Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jes! Testiä kehiin. Ja eikö olis hyvä tietää, jos on ollu kiinnittymisyritys, vaikka täti löytäiskin typerästi sinne? Mut ei se ehkä löydäkään!! Ja älä jää tauolle, on kiva kun oot niin aktiivinen kirjoittaja, ketju herää henkiin ihan eri tavalla kun oot mukana. :) Plussaplussaplussaplussaplussa sinne nyt!

larissa en ol kokeillu. oli työn takana et sain ukon suostuu et teen juureen etenki ku kerroin kui kaua juuren valmistus vie aikaa. ja lähiaikoin tää mamma palaa vanhaan hyvään aikaan ja joutuu alkaa ite jyvät puhistaa ja sit viedää myllylle jahettavaks...ku pitää isompi satsi hommata jauhoi siis eri jauhoi.

Täällä ei vielä tuhrua, ja jo kp 29 menossa! Alavatsalla on tuntemuksia, ei kuitenkaan varsinaista kipua. Yöllä oli muutama kovempi kramppi, mutta ei yhtään vuotoa. Nyt vain odotellaan...

Hileinen kp 29/29-31 dpo jotain yk 14

Voi Hileinen ja Larissa, eli pelkkää odottelua ..?
Huoh, ite täällä itkua pidättelen ja huonosti onnistun (siis en ymmärrä miksi koska olen onnellinen eikä ole mitään hätää). Aamulämpö oli 36,9 ja kurkku oli vähän kipeä alkaen illalla. Nyt viluttaa, vaikka lämpö ei ole noussut päivän mittaan. ..
Katjusha 8 dpo

Hyvä Hileinen! Ei tuhruja sinne ollenkaan!!!

Maggie <3

Katjusha, älä vielä lannistu! Tolla dpo:lla pieni dippi lämmöissä on ihan normaalia!!! Voi olla joko kiinnittymisestä tai sitten estrogeenistä joka nousee luteaalivaiheen puolessa välissä!

Napaa: Hmm ei ehkä kannata tuhlata kallista testiä huomenna vaan säästää uuteen kiertoon. Ei oo vielä vuotoa niin paljon että ois kp 1, mutta ei oo kaukanakaan sillä kyllä tää on voimistumaan päin. Uusi kierto ja uusi yritys :) epäilen että se ab-juuri oviksen aikaan häiritsi tämän kierron mahiksia, joten oisko nyt paremmat mahikset :)

Larissa kp 32 tai 1

Muokattu viimeksi:
Larissa en lannistu :)
Lämpö to 36,7, pe 36,8 ja la 36,9
Aloin itkemään kun avasin television ja ehkä tajusin että maailmassa on niin paljon pahuutta ...

Katjusha, hyvät lämmöthän sulla on siellä :) miehän Itkeskelin dpo 7-8 kaikkea mahdollista :'D mutta jos tota Pariisin juttua tarkoitat niin se on ihan HIRVEÄÄ! :mad: :(

Lueskelin aamulla unen tokkurassa täällä sit nukahdin ilmeisesti hetkeks tabletti käteen...kaikki varmaa tietää sen tunteen ku alkaa kädessä oleva esine keinua/ tippua. No tämäpä tabletti pitkällään ollessa tipahti suoraan reuna edelle huuleen ja arvata kai voi huuli auki ja sen näkönen ku ois botoxia :D ei näin!!! Mitäpä hauskaa huomenna sattuu :o
Tänää alkanu olee jo jotain kipui mahas, voikohan follin kasvun tuntea jos siel joku kasvaa? :D semmosta hetkellistä jomoa

Tänää kp 10 ja ei tällä hetkellä enää tätiä.

Heipat taustalta!
Tulin nyt vaan vähän napailemaan. Nyt menossa kp 16/28-34, ovis olis aiempien kiertojen perusteella ens viikon ti, viime kierrossa jossa tärppikin kävi niin ovis olis vasta kp 24, mut eiköhän se ens viikolla ole, jos ei ole toi kemiallinen/km kiertoa pahasti sekoittanut.. ja oon nyt yrittäny motivoida miestä makkaripuuhiin. Heti huomenna olis tarkotus alottaa ku mun äiti lähtee meiltä, se nyt on ollu meillä muutaman päivän...
Mut siis vähän ketuttaa noi raskauskeijun uudet ovisliuskat. Joku muukin tais niitä täällä haukkua. Mulla oli vielä sitä vanhaa painosta jäljellä joihin jo aika selkeä viiva piirtyikin kun oon testaillut nyt muutamana päivänä, näihin uuteen ei oo tullu minkäänlaista viivaa!

