Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Viipsukka, hyvähän se on päästä juttelemaan hoitajalle <3

Nennaa, onpas siellä ollu lyhyet menkat! :O lähetä se täti nyt tänne niin minäkin pääsen uuteen kiertoon! :D eikös sulla ollut aukkari kohta tulossa?

Haikara, huh mikä koettelemus! Nyt vaan sitten parantelet itseäsi! :)

Lucky, niin sulla oli se progesteroni-verikoe tulossa? Siitähän se selviää, että onko ovista ollut.

Maggie, jospa se annostus menisi nyt heti nappiin :)

Larissa kp 31, dpo 16

Larissa: kun en muista onko se progesteroni koe vai se prolaktiini. Jos se oliki prolaktiini ni sillä ei kyllä ovista tutkita...

Lucky, prolaktiini otetaan kierron alussa eli oisko se sitten toi progesteroni? Sehän otetaan joskus kp 20 tienoilla. :)

Muokattu viimeksi:
Haikara, hui minkä kuumeen sitten illaksi lykkäsi :o ihana miehesi kun sairaalassa oli siun kanssasi, nyt pikaisia paranemisia! :)
Meillä on vissiin tädit menny sekasin, ku miulla oli tollaset tynkämenkat ja siulla tuollaset pitkät, miulle normaalit :D

Larissa, juu aukkari tulossa tiistaina!! :)
Valitan, kun täti kerkes jo tosiaan lähtemään ni en voi enää muistuttaa sille ett tulee sinne ajoissa, mut laitahan sähköpostia! :D
Täh mikä vaihe siulla siellä on edes menossa? Lopetitko jo luget vai testaatko viel?

Nennaa, viimeinen luge meni tiistaina ja täällä nyt menkkoja oottelen. Menkkakipuja on välillä ja valkovuotoa lorisee. Tuhrua ei oo näkynyt vielä, mikä onkin eka kerta näin lähellä menkkoja. Jos ei tätiä näy niin su/ma teen vielä testin :) mutta uskon, että se tulee sieltä niin kuin aina ennenkin.

Larissa kp 31, dpo 16

Lucky: joo samaa tulehusarvoa ihmetteli lääkäri siel et noin vähän noussu vaan kuumeeseen nähden :o Keho se osaa olla ihmellinen :D En ottanu, en o ottanu moneen vuoteen kyseistä rokotetta...

Larissa: Jep, lepo lepoa :) ja sulle ei mitää menkkoi eikä tuhrui vaan plussaaaaaa niin toivon <3

Nenna: jep tai no 2 vuorokautta ollu toi 39 kuume...:( No kyllä tää tästä piakoin helpottaa, hope so! :D Ja on tainnu joo mennä me tädit sekasin :D :D :D

On: testasin eilen kuume horkassa ovulaatiotestillä ja ensivaikutelma oli hyvä One step- testeistä ku se toinen viiva tuli todella todella haaleana esiin eli tuloksest ei voi erehtyä :) mitä muut on mieltä One stepin testeistä? :)

Haikara, riippuu mistä ne one stepit on tilattu. Raskauskeijun one stepit oli aikakin ihan kuraa, r-testeihin tuli aina selkeä harmaa viivanpaikka :mad: O-testeistä mulla ei kylläkään ole kokemusta.

Mimmu joo tämä on outoa :D ikinä ei ole näin käynyt, että v.vuotoa vaan lorisee kun luget jää. no eiköhän se täti sieltä pelmahda paikalle kun täällä tarpeeksi asiaa ihmettelen ;) :D

Haikara, sori mutta mie kyllä repesin totaalisesti tuolle sinun viestille, tiivisti hyvin tuon pitempään yrittämisen. Niin kipee ettei tosikaan, mutta ovistestit on pakko testata. Koita nyt kuiten parantua.

Larissa, mie taas alan oottaan sinun plussan näkemistä.

Älkää nyt turhaan innostuko! :D täti on niin vittumainen tyyppi, että se antaa toivoa viime hetkille asti kunnes pyrähtää paikalle punaiset helmat heiluen!

Mutta kiitos kun ootte niin ihania <3

Larissa: Mie tilasin vauvala sivuilta r- testit ja raskauskeijulta o- testit :)
Ehin jo raskauskeijulta tilata o testit mut jatkossa tilaan vauvala sivuilta :p
Täti on kyllä kettumainen kaveri siitä on samaa mieltä mut jos vihdoin jättäis sun luo tulematta ;)

Mh- koitetaan :D

haikaranyytti paranehan pian, inhottava tuollai äkillinen kuume. itellä vatsaflunssa iski ilman mitää oireita ja kuume samalla mut onneks on selätetty jo.

pahoittelut menkoist kärsiville plussatuulia uuteen kiertoon :)

mymmelisti tsemppiä leikkaukseen.

on: riisipuuroa taas aamiaiseksi keittelin ja tyttö ku näki lautasen ni alko nam nam kuulumaa ja ku sai ekan lusikallisen ni piti oikei maiskutella ja sanoa nam nam <3 mun tekee mieli leipoa ruisleipää mut ukko ei antan mun mennä tytön kans supermarkettii ostoksille kahestaa koska on perjantai ja kiireinen päivä ku on perjantai tori. huoh...no sit ku tulee ni saa viedä mut käymää kaupassa mut tänää en kyl anoppilaa halua mennä. niin ja mun vaivalla ansaitsemani palkkio neulomisesta ni oli viel muutama kymppi omaa rahaa ni ukko "lainas" eli otti ja sano et hän lainaa no enpä ol saanu takas viel ja mulla ois lista mitä tarttisin ostaa mut eihä sillä ol väliä mitä minä kunha hänel on rahaa.

