Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikara, myös mulle on sanottu, että sen 20 mm pitää olla. Jos on lääkkeet käytössä niin 18 mm kohdalla aletaan miettiä irrotusta, kun folli kasvaa sen 2 mm vuorokaudessa ja irrotuskin kestää n. 24 tuntia.

Muokattu viimeksi:
Mimmu: okei, eli just näin se on :) piti vaan varmistaa ku välil kaiken maailman ohjeet ym on ihan puuta heinää tuol polilla :D mut hyvä että tää on sentääs kerrottu oikein. Toivottavasti kasvaa siellä viellä :)

Olipa nopeaa toimintaa Raskauskeijulla! Eilen iltapäivällä tilasin testit ja ne oli nyt jo postilaatikossa :O Pistän ne kaappiin oottelemaan ensi kiertoa/sunnuntaita ;)

Muoks. No eiköhän heti näkynyt täplä vaaleaa tuhrua pyyhkiessä! Vahvasti näyttää siltä että testit säilyy kaapissa vielä kuukauden.... Onneksi en ehtinyt pissiä tikkuun!

Muokattu viimeksi:
jep larissa ja nenna tuo on mahtava tapaus, oppii kokoajan ja kaikki mitä äiti laittaa ruuaks on nam nam. saapi nähä mitä sanoo kunha saan ainekset ruisleipää varten ja saan juuren tehtyä, vaaleaa leipää pystysin tehä ilman ongelmia juurella ku on jauhoi, pitäsköhä tässä ootellessa sit sitä tehä ni saa jotai ite tehtyä leipää. meinasin iha piimääki käyttää ruisleivän juureen mut taidan jättää pois ku ukko pelkää kuolevansa jos käytän kato voi saada myrkytyksen... hohhoijaa onpaha taas tonokki.

haikaranyytti mein tyttö tekee samaa ja saa aina olla paimentaas ettei laita suuhu mitää vaarallist tosin sellast ei onneks löydy. eilen meil kävi hurrikaani mariam makkarissa...olin just laittan vaatteet minne kuuluu ni hetki keittiös ja tyttö makkaris ja katoin et jaahas ei ollu oikees paikas...

tuo on kyl taas iha mahoton touhuelmiina näköjää, tankannu kunnol ruokaa ja maitoa ni jarrut puuttuu. mut ihana ku oon välil antan leipää ni tyttö ottaa leiväst pikkusen ja ojentaa et äiti syö sinäki. <3 isi on viime päivin saanu huutia tytölt kotona, tyttö huutan sille kunnol välil ja mun äiti kuullu skypen kautta ni yrittän pitää pokkasa :)

Larissa: Mieki ku pari r- testii tilasin raskauskeijulta ni oli seuraavana päivänä kotona mut nyt ku tilasin sain oottaa 4 päivää :D
Ei ei ja ei!!! Ei tuhrua!

Gatusa: hahah voi ei, ihana :D

Gatusa, voi kuinka mahtava tyttö onkaan! :) hyvä ett elämäniloa löytyy koko painon edestä! :)

Larissa, ei tuhrua eiii! Mut jos ei ala tuhruttaa enemmin niin testaatko huomenna? ;)

Nenna, yhtään enempää ei ole tuhrua tullut. Mutta mahassa on sellaiset menkkaolot, että varmaan yöllä/huomenna hanat aukeaa. Eli en oo huomenna testaamassa :) aikaisintaan sunnuntaina jos muka siihen mennessä ei oo tätiä näkynyt.

haikaranyytti jep sellai tapaus täällä :)

nenna eiks oleki hän on minun päivänpaiste sydänkäpynen <3 nyt nukkuu vähä aikaa kunnes herää sitte tunniks tai kaheks ennen yöunia.

kuulemma huomen pääsen ostoksille että pääsen leivän tekoon, piti selittää juuresta jaksaen sen leivän terveyshyödyt ja ero muihin leipiin, hohhoijaa. sanoin et sit jos sen äiti maistaa leipää mitä teen ja tykkää ni hän voi sit ottaa juurta hein pakkasesta ku meillä ei ol täl hetkel ni joudutaa hein pakastimee laittamaa et pysyy käyttökelposena. sit voi tyttärillee leipoa mut ei kerro et mä oon tehny juuren ni saas nähä mitä tuumaavat.

