Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Mami, toi ph on kyllä liian korkea eli mainitse ihmeessä lekurille. Ph:n pitäisi olla alle 4,5, mutta oviksen aikaan hitusen korkeampi sillä O-lima on emäksisempää simppoja varten. Hyvä, että musta on apua :) yritän vaan jakaa omia oivalluksia jos jotakuta nää auttaisi :) josko se tärppi alkaisi sinnekin (ja tännekin) tulla, kun saadaan alakerran ph sekä painoasiat kohdilleen ;) ps mistä saitte simppatestin ostettua ja oliko kallis?

Kaakao onnea ovikseen menitte sitten perinteisellä tai toisella keinolla ;)

Muokattu viimeksi:
Larissa, pahoittelut tädistä :( mutta onneksi olet melko optimisin fiiliksin silti, toivottavasti tämä kierto tuo (pysyvän) plussan kun testaat herkemmillä testeillä sitten kierron lopussa :) kuinka pitkäät jatkat lugeja jos tulee plussa?

Hileinen, pahoittelut jos se typerä täti sinnekin löytää tiensä! :(

Kaakao, tulipas aikasin ovis :o no onneksi tallettelut on kuitenkin kunnossa jos ette inssiin pääse :)

Junibea, muistan plussasi toisesta ketjusta, pahoittelut hänen menettämisestään, voimia❤ tervetuloa ja toivottavasti pian tärppää uudelleen :)

Lucky, hyvä vaan kun on takataskussa hcg lähete tulevaisuutta varten :)

Gatusa, no huhhuh miehesi aivoituksia, vai vielä myrkytyksenkin saisi piimästä.. Itse tehty leipä on kyllä älyttömän hyvää! :)

Mami, hyvä jos kotisimppatesti näyttää hyvältä, toivottavasti myös tarkemmassa analyysissa todetaan simpat loistoyksilöiksi! :)
Ja onnea painonpudotuksesta, toivottavasti tuo plussan! :)

Katjusha, siellä on nyt niiiin jännät paikat! :) plussatuulia!❤

Junttura, kiva kuulla siustakin pitkästä aikaa! Kyllähän sie ennen reissua testaat ;) plussatuulia! :)

Mannikka, plussatuulia myös sinne testauksiin! :)

Oon taas lukenu kyllä kaikki viestit, mutta vähän silti tipahtanu kärryiltä kun luen niin usein viestit muttei oo aikaa vastailla. Anteeksi siis kun nyt tuli vaan viimesimpiin viesteihin taas vastattua :(

Haikara, onneksi siellä alkaa olemaan parempi vointi jo :)

Täällä ei kummempia, jännittää ylihuomisen aukkari aivan älyttömästi! :P
Meinaa vähän masentaa ku näin (mukamas) pitkään joutunu jo yrittämään. Ahdistaa kun kaikki kyselee ett "milloin, milloin?" ja tekisi mieli toisinaan jättää leikki kesken kokonaan. Eiköhän tästäkin suosta taas nousta.
Tiistaina (kp11) ajattelin alkaa tikuttamaan ovista, tai ehkä huomenna jo jos ihmisten aikoihin pääsen kotiin :)

Nenna kp9

Kaakao ja Larissa, Tilattiin simppatesti raskauskeijusta, siellä on 3 erillaista ja me otettiin se halvin( kun kaikissa on sama systeemi mutta tossa halvimassa on 2 testauskeen aineet, silloin saa varmemman tuloksen. Testi maksoi vähän alle 30€, eli ei paha jos ei vielä halua mennä oikeaan simppa-analyysiin :) Larissa, kyllä me kohta plussataan kun on painot ja ph:t kunnossa! :happy: Ja tietty muutkin täällä plussaa! :)

nennaa, Kiitti! Toivotaan. Kovan työn takana on toi pudotus ja viellä on matkaa painoon ennen esikon raskautta :)

Nenna, mennään melkein samoissa kp:issä (täällä 7) ja ens viikolla kanssa lääkäriin, mut vaan ultrattavaksi. Tsemppiä aukkariin, muista särkylääkkeet ennen toimenpidettä hyvissä ajoin. Hyvin se menee ja suosta noustaan! Kyllä se välillä (usein) masentaa kun yrittää ja yrittää eikä mitään tapahdu. Mut teillä hoidot ja tutkimukset etenee, se on hyvä juttu!

Junibea, pahoittelut menetyksestä ja tervetuloa mukaan pitkään yrittäneiden puolelle. Plussatuulia!

