Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Seuraavaksi on illan ohjelmanumerossa kuukupin keittäminen. Sitten taidan nauttia lasin viiniä, asianmukaisesti irtokarkkien kera.
Onneksi kävin tänään kaupungilla, josta tarttui mukaan yksi mekko (ostin sovittamatta ni täytyy nyt toivoa ettei oo liian pieni etumuksesta :P ), irtokarkkipussi, joulujuttuja ja nessupaketti. Kaikki kuuluu näemmä olennaisesti kuluvaan iltaan... Voin vaikka istua uusi (varmaan ikuisesti päällemahtuva) mekko päällä itkemässä joulujuttujen keskellä karkkipussi ja viinilasi kädessä ja nessupaketti sylissä.

Katsellaan taas ja parempaa onnea muille!❤

Nenna voi ei halaukset <3 :( toivottavasti seuraava kierto olisi teidän!

Napailua on niin Kauhea kiire kokoaika että ei ehdi mitään kommentoimaan, anteeksi siitä :( ehkä tahallani järjestän ohjelmaa etten ehtisi murehtia.. Nyt ehdin nopeasti kun istun päivystyksessä kun epäilen virtsatulehdusta, sen siitä pupuilusta saa.. Toiset saa vauvoja ja toiset pissatulehduksia :D

Nenna, oisko voinu olla kiinnittymisyritys? Kun tää ilmeisesti oli se eka oletettu ovis, mutta dpo:t aika pitkällä ja oli sitä oksetustakin? Eikö sua kiinnosta varoiks testata, koska kai se näkyis vielä, jos siellä jotain olis? Mua itseäni ainakin jotenkin lohduttaisi, jos tietäisin että raskaus on mahdollista. Mutta voimahalit joka tapauksessa, Nenna <3 <3 <3

Lumihiutale, pissatulehdus on niin ärsyttävä! Mut onneks menee lääkkeillä nopee ohi.

PikkuMinski, oot niin kova! Wau. :) Ja toivoa on ++++++

Maggie kp 23

Täällä ei mitään uutta, eka primo-vapaa päivä takan. Leuka kukkii... :/ Täti yhden päivän lähempänä ja klinikkasoitto sitä myöten kanssa. Ja sen jälkeen taas clomi-purkki lähempänä. Ja sitten jo o-plussa kolkuttelee. Ja sitten... :) Oon aika hyvällä fiiliksellä, vaikka tän ketjun harmit tietty vähän vetää mieltä alas, kp1:siä ja muita masiksia. Toivotaan pikaista plussarynnistystä koko meidän väelle!!

Maggie kp 23

Toivottavasti seuraava kierto on teidän Maggie ❤ oot uskomaton tsemppari ❤

Oon ylpee suorituksesta ja ennen kaikkea siitä, et en vetänyt överiks :D ;) mulla on taipumusta olla ihan vi*un kärsivällinen ni revin helposti ylikunnon puolelle :oops:

Vähän jännittää! Tosin alahuuleen on TAAS herpes tulossa ja se on varma tädin merkki :( ja olojakin on ni jää varmaan kierto max 28

PikkuMinski kp26/28-30 yk26

Lumihiutale, tuttu juttu, ei kiva muisto mukavasta pupuilusta! :(

Hei te muut Lugejen käyttäjät. Siis väsyttääkö tää lääke teitä muitakin niin paljon, et on pakko nukkua päikkäreitä? Ite nyt kolmena päivänä nukahtanut melkein väkisin ja 1 1/2 tuntia ihan sikeästi mitään maailman menosta tajuamatta vetää hirsiä... Ei oo mun kohalla todellakaan normaalia..

Sabetti :D epäilen vahvasti kuitenkin johtuvan noista lääkkeistä. ;)

tosin mä vaan käsitin et se väsymys tulee pari tuntia lääkkeen oton jälkeen. Ite otan lääkkeen illalla just ennen nukahtamista... Et sillä pohdin aiheuttaako muutenkin ihan yleisväsymystä?

Päästä meidät jännäämästä murkku, testaa!! :) :) Pidän niiiiiiiiiin peukkuja täällä taustalla!

Tausta -Hile kp 21/29-31 yk14

Mie en kestä enää!!! Nyt tuli aivan totaaliromahdus! Miehen kaverista tuli just isä. Mies ei ees oo kertonu miulle ett niille on tulossa lapsi (en siis ole nähnyt ku kerran tämän emännän, eikä tän kaverinka kanssa montaa kertaa viimesen vuoden aikana) ja nyt sit suoraan vaan läväytti kuvan miun naamalle kun nähtiin pikapikaa tupakeiden merkeissä. Vittujumalautasaatanaperkelehelvetti!!!! Onnittelepa nyt sit siinä ku itel just alkanu menkat...
Anteeks :(

Takaisin