Haikaranyytti, näyttää olevan loppuunmyynti tuolla Vauvalan sivuilla :O jos edullisesti haluaa testejä niin kannattaa varmaan tilata tuolta :) hitto kun itse ehdin jo eilen tilata muualta :D tuolla on esim. 6 kpl liuskoja + cb digi yhteensä 15€!

Ps. Vielä napaa sen verran että kyllä on aika kuumottavat nää menkkakivut! :D 3 pv jo ollut kipuja on/off, viime yön olin siteen kanssa kun olin ihan varma että hanat aukeaa :D miksi pitää tästäkin tulla jännitysnäytelmä :D no oli lopputulos mikä tahansa niin oon tyytyväinen :) uusi kierto ja mahis elovauvaan ei ole myöskään huono vaihtoehto <3

Muoks. Gatusa voi tuota sinun ihanaa tyttöä <3 hymy tulee heti kun vaan ajattelenkin häntä :) mutta sun miehen käytöksestä ei voi taaskaan sanoa samaa :mad:

Aa mie aattelin et siel oli muuten vaa ni edullista :D kaiken kuumeen keskellä itkin ja huusin mahatautia tuolla wc:ssä... No se tästä viellä puuttukin et kauheet krampit kokoajan ja ei näy loppua ja maha ihan kuralla :( en kestä hengissä jos kaikki taudit laitetaan mulle kerrallaan :( Kyllä mua nyt rangaistaan jostain ihan kunnolla!

Haikaranyytti, eikä :( mikä karmea tauti sulle on nyt iskenyt :( jos maha on tosi kuralla niin siihen voi ottaa imodiumia joka auttaa nopeasti

Gatusan tyttö kuulostaa niin mainiolta tapaukselta, ihan niinku Larissa just sanokin, niin aina tulee hymy kun lukee mitän hän on tehnyt :)
Miehesi taas on sellanen aivan vastakohtatapaus ett huhhuh :(

Larissa, äääks tulispa sieltä vielä plussa ku valkkarit ja kaikki, ei se täti kuule tule, ei siulla ehkä vaan näy viel testissä raskaus, hitsi en pysy enää housuissani ku oot niin raskaana! :)

Haikara, ihana ku pakko ovis testaa vaikkei just oo ite edes kävelly ku on niin kipee :D

Missä Ilpuri ja Beisla? Kuulumisia? :)

Miekin itseasiassa tässä mietin milloin alan tikkuttelemaan ovista, kun aiemmat ovisplussat oon saanu kp14-15 silloin yli puolivuotta sitten. Nyt polin lääkäri tahtoo ett tikutan, vaiks epäilen ettei oo hyötyy ku en kuitenkaan muista/testit loppuu kesken/menee jotenkin muuten ketuiksi taas :D

Larissa: No en kyllä yhtään tiiä ei o moista ennen ollu :o Ehkä tää on joku haikarainfluenssa joka leviää kohta ympäri maailmaa, nimitetää oikee mun mukaan ku on kaiken maailman sika- ja lintu influenssaa jo ollu :D Joo äske otin imodiumin. Voikohan vaan korkea kuume laittaa mahan kuralle? Tommosia kramppei ei o ees mahataudissa ollu mulla :o ponnistelin ja huusin wc:ssä ku oisin synnyttämässä ollu :o

Nenna: Joo se oli hetki ku oli hiukan parempi olo eilen :D

Haikaranyytti, tsemppiä!❤ ei oo yhtään hyvä tuo :(
Mie mietin just varmaan toissapäivänä ett vähänkö kiva kun ei oo ollu maha kipee varmaan lähes vuoteen, ni tottahan se eilen myöhään illalla sitten iski sellaset krampit ja mie vaan kärsin ja makasin eteisen lattialla (lähellä vessaa) kun sattu eikä mikään auttanu :( nyt hain imodiumia kyllä varoiksi. Se auttaa myös ihan pelkkään mahakipuunkin ja turvotukseen, ei pelkästään nopeaan suoleen :)

Nennaa äläs nyt ;) Mie en halua innostua kun petyn kuitenkin taas :( mieluummin aattelee realistisesti ja oottaa vaan uutta kiertoa.

tilaat kuule tuolta vauvalasta halvalla sellaisen arsenaaliin O-testejä että ne ei voi loppua kesken!!! :D

Haikara, voi ei :( Itse ajattelisin niin päin että kova kuume voi tulla vatsataudissa eikö toisin päin..? Mutta ihan karmealta kuulostaa! :( voisiko olla norovirus tai joku vastaava? Muista juoda paljon nestettä ettet kuivu!!!

Larissa, jospa kuitenki plussa :) apua, halpoja testejä :D ei sais tilata kun kaappi täys .. Mistä muuten tilasit first responseja?

Haikaranyytti, oho mikä tauti :o pikaista paranemista!

Maggie toivottavasti clomit auttaa :)

Viipsukka, hyvä että pääset juttelemaan :)

Mymmelisti, pahoittelut menkoista :( tsempit laparoskopiaan..

Nenna, tsempit aukkariin :)

Katjusha, onko mitään tuntemuksia? ;)

On. Kp24/29(?) dpo7. Mahaa nippailee.. Malttamaton olo.

Takaisin