-aalto on kyllä nyt ryhmäämme iskenyt! Ihan mahtavaa!!!

Ei tartte lisätä. Äsken jouduin makaamaan lattialle, kun tuli viiltävä kipu vatsaa ja vuoto alko. Ja alko muuten aika voimakkaana tämä. Tiistaina lapsettomuuslääkärille... :(

Viipsukka, voi ei! :(

Larissa, mahdollisesti ens viikon alussa testailen jos on tarvis. :) Olin tossa pari viikkoo kipeenä ni voi kierto vähän venyä sen takia. Niin on ennenkin käyny. Eikä oikein oo mitään olojakaan, rinnat vaihtelevasti kipeet mut niin ne on aina ennen menoja.

Viipsukka, niin oli hyvä viiva jo testissä, oon äärettömän pahoillani vuodosta ja kivuista! :(

Anannaa, plussatuulia!! :)

Maggie kans nyt plussaamaan ;)

Mannikka, hyvä kun tulehdus on nyt selätetty ja pääsette taas tositoimiin! :)

Ninukki, kaikki on aina mahdollista, mie oon aika hyvä esimerkki siitä nyt :D

Plussatuulia kaikille muillekin!❤

On; eilen oli järkyttäviä menkkakramppeja, mut tänään ei oo tuntunu ku vaan häpyluun vihlomista :o eikai se auta kun odotella...

Viipsukka voi ei!!! Niin suuret pahoittelut :'( Komppaan luckya, pyydä tiistaina luget tulemaan loppukiertoa!

Nenna, turhaan ootat, ei ne menkat ole tulossa ;)

Viipsukka, pahoittelut!!
Larissa, mulla tihku menkat läpi 100+100 Lugesteronilla pe-su. Ihan normiaikataulussa lähti tulemaan vuotoa, vaikka niukkaa. Viimeisen laitoin su illalla ja seuraavana päivänä aamusta alkaen tuli jo melko paksuna. Mutta onneksi sulle ei käy niin, vaan lähet mukaan tuohon plussa-aaltoon.

Larissa, ei oo kovin kova luotto ku eihän tän pitäny olla mahdollista.. Epäilen ett on vaan susitestejä tai sit menee kesken..

Nenna mulla loppu testiin menkkajuilinnat ja tilalle tullut kaikenlaista muuta oiretta!
Ja ei ne menkat nyt tule sinne ja olithan sinä ovuloinutkin!!

Viipsukka eikä!! :( pahoittelut mutta jospa ei mitään vakavaa!

Nenna, mulla on kova luotto sun pieneen ihmeeseen vaikka sulla ei vielä olekaan <3

Katjusha, kiitos kun annat toivoa <3 olet niin mahtava tyyppi! nyt taas ei ole mitään kipuja ja normi valkkaria vaan tulee, se tuhru jäi su-ma akselille. Jotenkin en vaan uskalla toivoa plussaa kun tänään dpo 13 oli nega :( mulla ei ole ikinä menkat alkaneet lugen läpi, mutta nyt on kylläkin vaan pieni annostus 200 mg/pv.

Oon kyllä todella kiitollinen kun oon täällä teidän kanssanne jakamassa näitä tunteita, niin alamäissä ku ylämäissäkin. Oote aivan mahtavia naisia!❤
Kiitos kun jaksatte uskoa tähän vaikka ite oonkin näin epävarma!

Varmaan osaksi johtuu siitä kun mies ei usko raskauteen, toitottaa vaan kokoaika etten kuitenkaan oo raskaana jne, koska niin monta kertaa ollaan petytty. Hänkään ei siis luota noihin testeihin, samanlaisia ollaan :P

Takaisin