Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Joo tää oli muutenki erikoinen tilanne ku yhtäkkiä erimerkkisiä.. Noh ei varmaan muuttele enää jos monet valittaa :p se tyyppi joka miulle vastas sano testanneensa noita ite.. No ei näköjää kaikilla ainakaa toimi :rolleyes:

Saakohan tänne liittyä mukaan? Täällä on takana yritystä nyt 7kk. Tätiä odottelen kylään että päästäis aloittamaan yk8. Takana on ainakin yksi km jossa ruskea pieni tuhru alkoi 11.10 rv 4+3 ja oli hetken pois. Siitä sitten alkoi kunnon vuoto rv 4+5 ja kesti viikon. Noh, siinä raskaudessa kävin hcg mittauksessa ja tulos oli 24 joten oli ihan alussa mennyt kesken tai alkio oli viallinen. Niin ja viime kuussa neuvolassa todettiin ultralla monirakkulaiset munasarjat. Mulla aletaan siis tutkimaan neuvolassa onko mulla tukos- tai vuototaipumuksia mitkä voisi aiheuttaa suuremman riskin keskenmenoihin. Nyt vaan en malttaisi odottaa uutta yk:ta...

Muokattu viimeksi:
Tässä nää mun testailu tähän mennessä. Ylin, ensimmäinen on testattu kp 13, sit kp 14, kp 15, kp 16 kaks testiä ja viimesin tänään, kp 17. Ja siis noi kolme ekaa on niitä hyviä testejä joissa jo tossa vaiheessa näkyykin jotain, mut noissa kolmessa viimesessä ei näy sitäkään vähää.. ja yleensä mulla siis ovis on kp 19 tai 20.. Harmittaa kyllä jos ei nyt saa ovista bongattua näiden kökköjen testien takia...

Liitteet

• 1447607305151.jpg
    1447607305151.jpg
    35.2 KB · Katsottu: 170
Tervetuloa mukaan Viima! Ja pahoittelut keskenmenoista :( jospa saatte pysyvän raskauden alulle kun juttu lähtee selviämään neuvolan kautta <3

Onnea ovikseen Tyttötiikeri ja muutkin kellä neito O kolkuttelee ovella <3

Tämä mun seuraava juttu on ällöosastoa eli älä jatka lukemista, jos tekee tän tason jutut pahaa!!!

Ei taida tää mun vuoto olla ihan perus menkat ja taisin tosiaan lopettaa ne luget liian aikaisin :( Äsken tyhjensin kuukuppia ja siellä oli normaalin vuodon sijaan kirkasta verta sekoittuneena kirkkaaseen limaan. Pyyhin alakerran paperilla ja paperiin jäi jotain outoa, nimittäin noin 2 mm kokoinen ja cashew pähkinän muotoinen vaalea nesteen täyttämä pallero josta roikkui lyhyt suonen näköinen naru. Erehdyin sitten googlettamaan miltä alkio näyttää 5. viikolla ja yhdennäköisyys oli suuri... Eli olikohan tämä nyt sitten varhainen km, kemiallinen tms. No joka tapauksessa testaan seuraavalla kerralla herkemmällä testillä ja en lopeta lugeja jo dpo 13 vaan käytän niitä dpo 16 asti.

Muokattu viimeksi:
Junibea, osanottoni :( <3

Ovisteisteistä itse voin suositella kotitestien sofi-merkkisiä testejä. Näyttivät mulla ovisplussan nopeammin mitä pc.
Ite laitoin just tänään tämän kierron ovistestit tilaukseen :)

Kuukupista sen verran, että se on aivan ihana, ihan unohtaa et on menkat päällä. :) ei potuta niin paljoa käydä vessassa kun ei ole vastassa veristä sidettä ja pyttyä, paitsi siis tyhjennyksellä. :)

Paino se tippuu ihan mukavasti nyt jo -6,5kg kesästä. :)

Muurahainen kp 4/35-44, yk 22

Viima tervetuloa tällepuolelle vaikka se ei ollut toivottavaa :/ toivottavasti et täällä viihtyisi kovin pitkään! Mites sun tämä kierto? Etkö epäillyt että tärppäsi uudelleen? Mikäs se tilanne olikaan? Testasitko vielä? :)

Larissa apua!? Entäs jos oli? Ehkä tämä kierto todella olisi teidän <3

Tyttötiikeri kävisin ostamassa kaupasta pian kunnin o testejä jos haluat saada plussan ja se on vielä mahdollista koska epäilen, että noilla sitä ei kyllä saa!

