Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Voi Tyttötiikeri <3 <3 <3 Varmasti mietityttää paljon, mutta eiköhän teillä pian tärppää uudelleen. Luotan siihen!

Pahoittelut kaikille masisfiiliksisille.

Onnittelut o-plussista!

Enu, niitä Primoluteja on erivahvuisia. Et ehkä lukenu ketjua taaksepäin mut mulla lääkärit anto eri ohjeistuksia. Kesällä söin 3 kk kuurit primoa, 3 tbl/päivä, ilmeisesti miedompi lääkeversio primoista. Sit ku kierto ei taaskaan sen kuurin lopettamisen jälkeen alkanu ni sain Primot uudelleen mut eri lääkäriltä ja se oli vaan et edellisen ohjeen mukaan. Sit vedin niitä kans kolme päivässä 10 päivän ajan. Jälkikäteen kuulin et ei oiskaan tätä viimeisintä syödä ku yks päivässä ku oli eri volyymi mutta siitä ei kukaan sanonu mulle mitään! Ei lääkäri eikä apteekkari eikä paketissa lukenu ku "Erillisen ohjeen mukaan" joka oli siis lääkärin suullinen ohje: noudata edellistä ohjetta. Ni siks tässä hätäilen, et miten toi yks tabu päivässä vaikuttaa... Mut eiköhän se jotain tee.

Maggie kp 22

• Tykkään
Reaktiot: enu
Mimmu, mä kans tolla neljällä varmaan painelisin menemään kun se mahdollisuus on niin pieni!

Voi haikaranyytti. Kaikkein kurjinta aina kun kerkee toiveet nousta. Pöh. Haleja♥

Larissa tsemppiä vitutukseen ♥

Beisla voi suakin riepua♥ pahamieli sun puolesta.

Onpa täällä kaikki pohjamudissa. Voimia siskot♥ tää loppuvuosi ja perhejuhlat kuten isänpäivä ja joulu rankkaa aikaa meille lapsettomille♥

Nenna kyllä mäkin veikkaan että siellä plussa pärisee. Ja kyllähän sä noilla dpoilla testaat sunnuntaina meidän kanssa enivei! ;)

Tyttötiikeri kiva kun kävit kertomassa kuulumisia. ♥ oot ollu mielessä. Toivottavasti tärppää pian taas uudestaan.

Sabetti dpo 10

Voi Katjusha miten mahtava o-plussa! Nyt soisin kyllä ihan ensimmäisenä teille sen tärpin, olette todellakin jonossa ensimmäisenä! Jännittää jo valmiiksi sun puolesta :)

Beislan negalle pahoittelut, ehdin jo minäkin täällä innostua että jospa sittenkin...

Haikaranyytille tsemppiä kp 1:n kanssa ja uuteen kiertoon. Kyllä se pieni vielä teillekin sieltä tulee, olen ihan varma! Koitetaan taas hilata sinut sieltä pohjamudista pintaan.

Larissalle ja mimmulle myös sympatiat paskoihin fiiliksiin <3

Kylläpä täällä on oikea masisaalto... aika apeilla mielin täälläkin. Toivottavasti sunnuntaiksi tulee oikein isänpäiväplussatsunami, joka piristää meitä muitakin!

Mä oon vähän pihalla noista ovis-testi ajoista... Milloin olisi paras aika testata? Käyn aamulla ostamassa clear bluen uuden testin jossa tulee 2 erilaista hymyä. Kallis on kyllä kuin mikä..

Tuolla takana seurailen teidän tilanteita ja olen hengessä mukana. Tuntuu pahalta täällä puhua ääneen vauvan yrittämisestä kun meillä niitä lapsia jo on :oops: ja monet niin kovasti sitä ensimmäistä haluaisi! Mutta pystyn niin elämään hengessä mukana kun esikoista tehtiin 5vuotta ja tiedän ne katkeruuden tunteet kun toiset saavat lapsia sormia napsauttamalla ja ne turhautumiset kun ei tärppääkään ja keskenmenokin on tullut koettua ennen esikoista.

Ei voi sanoa kuin positiivisia halauksia ja rentoa energiaa sekä paljon plussa-tuulia jokaiselle!!

Voi ei naiset! Täällä moni rypee nyt pohjamudissa! :( ei ole kiva kuulla.
Mutta uskokaa tai älkää, te kaikki vahvat kyllä nousette sieltä! Se on vain sitä elämää joka on välillä niiiiin epäreilua. Yrittäkää nauttia siitä mitä teillä on ja miettiä, että monilla on asiat paljon huonommin. Se auttaa ainakin itseä jaksamaan.