Gatusa, juureen tehty (ruis)leipä on vaan niin hyvää! Toivottavasti tykästyvät! :) ootko muuten pataleipä kokeillut? Se on tosi helppo tehdä ja aivan älyttömän hyvä!!!

Moro tytöt, lauma innokkaita ei-testaajia, monella tais olla ties kuinka mones kp menossa ... :)
Haikaranyytille paranemisia ...
Mulla jäi vielä kymmenkunta ovistestipuikkoa tältä kierrolta, joten jättänen hamstraamatta. Taitais olla ihan hyvä plussanhoukutin toki, kun tilais kaikenmaailman "lapsentekovehkeitä" just nyt :D
Täällä menkkajomoja, melko normaali olotila, tällä lugesteron-annoksella ei tissit näköjään kipeydy. Ihan aavistuksen rintarauhaset arat. Tänään oli ummetusta, että kai sitä keltarauhashormonia ihan tarpeeksi on .. Huoh vielä pitäis muutama päivä jaksaa. Tädin eräpäiväksi veikkaisin ensi viikon torstaita.
Kstjusha 7 dpo. Aamulämpö 36,75

Parantumisia kaikille vatsanväänteistä kärsiville!

Haikatanyytti onpa ihmeen pitkät menkat! Muutenkin ärsyttävä vieras se täti ja kipeenä joudut vielä tommosista kärsimään. Tsemppiä!

Larissa buuaukset menkkaoloille. Sun plussa tois erityisesti toivoa Itelle, kun niin samoihin aikoihin tultiin tänne kuljailemaan. :)

Katjusha äääk kun jännittää sun puolesta!! :) älä vaan sinäkin liity noihin innokkaisiin ei-testaajiin ;)

Nyt lähti täälläkin kuukuppi tilaukseen, kun hyvinvoinnin tavaratalossa oli korallin värinen kakkos koon kuppi tarjouksessa 25€ :) nämä menkat alkaa olla lopuillaan, mutta onpahan ensi kiertoa varten, ja saa se plussaakin houkutella! ;)

Sabetti, en pysty liittymään.
Pakko saada testata, eli yritän pinnistellä keskiviikkoon, joka olisi 12 dpo. En tiiä miten pystyn sinne asti odottamaan. Vanhastaan tiedän, että ei siellä mitään kovin aikaisin näy, vaikka olis aihettakin :)! Verikoepäivä on ma 23.11. (18 dpo)
Huoh, miten jännää.!

Voi kehno! Ei vieläkään yhtään plussaa täällä! Superpahoittelut kaikista tyhmistä menkoista ja paranemisia Haikaranyytille! Melkonen tauti sulla... huh!

Larissan tuhru sais nyt pysyä poissa! Voi kun älyäis jättää tulematta koko täti sinne!

Ja Katjushalla jännät paikat... Voi kun siellä olis nyt pieni lujasti matkassa!

Toivotaan Sabetti että sulla kuukuppitilaus toimii hyvänä tädinkarkottajana ja plussahoukuttimena :) Pääset sitten kuppia testaamaan joskus hamassa tulevaisuudessa vasta!

Maggie mulle ei tullu clomeista kyllä mitään sivuvaikutuksia (ainakaan en muista, eli jos jotain oli niin ei kovin pahoja sitten) :)

Hileiselle myös plussaaaaaa! Tehokkaat letrot kyllä, jos ovat kaapista tehonneet!

Napaa. Maanantaina folliultra ja tähän kiertoon pitäis ekaa inssiä yrittää. Vähän on hilkulla ehtiikö, kun yleensä on ovisplussa tullu jo kp 10 joka on juurikin maanantaina... Mutta ivf-hoitajan mukaan perjantain kp 7 olis ollu kuitenki liian aikasta ultrata, niin näillä mennään. Meidän esikoinen on nyt alkanu puhua pajattaa ihan mahottomasti. Noin kuukausi sitten sano ensimmäisen kolmen sanan lauseensa ja tällä viikolla on tullu jo neljän ja viiden sanan juttuja. Mahtavaa seurata päivittäin, miten oppii ilmaisemaan itseään koko ajan paremmin ja on itekin siitä selvästi ihan tohkeissaan :) Isänsä oli erehtyny kertomaan että mummu tulee huomenna käymään, niin eihän tuo pikkunen osaa odottaa. Nytkin pitäis olla jo nukkumassa, niin sängystä kuuluu vaan että "ei näy mummua".