Junttura, kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Kiitos clomi-infosta, osaan paremmin varautua, jos tuleekin takapakkia. Tsemppiä sinne kiireiden keskelle ja plussatuulia! Testaa ennen reissua. ;)

Larissa ja Hileinen? Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta... :( Oli niin lupaavan kuuloista! Uudessa kierrossa vielä paremmat eväät! ++++++++++++

Kaakao, onpas ovis sulla ajoissa. Ehkäpä kuitenkin vielä ehtii inssi. No, kotimenetelmät ainakin ehtii :)

On. Pelkään että clomit ei vaikuta. 5/5 syöty eikä tunnu mitään missään. Ens viikon lopulla selviää. En malta odottaa. Ajattelin tikuttaa ehkä kp10 lähtien.

Maggie kp7

Junibealle syvät pahoittelut ja voimia raskaaseen aikaan! :Heartred

Larissa ja Hileinen, himskatti, mutta ihanaa kun olette niin positiivisia!:) Tuosta asentesta yritän itsekin ottaa kiinni!

Kaakao, hemmetti kun tuollain sattui sunnuntaille ovis. Mä oonkin miettinyt, että aika hankalaa hoidoissa on se, kun kaiken pitäisi sattua arkipäiville, luonto kun harvemmin kalenteria noudattaa. :shifty:

Junttura, oikestaan oli melkein testiviiva vahvempi kuin kontrolli, eilen oli vielä plussalla, mutta testiviiva aavistuksen hailakampi kuin kontrolli. Hyvän oloisia testejä nuo, mutta aika hinnakkaita, kuten apteekista aina. Tsemppiä sun piinaviikkoihin! Ja Minnille myös! Ja Luckylle viimeisiin piinapäiviin!
:talk017

On. Ovista on nyt hyödynnelty dpo -3, -1 ja 0. Jatketaan vielä tänään ja sit taas parin päivän välein varuiksi. Se on tehty mitä pystytään. Olin taas unohtanut lämpöjen mittailun, mutta eilen ja tänään mittasin (36,16 ja 36,6), ovista edeltävää lämpöä en siis ehtinyt saada, mutta näkeepähän nouseeko ja pysyykö.

Vauvauutisia sen kuin satelee lähipiiriin, mieli oli taas eilen vähän matalana, usko meinaa loppua ja tuntuu siltä, että on kovin yksin. Tämä yritys ja jatkuva pettyminen tuntuu ikäänkuin rakentavan muuria mun ympärille, muut eivät sitä näe, mutta huomaavat ehkä sen, että mua ei enää näy yhteisissä riennoissa, jotka ovat nykyään yhtä raskaus/vauvakerhoa. Mä oon ihan hirveä, miksi muiden onni tuntuu näin vaikealta? :sorry: Sitä vaan ei kuulu joukkoon ja ehkä en koskaan enää kuulukaan, vaikka se lapsi joskus saapuisikin, niin kyllä tämä ihmistä muuttaa. Meilä on yhden opiskelukaveriporukan kanssa tapana kertoilla välillä kuulumisia sähköpostitse, kun ihmiset ovat pitkin maailmaa hajaantuneet niin kasvotusten nähdään enää harvoin. Nyt on juuri menossa taas tällainen kuulumiskierros, missä on vain iloisia asioita asuntokauppoja, lasten kasvun ihmeitä ja raskausuutinen. Mulla ei ole mitään sanottavaa, en mä nyt oikein voi kirjoittaa, että joo " Onnea kaikille, ihanaa, jee! Meikällä menee päin v****a, appi on vakavasti sairas, omilla vanhemmillakin terveysongelmia ja niin by the way me mennään lapsettomuustutkimuksiin. Ainiin ja vielä unohdin kertoa, että myös mun kummitäti on vakavasti sairas, mutta hei onnea teille, jee!" :bag: Mutta kyllä tästä suosta on nyt pakko nousta, torstaina on meillä ensikäynti ja ainakin me nyt aletaan selvittämään tätä tilannetta, pään tunkeminen puskaankaan ei auta. :)

Mrsc kp16/28 dpo1 yk8

p.s. olispa kiva antaa plussatesti miehelle 30 vuotislahjaksi :shy:

Voi Mrsc, kuulostaa tutulta tuo, että kuka ei kuulu joukkoon. Rupee olemaan jo kaikilla lähellä olevilla perhettä ja itsellä ei ole. Kyllä se verottaa rankasti omaa jaksamista. Eikä sitä jaksa iloita muiden onnesta kun on tarpeeksi pitkään rypenyt mudassa naama edellä. Onneksi teillä hoidot etenee ja sitä kautta onnistumisen todennäköisyys paranee. Kun vaan jaksais uskoa ja toivoa että onni vielä jonain päivänä näyttäytyy! Plussatuulia! Tallettelut ainakin teillä osunu nappiin. :)

Hei kuka muu käyttää oviksen bongailuun noita raskauskeijun ovistestiliuskoja, niitä one stepejä? Siis noita uusia missä sen vihreän kohdan päällä lukee useaan kertaan LH... Ootteko saanu niillä oviksen bongattua?