Ja hei kaakao, minkä ikäinen teidän esikoinen on? Meillä nimittäin esikoisen kanssa ihan samaa, koko ajan puhua pälpättää ja ihan tässä viikon sisään on alkanut tulemaan noita kolmen sanan lauseita. :D

Kauheesti on naiset täällä kirjotellut, enkä pääse kyllä kelkkaan nyt mukaan, mutta pakko sanoa, että kyllä sitä väkisin miettii haluaako tälläiseen kamalaan maailmaan yhtään enempää kärsijöitä :( karseeta, miten sairas maailma nykyään on! Ahdistaa!

Kyllä sitä oikeesti vaan haluaa :D lapsen haluan jokatapauksessa, mutta pelkään todella, että kasvatan sen jossain pumpulissa haha :D

Täällä menossa kp 15 ovista ei vielä bongattu vaikka viivat ovatkin melko vahvoja :) eiköhän se ensiviikolla tule!

Plussatuulta!! <3

Siis voi video. Tulin just kaupasta ja olin ohan mielissään kun löysin kerrankin meidän prismasta greippimehua, niin ostin sitten kaks purkkia kerralla. Voi juoda tässä oviksen alla aina yhden lasin päivässä.... Paitsi Huomasin just että ne menee tänään vanhaksi! Juuaampa sitten ihan urakalla tänään viinin tilalla greippimehua :D

larissa ja katjusha tsemppiä ja plussatuulia, larissa harmi et iel voimistuu vuoto.

tyttötiikeri plussatuulia :)

täällä oli ainaki larissal ja katjushal puhetta tuost pariisist vähä. jep kamala tapaus ja näin muslimina voin sanoa et tuo isis lausunnossaa on niin hakoteil ku vaa voi, ennen ku alkavat tuollasia puhumaa ni suosittelisin et tutustuisvat ensin koraanii koska siinä KIELLETÄÄ PAKKOKÄÄNNYTYTS, KODISTA HÄÄTÄMINEN, TAPPAMINEN vaikka kuinka olis muuta uskontoa edustavia kohteet. mikäli koraania tarkastellaa ni eipä taida hein sija olla paratiisissa inshaAllah koska koraanis sanotaa et jos tappaa yhen ihmisen ni se on sama ku tappas koko ihmiskunnan.

no niin täällä ei sit ihmeit taaskaan, ukon piti viedä mut ostoksille mut eipä se vieny vielå vaan menipä ostaan veljellee osia mopoon...tosi kiva ku aina muut menee mun eelle.

Katjusha, täällä ainakii viluttanu jo hetken aikaa ja plussasin torstaina jos en kovi väärin muista..
Muissa raskauksissa on kans viluisuutta ollu vaikka kuinka ois vaatetta..

kyllä katjusha ja samal he pilaa muslimien maineen ja antaa väärän kuvan meist muille. vois luulla et oot raskaana ku noin herkkä oot :)

Mä valvoin eilen pitkään, että sain tietää mun kaverin olevan kunnossa. Oli sen konsertin vuoksi mennyt paikalle, mutta eivät sitten konserttiin mennytkään jonkun syyn takia.

Katjushalle plussaa toivon todella paljon. Ja kaikille muillekin. <3

Gatusa missä maassa te asuittekaan? Mulla muuttu käsitys muslimeista kun tapasin nykyisen hyvän ystävän joka on suomalainen ja kääntynyt muslimiksi.

Viipsukka hui kauhee! Varmasti säikäyttää tollanen! Huh sentään!

On tämä niin väärin ja paska maailma nykyään. Miksi ihmiset ei voi vain elää sovussa ja olla välittämättä siitä mihin muut uskoo tai miten elää...Missä on mennyt pieleen? Onko se jo kasvatus vai mikä hitto saa ihmiset noin sekasin :(

Minni2, joo säikäytti ja sitten kun tää kaveri ei ole missään fb:ssa, niin oli kyllä iso huoli.
Ahneus ja se, että ihmiset ei tänä päivänäkään hyväksy erilaisuutta. :( Vaikka tässäkin on menty eteenpäin. Välillä sitä miettii, että miksi tähän maailmaan haluaa lapsia, mutta ehkä meidän lapset ja niiden jälkeläiset tekevät tästä maailmasta paremman paikan. Ainakin toivon niin.

minni tunisiassa asutaa. juu itellä oli sama kunnes itse käännyin muslimiks ja luin asiasta tietenki, uutiset antaa niin väärän käsityksen ja jos jotku kieroutuneet yksilöt tekee jotai ni kaikki leimataan.

viipsukka alhamdulillah sun kaveri on kunnos ja hyvä etteivät menneet siihe konserttiin.

Takaisin