Minni, luulen vähän että oli :( äsken kerroin asiasta miehelle ja itku pääsi (sekä surusta että meni persiilleen, mutta ilosta myös koska jotain yritti tapahtua). Ehkä nyt tässä kierrossa onnistuisi pysyvästi <3 jotenkin muistelen että Silv olisi Raskaaksi 2014/2015 ketjussa kertonut vastaavan kokemuksen..?

Neuvokaa mua tietävämmät! Mulla on lugeja enää jäljellä yhteen kiertoon. Nyt mietin, että pystyykö omalääkäri terveyskeskuksessa uusimaan sitä reseptiä vai pitääkö mun kysellä uusimista lapsettomuuspolilta? Sillä, jos nyt raskaus lähtisi alulle lugeilla niin niiden käyttöä pitäisi kuitenkin jatkaa jonnekin rv 9-12 asti ymmärtääkseni..?

Larissa, mulle ainakin tk-lääkäri kirjotti luget ilman mitään tutkimuksia. Olin siis saanut yksityiseltä ekan reseptin ja kun se oli loppu, menin terveyskeskukseen.

Voi Larissa miten selvä tapaus! Varhainen km. Otan osaa ja itku varmaan pääsis iteltäkin tuossa tilanteessa, mutta surun lisäks myös varmasti ilosta, koska nyt oot valmis tulemaan raskaaks, alakerta kunnossa!!! Ooo, seuraava kierto on niin teidän!!!

Viima, pahoittelut km:stä ja tervetuloa mukaan. Toivotaab pikaista plussaa!

Maggie kp 7

Voi Larissa,
MItä ihmettä!!! Mulla tuli pihalle se 5+6, niin siinä oli sellainen vaaleanpunaisen ihon värinen kudospussi "narun" päässä, toki varmaan kookkaampi, kuin minkä löysit .... Voi apua. Eihän tuommoista uskalla edes ajatella!
Voithan soittaa ja kysyä sairaanhoitajalta. Todellakin kuuria jatketaan varmuuden vuoksi pitkään ,jos tärppi käy.

Larissa voi ei :( itse olen aiemmin nähnyt rv7 alkion ja elokuussa rv4-5 ja kyllä tuo kuulostaa just siltä.. Toivottavasti seuraava nappaa tiukasti kiinni!

Oi, Larissa kuulostaa kyllä varhaiselta km:lta. Tuon kuuloinen (vähän isompi mötti) tuli itsellä ulos varhaisessa km:ssa, joka oli lakannut kasvamasta joskus rv 5+. Muistan tuon ristiriitaisen tunteen, suru tapahtuneesta mutta ilo siitä että jotain sentään tapahtui. Omalla kohdalla se lopulta kääntyi iloksi siitä, että jos kerran niin varmasti joskus toistekin. Toivottavasti se ilo voittaa teilläkin :)
Tuohon reseptin uusimiseen en osaa sanoa varmaksi miten tk:ssa onnistuu, mutta varmasti sieltä lapsettomuuspoliltakin uusiminen onnistuisi pelkällä puhelinsoitolla.

Viima, tervetuloa! Toivotaan että on pikainen visiitti :)

Katjusha juuri tuollainenkin se oli mitä kuvasit, tänään ois ollu viikkoja n. 4+5 jos ovis oli kp 15.

Kiitos Liisu infosta :) soittelen huomenna omahoitajalle ja pyydän uusimaan ne luget.

Kiitos maggie ja kaakao <3

Muokattu viimeksi:
Larissa, voi kamala, pahoitteluni :( mut onni siinä ett nyt tiedät pystyväsi raskautumaan ja seuraavassa kierrossa jatkat lugeja pidempään! Tsemppiä ihanuus❤

Jopas onkin typeriä o-testejä liikenteessä, jos eivät asiaansa hoida! :( toivottavasti jokaisen kohdalla tilanne selvenee kuitenkin parhain päin.