Tyttötiikeri käytin parikiertoa ja joku osasikin kertoa, että oli joku viallinen erä, eli vissiin kellään ei ollut niillä näyttänyt plussaa! Itse käytin kaksi kiertoa ja toisella kertaa sain digiin plussan ja liuskalla ihan hailura ja toisella kertaa en saanut plussaa kiinni kun digit loppu ja ne ei näyttänyt mitään. Ymmärsin, että nyt ovat vaihtaneet taas niihin vanhoihin hyviin. Älä siis huolestu jos et saa ovista kiinni niillä.

Junttura: juu otettiin. Kun menin ja sanoin että olis lähete joko prog tai prolaktiini kokeeseen ni sano ettei näy muuta ku hcg koe... sit meinas että kun samaan putkeen otetaan nuo ni ottaa joka tapauksessa. Mut kehoitin soittaa neuvolaan ja pyytää sieltä uuden lähetteen.

Gatusa; no vielä pahempi. :D
On pelot hälläkin!

Junibea: osan otot menetyksestä!

Kaikille ovis ja plussa onnea!

On. Täällä on tänään alkanut voimakkaampi rintojen aristus... Ihmettelen vaan kun ei viime kierrossa ollut mitään aristuksia missään.

Okei, kiitos Minni tiedosta. Vähän kyllä ärsyttää kun noi vanhemmat liuskat on toiminu aina ihan hyvin ja nyt on noita surkeita... No en tilannut niitä onneks "ku" 14. Pitää sitten vaan tiuhaan testailla noilla ja tilata sitten uusia ens kiertoon. Ehkä jostain muualta ku raskauskeijulta. Tai milläköhän todennäköisyydellä niiltä tulis jo noita parempia testejä....

Tyttötiikeri: mulla on raskauskeijulta tilattu ja vielläpä 50 kpl... Ei näytä toista viivaa juuri ollenkaan :o mutta ovis ei ole viellä. Kiva jos on huonoi :(

Mutta eihän se mitenkää voi olla et vika on raskauskeijus jos ne on huonoi :D varmaa sit kaikkialla uudet one step testit huonoi, sama mistä on tilannu, vai? :o

Kp 11

Onks sulla haikaranyyti niitä liuskija missä se toinen pää on vaan kokonaan vihree vai niitä missä lukee mustalla useaan kertaan LH? Ne mitkä on vaan vihreitä toimii hyvin mut noi missä on se teksti on ihan pyllykästä.

Mulla kans niitä mis lukee mustalla miljoon kertaa se LH :( noihi mulla ei tuu olleskaa juuri toista viivaa vaik muihin tulee vähä... :( siinä sit kusemaa va 50 tikkua jotka ei näytä mitää :D

Vauvalalla on vihreit One stepin mut niis on valkosella se LH ( ainaki kuvas ) oiskoha ne parempia?

Mulla kans niitä mis lukee mustalla miljoon kertaa se LH :( noihi mulla ei tuu olleskaa juuri toista viivaa vaik muihin tulee vähä... :( siinä sit kusemaa va 50 tikkua jotka ei näytä mitää :D

Vauvalalla on vihreit One stepin mut niis on valkosella se LH ( ainaki kuvas ) oiskoha ne parempia?
ImageUploadedByVau Foorumi1447602889.968936.jpg

Oiskoha nää parempia?

Minä myös testasin niitä raskauskeijun uusia (väliaikasia) ovistestejä ja toisella testimerkillä sain oviksen kii, näillä uusilla en. Valitin asiasta raskauskeijulle ja lähettivät saman verran o-testejä mitä olin tilannutkin, ja ne oli sit niitä vanhoja hyviä (toimivia)..
Varmaan kannattaa tilatessa mainita et tahtoo vain ja ainoastaan niitä vanhoja.. Ja ovat onneksi taas siirtymässä pelkästään niihin vanhoihin. En tosin tiiä mistä alkaen :o

Se kuori oli samanlainen mut tikku sisällä tällänen:

Liitteet

• 1447603409671.jpg
    1447603409671.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 161
Nonni , kiitti :) laitoin niille palautetta että eihän se tikku edes näytä samalta kun sivuilla kuvassa. Ethän muutenkaan voi myydä jtn tuotetta ja sitten se todellisuudessa onkin erilainen. :D toivottavasti kuuluu pian! Mannikka: En ole ennen tilannu ovistestei ni en tajunnu mitää mainitakkaan tilauksen yhteydessä ja korjaan tilasinkin sillo 60 kpl noita eli 57 kpl jälel :o

Takaisin