Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Jos kyseessä on alkionsiirto, silloinhan alkio on tosiaan jo hedelmöitetty eikä siittiöiden tarvitse kohdata munasolua niinkuin inssissä.

Eiks katjushalla ollu lahjasolut?
Mä oon ihan yhtä pihalla ku säkin mimmu :D

Mut ymmärsin, että :
Lahjasolut
Alkionsiirto

Ja siinä se sitten olikin :D

Mimmu, munikset on kerätty luovuttajalta viime marraskuussa :)
Koska ne oli kolmen päivän alkioita, se viimeinen yksilö siirretään maanantaina.
Mulla ei omat munasarjat halua enää tehä IVF:ää, niin siksi olemme lahjamunasolujen varassa ...

Mymmelisti, kiitos :)
Olen ketjun "erikoistyyppi" ja kuuluisin varmaan johonkin "äärimmäiset metodit" -ketjuun. Rinnalla elää kuitenkin toive luomuihmeestä joka kuukausi :)

No niin mäkin muistelin mutta nythän sä ovuloit itte, vai? Siksi luulin, että käytätte nyt omia ja odotatte lahjasolun käyttöä. Eli hyvällä onnella tulee tuplaonni?

Kiitti Pipanat! Kuin monta kiertoa sä jouduit käyttään? Ainakaan ekasta kierrosta ei tullut toivottua tulosta. Tosi ylläri :(

Muokattu viimeksi:
Just :)
Mä en ole kovinkaan toiveikas, koska clomeistakaan ei ollut apua ja tosiaan eipä tää eka kierroskaan mitään auttanut.

Mh, voi kumpa kävis samoin, epäilen kyllä :) tsemppiä ultraan.

Nenna, :) voi kumpa plussattaisiin molemmat! :)

PikkuMinski, ei nyt mitään tätiä sinne!! Hienoa, että pottailu alkaa sujumaan!

Nenna, eiiiii! Nyt oota rauhassa. Hämy vain? <3 <3 <3 Tsemppiä sinulle. Oliko ihan kunnon vuotoa? Mä olin kyllä satavarma sun plussasta. Mitä ihmettä?? Ei oo todellista... :'( Voisko vielä kääntyä hanat kiinni? Aiotko varmuustestata? Voimia!

Maggie, turha se enää on testata :D tuhrua tää nyt vaan on, vaan yks iso tippa kunnon puhdasta verta tuli ja muuten oli vähän sellasta veristä limaa.
Normaalisti hanat aukee kerralla, sillee ett pönttöön tipahtaa kupillinen verta, mut eiköhän tää kierto oo silti tällä taputeltu. Sellasta meinaan kivut kertonu koko päivän jo.

Takaisin