Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie: Tiedän kyllä! <3 Musta toi alkaa kyllä näyttämään o-plussalta :P jeee , onnea oviksesta :)

Tänää päivä menny leipoen jouluherkkuja...näinä hetkinä vaan taas miettii kuinka ihanaa ois kun ois lapsi ja vois tänki tehä yhessä sen kanssa ja kuinka perheet ympäri suomea leipoilee lastensa kanssa ja minä kaulin taikinaa vaan aivan yksin :(

Dpo 6

Hile sanoiko mitään kauan ajatteli olla? Minusta se on ollut jo hurjan kauan :D

Haikara älä muuta sano :( Joulu(kin) on niin lasten juhla, että tälläsinä hetkinä monet lapsettomat miettii asiaa vielä enemmän! :(

Beisla on kyllä ollut jo kauan pois, samoin Ilpuri... :( toiset malttaa olla oikeasti tauolla ja sitten oon minä :D

Maggie, sulle piti tulla huutelemaan että sieltä se ovis on selkeästitulossa! :) ;)

Aaah... Taas menossa päivystykseen kun on ehkä nyt sitten 4. Pissatulehdus :( on niin kuivat limakalvot että johtuu varmaan siitä... Oon yrittänyt ceraderm intim öljyä käyttää päivittäin ja ostin myös vagisan emätinpuikkoja mutta mikään ei Auta. Alkaa jo turhauttaan tää jatkuva kirvely ja polte

Lumihiutale, no hitto! Oiskohan estolääkkeen paikka? Antibioottia pienellä annoksella päivittäin, tulehdus väistyy eikä ehkä uusisi heti varsinaisen kuurin lopetuksen jälkeen. Toivottavasti joku ratkaisu löytyy!

Lumihiutale voi ei, tuo on jo tosiaan ihan pyllystä.:mad: Toivottavasti saisit vihdoin tuohon vaivaan oikean avun, ettei enempää tarttis kärsiä.. :sad001

Haikara: ehkä se vuoden päästä jouluna jo leikki kaulinta sitterissä sulle heiluttelee :D

Lumihiutale: en oo vielä sua nähnyt elokuisissa... käyhän ilmoittautumassa :D toivottavasti saisit pian avun tulehdukseen. Ei oo yhtään kiva! Nii ja kun Wildside ehdotti hiivaa niin mullahan oli raskauden aikana alapää kokonaan rakkuloilla..luulin pahaksi hiivaksi, hoidin canesten paheni vaan ja levisi peräsuoleen asti kipu. Kuume oli ja en voinut olla yöllä töissä. Puudute voidetta hain päivystyksestä. Ei auttanut. Perunajauho, sinkki voide, bepanthen, vesisuihkun avulla pissaaminen, eikä lääkärin määräämät herpes kuuri eikä kortisoni, eikä peräpukama voiteet...ihan hirveä tuska. Ilman housuja oli nukuttava ettei vaan hankaa alapää mihinkään. Sit menin yksityiselle. Sano että raskauden aikana hormoonit voi tehdä vaikka mitä ilman että siihen löytyy kunnon syytä. Se parani sitten joskus viikon päästä itsestään rakkula kerrallaan kuivu pois. :( ikinä en enää halua sitä kokea!

Beisla on juu ikävä ja gatusan kuulumisia. Gatusan ukon piti päästä jo keskiviikkona pois ja siellä tunisiassa oli seki pommi isku ollu. :( toivottavasti mitään ei oo sattunut.

Mietin lucky juuri tuota asiaa yksi päivä. Entäs jos yhtäkkiä joku joka on paljon kirjoitellut, ei enää kirjoittelisi ollenkaan. Koskaan ei voi tietää jos olisikin jotain sattunut eikä kukaan saisi ikinä tietää! Jännä miten tuikituntemattomista, kasvottomista ihmisistä voi tulla "tärkeitä" ja voi olla huolissaan!
Toivon nyt, että gatusalla, beislalla ja ilpurilla kaikki kuitenkin kunnossa <3

Enulla hienot viivat, onnea :)

Lumihiutale, toivottavasti löytyy syy ja apu, ja vaikka sit estolääkitys ettei ihan heti uusi..

Lucky kuulostaa hurjalle noi rakkulat :o

Maggie, toivottavasti se ovis nyt tulee :)

PikaON. Kp40. En ees muista et ois koskaan ollu näin pitkää kiertoo.. Lämpöjä oon huvikseen mittaillu ja tänään päästii jo alle 37, mut ei vaan kuulu vuotoa. Jospa huomenna..

Wildside ehkä täytyis kokeilla jotain hiivalääkettä kun ei siitä varmaa haittaa oo? Kiitos vinkistä :)

Lucky hui kuulostaapa hurjalta ! ! :o ehkä kokeilen nyt sitten jotain hiivalääkettä.. Heh ehkä pitäisi johonkin elokuisiin tulla, missä sä oot :)? Tai en tiedä kuuluisinko elokuisiin vai heinäkuisiin :D

Voi, pääsispä itsekin elokuisiin... olisi tuttujakin! Äh, en haluaisi liikaa innostua... ei ne inssin tsäänssit nyt niin hyvät ole, mut ehkä ne meillä vähän nykytilaan verraten nousee!

Canesten kombia voi käyttää raskaana ollessa. Kannattaa ostaa se kolmen päivän emätinpuikkokuuri, sitä suositteleevat neuvolassa, sekä farmaseutit.
Tosin niinkuin luckykin sanoi, niin joskus ei mitään syytä löydy. Mulle myös joskus lääkäri sanoi, että raskaana tulee ja menee myös hiivatulehduksia. Kannattaa myös karpalomehua kokeilla, se auttaa molempiin. Sekä hiivaan, että pissitulehdukseen. :)

Takaisin