Heippa kaikille! Vitsit olette kirjoittaneet vauhdilla! Haikaranyytille pikaista parantumista!

Plussia voisi nyt tähän ketjuun tulla, ainakin Hileinen ja Larissa ovat lupaavilla päivillä jo :rolleyes: Tsemppiä muillekin piinailijoille! Ja Katjushkan pikkuiselle jo monimonisoluiselle tarrasukkia! :dance008

On. Eilen oli hailakkaampaakin hailakkaampi viiva ovistestissä ja tänään oli tällainen. Its business time :wink Onneksi tässä on muutenkin menty joka toinen päivä joten ainakin dpo -3 jo plakkarissa.

Testi_kp14.jpg

Mrsc kp14/28 dpo -1 yk8

Huomenta ja hyvää viikonloppua ihanat! Täällä vietetty uneton/vähäuninen yö olkkarissa. Täällä oli kova myrsky ja koira on niin pelkuri että pakko oli mennä olkkariin sen seuraksi, kun ulisi pelkoaan :'D nyt sitten "virkeänä" lauantain hullun myllyyn töihin.

Näyttää myös siltä, että menkat on alkamassa tai ainakin täti kovasti yrittää saapua. Tänään ehkä kp 1..? Ruskeaa/vaaleanpunaista vettä tulee välillä ja kivut kovenee.

Että tällaista :D mitäs teille muille?

Voi Larissa, onpas sulla ollu yö!! Ehkä saat nukuttua päikkärit jossain vaiheessa. Ja ei sitä tätiä sinne! Kiinnittymisvuotoa, valemenkat,hämyjen hämy? Onko kivut pahoja, edellisiin kiertoihin verrattavia vai miedompia nyt ku alakerran ph on kunnossa? Tsemppiä!

Katjusha, mä en malta odottaa sun tuloksia. Jaiks! :)

Mrsc, onnea oviksen hyödyntämiseen! Perässä tullaan täälläkin, ens viikolla pitäis ruveta viiva tummumaan, ehkä ekaa kertaa elämässä. :)

Kaakao, toivotaan että inssi ehtii. Jospa ovis vähän viivyttelis. Sitten +++++++++++

Sabetti, tervetuloa kuukuppilaisten joukkoon. Toivotaan tietysti että et kuitenkaan tarvitse sitä! :)

On. Täällä clomi 4/5 popsittu (kaikkien muiden tabujen ohella). Ei vielä mitään tuntemuksia. Ehkä ens viikolla alkaa paukkua. Loppuviikosta sitte selviää ultrassa tulokset. Mä edelleen kamppailen mielessäni, miten toimin, jos siellä oiski joku 4 kypsynyttä munasolua! Pystyisinkö hillitsemään itseni. Tietty täytyy psyykata ittensä siihenkin, ettei lääkkeet oo vaikuttanut tarpeeks ja siellä ei oo mitään... Ei putoo sitten niin korkeelta, taas. Toivoa on!

Hyvää viikonloppua naiset. Plussapuhureita!

Maggie kp 6

Maggie, nää kivut tuntuu ihan perus menkkakivuilta ja ilman särkylääkettäkin pärjää. Aiemmin oli ihan kauheita kipuja menkkojen aikaan :( Päikkäreille en tänään ehdi kun oon kotona vasta klo 19, mutta enköhän selviä :) mietin, että voisihan sitä ihan huvikseen yhden sellaisen First Responsen huomenna pissiä jos vuoto ei tästä ylly :D

Mua kyllä jännittää niin sun puolesta Clomien teho!!! Toivotaan että siellä ois just sopivasti 1-2 mehevää follia ;)

Mietin, että jäisin joulutauolle täältä kun menkat alkaa mutta en tiedä maltanko :D ehkä jään taustalle ja jätän taas kp:t laskematta :) on vaan hyvä fiilis tulevaisuuden suhteen eikä alkavat menkatkaan tunnu masentavan.

Takaisin