Lucky hyvä että saat oikean verikokeen! Se hcg sitten vähän myöhemmin ajankohtainen :)
Junttura, meillä siis nyt seitsemäs letrokierto menossa, kaikissa olen cb:n digin mukaan ovuloinut. Päädyttiin siihen että kun näin ei ala tulosta tulla niin kokeillaan vielä inssit (käsitin että kolme kertaa) ennen kuin siirrytään ivf:ään. Miehen simpat tutkittu esikoista "tehdessä" ja silloin kaikki kunnossa, joten gyne kyllä arveli ettei inssi ihan hirveästi lisäetua meille tuo tähän perinteiseen peittojenheilutteluun verrattuna, mutta kannattaa kuitenkin kokeilla. Esikoinen tärppäsi meillä toisesta ovuloineesta clomikierrosta (en ovuloinut clomeillakaan joka kierrossa), joten vähän tuli puskista tämä että toisen kohdalla joudutaan jo ihan oikeisiin hoitoihin. Olin itse vakuuttunut, että lääkkeillä tärppää niin kuin viimeksikin. Ja voisihan se toki vielä tärpätäkin jos vaan jatkaisi letroilla ja luonnonmenetelmillä, mutta eipä tässä nuorruta niin toisaalta kiva että asiat etenee ripeästi. Toivottavasti teillä on nyt tärppi käynyt, niin ei tarvi miettiä seuraavaa siirtoa :)
Katjushan lämmöt kuulostaa kyllä tooooosi hyvältä... Apua kun jännittää
Perhanan tädit löytäny Larissan ja Hileisenkin? Tsemppiä uuteen kiertoon molemmille!
Junibea, tervetuloa! Melkoinen historia teilläkin. Jaksamista suruun ja onnea uuteen yritykseen sitten kun sen aika on.
Mami mielenkiintoinen tuo kotisimppatesti! Mistä hankitte ja millaisen?
Täällä aamulla ovistesti plussalla, cb:n hymynaama varmisti vielä viivojen tuloksen. Todella harvoin on ovis ollut näin aikaisin, letroilla ei kertaakaan. Mutta toisaalta eihän tämän ole kuin yhden päivän tavallista aiemmin. Pitää heti aamulla soittaa sinne polille että pystyvätkö muuttamaan sen huomisen ajan inssiajaksi vai perutaanko kokonaan tästä kierrosta. Ei kai siihen folliultraan nyt ole mitään järkeä enää mennä jos ovis ehtii kuitenkin ohi. Peittoja heiluteltiin kyllä illalla ja täytyy jatkaa tänään... josko tämä kiertokin nyt sitten menee tällä vanhan kansan menetelmällä

On kyllä Sabetti yllättävän stressaavaa tämä oviksen ajoitus, kun tuota viikonloppua on viikosta kuitenkin aika iso osa

Onneksi meillä on melkein yhtä hyvät mahdollisuudet ihan normi menetelmälläkin, niin ei ihan NIIN paljon harmita jos menee inssi ohi.
kaakao kp 9/24, dpo -1