Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Maggie, ei tuo vielä ovista ilmoita, mutta sulla on vasta kp 10 meneillään joten eiköhän se ole tulollaan! ;) Yksitäisestä testistä on muutenkin huono päätellä mitään vaan useammasta näkee sen vahvistumisen. Minkä merkin testi toi on?

Ok, kiitti Enu ja Larissa. Niin täällä on muutkin tainneet sanoa, että saattaa ihan ällikällä lyödä, kuinka nopee se sitten tummuukaan kun on H-hetki!

Tarkistin vielä sen merkin, niin Wondfo - One Step
WP_20151118_003.jpg

Haikaranyytti, itse soittaisin sinne polille missä olet asioinut ja pyytäisin sieltä lähetettä. Sanoisin, että koen etten ole saanut täältä riittävää apua ja vaikka aikaa on kulunut niin homma ei ole edennyt. Jos pullikoivat vastaan, niin mainitsisin vielä että potilaalla on nykyään lakisääteinen oikeus valita hoitopaikkansa. Tsemppiä tilanteen ratkaisuun!

Maggie ihan normaalilta minusta tuo testitulos näyttää. Hailakoitahan ne viivat on, kunnes sitten yhtäkkiä vahvistuvat. Todennäköisesti sinulla se ovis on vasta tuloillaan.

Maggie: Mun ovistestit on käytännössä valkoisia, siis toisi haaleita, kunnes plussapäivä kirkuu punaisena. Mulla taas sitten ilmeisesti hormoni poistuu vähän hitaammin, mutta tulee kyllä vauhdilla ylös. Joten no worries, todennäköisesti sun ovis on vasta tuloillaan :)

Nopea omanapa: Note to self, mulla ei ole läheskään kaikissa kierroissa oviksen jälkeen kipeenä nännit, onkohan tämä ongelma. Jos kipeytyy niin sittenkin vasta dpo 4-5 alkaa... Viimekierrossa alkoi vasta dpo 9??? Pitää muistaa mainita tästä lääkärille.

Mrsc kp19/28 dpo4

Muoks. Apua :D damn you autocorrect kännit oli siis nännit!

Muokattu viimeksi:
Larissa joo totta, se sen bvn räjähtämisen sai varmasti aikaan kun kyllähän kaikki mitä suusta alas pistää vaikuttaa pH arvoonkin :) ja kiitos kysymästä vti oireet alkoivat helpottaa jo n.4 tunnissa lääkkeen ottamisen jälkeen :) vähän vielä alavatsaan särkee

Maggie nyt on vielä niin aikaista että eiköhän se ovis sieltä vielä tule, tsemppiä huomiselle :)!

Ihan pakko kommentoida tuota Mrsc:n autocorrect-känniä, repesin :hilarious:
Meidän esikoinen harjottelee vasta puhumista. Hän tykkää myös harjoitella nokkamukin kannen laittamista paikalleen ja toteaa aina "känni päälle" eli kansi päälle :facepalm: Vähän on vielä ääntämisessä reenattavaa ettei tule kovin väärinkäsityksiä julkisilla paikoilla :wink

Larissa, hyvä valaistuminen siulla! Toivottavasti bv on tosiaan vain protskun ja tuoreen heikosta balanssista johtuvaa ja hoituu helposti! :)
Mie en kyllä ite liikoja toivo letroilta, mutta ajattelin kuitenkin tosiaan testata enskierrossa (jos saan aikaseksi tilattua testejä :P ). Varmaan jos uä-kontrollissa näyttää hyvältä follit niin sitten luotan enemmin letroihin ja ehkä jopa plussan mahdollisuuteen ;)

Pahoittelut negoista ja tädeistä :(
Onneksi testaamiset oli aika ajoissa tehty, joten helposti vielä plussiksi muuttuvat :)

Katjusha, eikös joku muutenkin joskus puhunut täällä ett ennen plussaa saattaa tulla pieni lasku lämpöihin? Toiveikkaina siis todellakin ollaan! :)

Hileisellä ainakin hyvä sotasuunnitelma kuitenkin siellä :)

Maggie, miulla siis just todettu ett LH on aivan liian korkea ovuloimiseen, ja silti sain ovistestillä aivan hailakkaan hailun (vielä vaaleampi ku tuo siun) viivan ja päivä-pari siitä olikin jo selkeä plussa. Eli mie kyllä veikkaan ett sieltä on ovis tulossa! :)

Mrsc, mahtavia nämä autocorrect väännökset välillä :D

Kaakaolla mahtava laps siellä, nauroin ihan kippurassa ku luin tuon, voi olla ihmisillä ihmeteltävää kun lapsi selittää mitä seuraavaksi tehdään :P

Lucky, kuullostaa lugejen tosiaan tehoavan! :) eikun plussaa päin!

Enulle supertsempit piinapäiviin, sekä tietysti plussatuulia! :P

Viipsukka, okei kiva kun osasit vähän enemmin kertoa :) pelottava ajatus tuo siun pahin mahdollinen tilanne :( toivottavasti kuitenkin kaikki menee hyvin loppuun asti kun plussaat! :)

Hitsi kun on vaikea keskittyä mihinkään kun odotan vaan sitä huomista tietoa lääkkeen vaikutuksesta! Aaargh! Kattelen vaan kelloo ja kuulostelen alavatsaa. Hullukshan tässä tulee. Ja mikä hätä sitten tjottailu-mieheltä saada just oikeaan aikaan jos ovis onkin just hollilla! Oh, todellakin, miks tää on näin vaikeeta?!?! Ja mitä ihmettä niistä piinapäivistäkin tulee jos TIEDÄN ovuloineeni?