Viima, valitettavasti tervetuloa tälle puolen, ei oo kiva ett ketään tänne joutuu tulemaan.. Pikaista plussaa ja sitä myöten lyhyttä visiittiä toivon siulle!

Murkku, kuppi on todellakin naisen paras ystävä! :) eihän turhaan kehuttu sitä ;)

Maggie, kiva kun kerrankin on joku edes lähes kiertokamuna :) ehkäpä siulla ei vaan tunnu kasvukivut, toivottavasti kuitenkin clomit on tehnyt tehtävänsä ja ovuloit (ja tietysti plussaat!) :)
Totta, onneksi sentään nää tutkimukset nyt etenevät, muuten varmaan seilaisin yksinäni todella syvissä vesissä jollain jäätelötikkupaatilla :D

Mrsc, tiedän myös tuon tunteen kun kysytään mitä kuuluu ja tekisi mieli vastata rehellisesti ett "eipä tässä, kävin lenkillä ja silloinkin alkoi kunnon monsuunisade ja syysmyrsky. Muuta hyvää ei sitten oikeestaan tällä hetkellä kuulukaan. Ja lapsettomuustutkimuksiin odotetaan aikaa". Siulla on taatusti äärettömän raskas tilanne nyt tsemppiä❤

Minä laitoin raskauskeijulle palautetta noista testeistä mistä on nyt puhuttu missä on se LH- teksti mustalla... Joskus olen huvikseni tehnyt vihreillä ja viivan olen saanut edes vähän vaaleamman. No enivei sieltä vastattiin Sunnuntaina heti tunnin päästä viestistäni että lähettävät 60 kpl minulle niitä ( hyviä ) vanhoja one step testejä korvaukseksi :) KIIITOS TUHANNESTI mannikka ku kerroit että pistit sinne viestii :)

Muokattu viimeksi:
Nennaa, en mie kyllä edelleenkään "tiedä" pystyväni raskautumaan :D mutta epäilen että tämä oli km/kemiallinen. En jaksa enää testiäkään tuhlata varmistaakseni asiaa, sillä hcg:tä ei välttämättä ole enää tarpeeksi ja ei sillä ole oikeastaan enää merkitystä että oliko km vai ei. Menetetty mikä menetetty.

Sulle annan isot halaukset jos on synkkä olo <3 aukkari sujuu hyvin (ota vaan kunnolla särkylääkettä ennen sitä ja pyydä mies mukaan!) ja monihan raskautuu nopeasti kun on röörit rassattu auki ;) toivottavasti sulle sattuu yhtä ihana lääkäri kuin mulla oli, ammattilaisen tsemppi antaa vaan vielä lisää toivoa :)

Maggie, älä vielä pelkää turhaan että clomit ei vaikuta! Mulla ei viime kierrossa tuntunut mitään follin kasvukipuja tai oviskipujakaan. Suurin osa naisista ei tunne oviksen aikana mitään :) mulla on sulle peukut pystyssä!

Haikaranyytti, jes! Saat kunnon satsin hyviä testejä :) sun tuurilla ehdit käyttää niistä vaan muutaman ennen kuin plussaat ;)

Napaa vielä: Mies tunnusti äsken että olen kuulemma ollut viimeisen viikon kiukkuinen ja ailahteleva eli hänelle ei tullut yllärinä, mun km epäily. Paska vaan jos raskaus tekee musta sekopään :D no mies on valmis heti uuteen yritykseen ja on toiveikas eli ehkä se mua kestää jos niikseen tulee :)

Larissa: ihan kauheeta :( :( :( oon todella pahoillani <3 sanat ei riitä sanomaan! Toivottavasti pian on pysyvä plussa <3
No mun tuuri on ollu elämässä aina aika huono... Mutta toivottavasti ei tartteis montaa kertaa, tosin innoissani odotan jos ekan kerran saisin ovis + tikutettua se ois jo puoliks voitto tai jos joku follekkeli siel kasvais tiistaina mukavan kokosesti :p

Voi Larissa, pahoittelut! :(
Mä en kyllä usko, että lugejen lopetus on tuota aiheuttanut vaan kyse on ollut jostain ihan muusta.

Takaisin