Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mimmu, niin eihän sitä voi tietää mikä on syynä, mutta väkisinkin tässä soimaa itseään siitä ettei käyttänyt lugeja dpo 16 asti ja testannut sitten uudestaan. Ei sille vaan mitään voi, että tuntee tappaneensa pienten vauvan alun, vaikka syy voi olla mikä tahansa muukin :( noh uuteen yritykseen vaan ja nyt olen viisaampi.

Voi ei larissa :sad001 mulla keskenmenossa ensin jotain ns. "mureni" ja tippui harmahtaa ja pinkkiä kudosta pyttyyn. Siitä sitten tuli suonimainen ja pitkä mikä lie. Siitä armoton verenvuoto.

Ja siis joo. Joku kyseli mun kierrosta. Mun normaali kierron pituus on 35-45+ päivää..
Ja oon tehnyt negan tällä viikolla. Digi näytti raskaana mutta kaikki muut näyttää negaa. Nännit on niin kipeät että, ja armoton päänsärky jo neljättä päivää. Huomenna pyydän tk:sta hcg:n verestä, sillä mulla on 30.11 tatska-aika ja istun tatuoitavana noin 9-10 tuntia...

Larissa, ihan varmasti kaihertaa ja mietityttää. Ymmärrän oikein hyvin <3

Mutta juu, lugeja pitäisi jatkaa sinne rv 12 sakka, että istukka ehtii aloittaa toimintansa. Mulle gyne sanoi, että voin hyvin lopettaa luget ja odottaa alkaako menkat vai ei ja, jos testi sen jälkeen näyttää plussaa niin luget käyttöön rv 12 saakka.

Mua alkoi mietityttämään toi "mureneva"kudos mitä tuli sillon heti ekana keskenmenosta. Mitäköhän se oli? Viimeisenä kudoksena tuli tosiaan se pieni suonimainen ja pitkä judetsu. Istukkaa? En tiedä. Mulla oli hirveä pakkomielle saada nähdä raskausmatsku kunnolla. Se ihme kyllä helpotti mun oloa vähän.. Voimia vielä larissalle<3 en pysty kuvittelemaan mitään kauheampaa.
Toivottavasti meillä kaikilla tärppää seuraavasta tai tästä kierrosta<3 :happy093

Onko kenelläkään muulla muuten diagnosoitu pco:ta?
Mietityttää vaan, että kuinkahan kauan kestäis luomuna tulla raskaaksi...toki sehän on ihan ihmisestä kiinni, mutta edes jotain suuntaa ois kiva saaha. Mua neuvolantäti pelotteli vuodella-kahella :violent001

Onks kukaa ehtiny lukea tätä kirjaa? - Toisenlainen tie
Julkastu näköjään tammikuussa 2015 :) eli aika tuore!
ImageUploadedByVau Foorumi1447633001.668772.jpg

Huomenta tytöt,
Kehon seuranta (aamulämpö vain 36,8) johti r-testin tekoon, ja negahan sieltä tuli. Laskelkelin taaksepäin edellisen raskauden r-testituloksen (18 dpo) 2 päivän tuplaantumisella tähän päivään 10 dpo, ja tulos olisi voinut olla 15Iu/ml. Ei taida välttämättä näkyä vielä testissä vaikka mitä lupaavat. Eli odottelu jatkuu. Seuraava testipäivä on se miehelle lupaamani keskiviikko. Tämä jääköön meidän väliseksi ...
Katjusha 10 dpo

Larissa, olen pahoillani, nyt kyllä uusia lugereseptin. Seuraava kierto olkoon se the kierto!!! Niitä lugejahan piti jatkaa sinne rv9 tienoille, tai niin ainakin mun lääkäri sanoi. <3

Viima: mulla on pco, mutta vain toisessa munasarjassa.. toinen siis normaali.. Tärppiin meillä on mennyt yleensä 7-12kk. Nyt on sitten ollut epäonnea mukana ja tässä vähän kestää..

Katjusha, aikaisin testailit eli vielä ehtii plussaksi muuttua :)

Haikara, ei oo tuttu kirja! Meinasitko itse lukea?

Viima, toivottavasti saat asiaan selvyyttä. Monilla tuntuu olevan pco-taustaa ja onnistuvat raskautumaan sekä saamaan lapsen syliin asti eli on teillä toivoa <3 moni tarvitsee apua ovulointiin eli clomit, letrot tms.

Muokattu viimeksi:
Viima, mulla kunnon pcos todettu ja menkat tulee ehkä pari kertaa puolessa vuodessa. Eli tärpin mahis aika huono. Tietty jos ekalla natsaa ni voi tulla nopeekin mut mulla nyt vuosi kolkuttelee yritystä takana. Sain clomit tähän ongelmaan ja katotaan loppuviikosta, josko ovuloisin tässä kierrossa.

Maggie kp 8

Muokattu viimeksi:
Joo tosiaan mun kuukautiset kyllä tulee joka kuu (tai ainakin on tullut,saa nähdä miten nyt käy...) ja kestävät yleensä sen 3-5 päivää. Nyt on menossa kp36 km vuodon ekasta päivästä laskien. Edelleen tätiä odottelen :smiley-angry002
Ovuloi en läheskään joka kierto. Lääkäriaika ja verikoe mulla on 2.12 niin saa nähdä miten käy:)

Jaahas täällä käy taas päivystykseen tie :( menkat loppui, mutta kipu vaan yltyy ja on ihan samanlaista kuin viime kierron bv:n aikaan. Mitä hittoa tämä voi olla... :( kipu on toispuoleista ja niin kovaa että en pysty nukkumaan tai olemaan töissä ilman kunnon annosta Buranaa :( tuntuu että vasen munasarja räjähtää

Larissa voi ei :( toivottavastu löytyy syy ja on helposti hoidettavissa!

Takaisin