Maggie kp10

Maggie, koita saada unta ensi yönä :) mie uskon että siellä on yksi mehevä folli kypsymässä ;) ja jos O-hetki on lähellä niin isket kalloon sille miehellesi että jos ei ala vällyjen välissä tapahtua niin turhaan oot joutunut lääkkeitä syömään! ;) ehkä voisit asiasta puhua nyt jo ennakkoon niin ei tarvitsisi miehen ihmetellä että miksi oot yhtäkkiä vonkaamassa :D

Täälläkin tuntuu mun tjottaileva mies olevan jotenkin innokkaampi tämän asian suhteen, kun kerroin hänelle siitä varhaisesta km-epäilystä. Ehkä tajusi miten lähellä onnistumista oltiin..?

Larissa: voisiko lisäksi olla bv:n uusimisen ehkäisynä käyttää maitohappo valmistetta emättimeen. :) mulla ainaki alakerran olo paranee menkkojen jälkeen kun käytän ees vaikka kahtena iltana m happoa.

Maggie: eläpä hätäile sek plussan kans. Eikös sulla just lääkkeet alkanu. Suosittelen jos yhtään ei hajua mihin tää ovis on asettumasssa ni panostaa siihen kaksoishormooni testiin. Se on hinnakas mutta luotan siihen ja sillä sain kummallaki kerralla plussan. Kun noi pikku tikut ei mulla näytä plussaa välttämättä ollenkaan

Lucky, juuri tuota olen miettinyt ja ajattelin seuraavien menkkojen alkaessa käyttää lactalia alakertaan. Mutta mieluummin sais menkat jäädä tulematta tietty :D

Maggie yritä saada nukuttua niin huominen tulee nopeammin :) pidän sulle peukkuja!

Ei oo todellista, juuri kun hehkutin että vti helpottaa niin alkoi taas kirvely :( oon nyt jo 4 ab tablettia syönyt.. Juonut oon vettä ihan hullun lailla ja karpalo- ja appelsiinimehua. Täytyy varmaan soittaa taas
Terveyskeskukseen. Pelkään että menee munuaisiin kun mulla on aiemmin ollut munuaistulehdus (ei kylläkään johtunut vti)

Heii naisväki! Kertokaa onko jollain tietoa siitä onko haittaa jos nainen tulee ennen miestä? Onko tällä jotain vaikutusta vai onko ihan huuhaata? Ja jossain sanottiin, että orgasmin saaminen ovulaation jälkeen jotenkin vaikuttaisi kiinnittymiseen? Tuskin, mutta kunhan kyselen :D

Koitahan Maggie malttaa! Niin lähellä on jo huominen :) Pidetään täällä kaikki peukut ja varpaatkin pystyssä että siellä on juuri sopiva vaste!

Lumihiutale, kannattaa soittaa sinne terkkariin ja kysyä viljelyvastausta. Jos tuo antibiootti ei tehoakaan siihen sun pöpöön niin saat toisen kuurin tilalle!

Minni, miekin muistan ku joku laitto joskus jotain vanhan kansas vinkkejä raskautumiseen niin sielläkin oli ettei nainen saanut tulla ennen miestä ja myös ettei nainen saisi tulla oviksen jälkeen ja sitten taas jossain oli ett jos nainen tulee heti miehen perään, niin jotenkin naisen orgasmi "veisi" siittiöitä paremmin oikeisiin paikkoihin odottelemaan. Ota tästäkin nyt sitten selvää :D

Maggie, toivottavasti saat nukutuksi ja huomenna tulee hyviä uutisia! :)

Lumihiutale, voi ei tuon vti:n kanssa :( toivottavasti ei mene munuaisiin asti! :(

Larissa, olipa muuten mukava kun pidit noin lyhyen tauon :) toivottavasti bv ei uusiudu siulla enää jos se maitohappovalmiste auttaisi :)

Minni minäkin muistan lukeneeni asiasta, että parempi ois jos nainen sais orgasmin vasta sen jälkeen, kun mies on lauennut. Juuri siitä syystä, kuten Nennakin mainitsi, niin siittiöt sais paremman vauhdin munasolun luokse kohdun "supistellessa" orgasmista. Kaikkea sitä tuleekin täällä kirjoteltua.. :hilarious:

Kaakao ne katsoi kyllä viljelystä että tän ab pitäis tehota tähän pöpöön mutta en tiedä miksei silti niin hyvin tunnu tehoavan kuin pitäisi :(

Voi Lumihiutale, onpas mystinen pöpö! Soittoa ja pyydät uudet testit jos ei auta.

Minni, mietin joskus kanssa tota samaa ja jostain (ehkä huuhaa-sivuilta) luin, että samaan aikaan tai jälkeen ois parempi mut mitä hittoo!! Pitääkö SITÄKIN nyt stressata kaiken tän peuhaamisen ja laskelmoinnin ja stressaamisen ja lääkkeiden puputtamisen lomassa, että pitää vielä varoa nauttimasta väärään aikaan. Ei jumaliste mä sanon että tää on vaikeeta!! Mä ihan periaatteesta en haluais uskoa tuohon, vaikka mitä väitetään. En enää kestä! Sori mun purkautuminen... Oon jo ihan hulluuden partaalla. Miten jotkut voi tosta vaan tulla raskaaksi? En ymmärrä!!!!

Takaisin