Nenna sinä olet niiin paksuna!? Senkin kiusankappale kun et tee heti testiä :D

Pahoittelut myös negoille sekä halvatun tädeille!

On. täti pakkaa kamojaan ja päästään pian korkkaamaan tämäkin kierto! Fiilis on ihan ok, oikeestaan mitään sanomaton. Tiedän, että tuskin tässä kierrossa tärppää, mutta katse on jo tulevaan :) O- testejä aijon tehdä, mutta juuri muuta kikkakolmosia en jaksa enään yrittää. Rennolla meiningillä ja mieli positiivisena eteenpäin!

Kp 6/40

Jos nyt otetaan sellanen eaimerkki hypoteesi, ett olisinkin raskaana, niin kiittäisin siitä tasan tarkkaan vaan miehen rakkautta saksanpähkinöitä kohtaan, koska ne on ainoa ero muihin kiertoihin :P
Mies siis veteli niitä jonkun lähes kilon pussillisen alkukierrossa (muistan ostaneeni ne menkkojen aikaan) :D

Ja tääkin nyt vaan tuli mieleen kun lukasin aiemmin tänään jotain vanhoja ketjuja Lapsettomuus -otsikon alta ja siellä joku pitkään yrittänyt oli plussannut sen jälkeen kun mies oli popsinut saksanpähkinöitä :D

Uih, vielä huomisen kun malttaa, niin sitten pääsee pissimään tikkuun ja lopettamaan lääkkeet. :)

Kertaakaan mulla ei vielä dpo lukemat ole ollu noin korkeat. :) jotain vaihtelua sekin, eli kyllä ne luget jotain saa ainakin aikaan. :)

Ps. Tänään on jo perjantai!!!

Muurahainen kp 38, dpo 14, yk 21

Muokattu viimeksi:
Murkku, katohan vaan ko innokkaana ootat, että pääset sitä kuppia testaamaan niinkö mieki sillon, niin sulle käy vielä ihan samanlailla! :p

Ja nenna, älä huoli, ehinhän mieki kokeilla greippimehut ja maca pillerit ja ties mitä, mutta ihan varmaan se kierto missä ei mitään ollu käytössä niin tässä ollaan. Viikonlopun yli joutuu viel jännäämään ja oottaan nt-ultraa.

Ja monta muutaki vissiin aiko sunnuntaina plussata :wink

Ärstyksestä ja masistelusta kärsivät, mie tiedän, että ootte sen verran vahvoi naisia, että se on max. kaks viikkoa ja on taas uus into päällä ja aurinko paistaa.

mh- 12+1
(Lupasin etten osta mammahousuja ennen nt-ultraa, mutta eilen alko niin ahistaan, että oli pakko tehä semmoset)

Mh, tsemppiä ultraan, tuuhan kertomaan kuulumiset sitten! :)

Murkku, mie vaan jotenkin epäilen ettet tosiaan sitä kuppia hetkeen tartte :P

Minni, toivottavasti tää kierto ois tein!❤ :)

Hyvää viikonloppua ihanat!❤ ylihuomenna pissitään urakalla tikkuihin, toivottavasti saadaan paljon uusia isiä viettämään isänpäivää! :)

Pipanat: ClearBluen tuplahormoni ovistesti kannattaa ottaa heti aamulla ja kerran päivässä riittää. Testit saa myös vähän halvemmalla, jos tilaa ne netistä. Tilaan omani kotitesti.fi:stä, josta saa myös raskaustesteja, hedelmällisyystestejä (FSH) ym. Toi "hedelmällisyystesti" kuulostaa muuten nimenä paremmalta kuin "vaihdevuositesti" :joyful:

heis ihanat.

nenna nyt oikeest testaamaan mä haluun tietää mikä on tulos veikkaan plussaa :)

larissa ihana että oot takas, tsemppiä lihotuskuurille ja näytähä sit sun luomuksia meillekin mä niin rakastan ompelemistaki ja kaikennäkösiä käsitöitä :)

tyttötiikeri hyvä että siellä on vuoto loppumassa inshaAllah ukkoki tajuaa olla enemmä mukana nyt.

täällä ei mitään normaalist poikkeavaa. eile tein ekan sukan eetuhan kuopukselle ja alotin tokan. tält näyttäs sukat eetuha tykkäs ainaki. :) ja meil tytön suosikki lelu on lankakerä...
Image0213.jpg

Tyttötiikeri: usein km jälkeen voi raskautua nopeasti uudelleen ja saada pysyvän eli viellä nyytin kotia asti ;) toivottavasti pian plussaat pysyvän :p

Raskaaksi 2015 -ketjussa on just yksi, jolla tuli varhainen keskenmeno, todettiin verikokeella sitten hcg 0, ja nyt kehittää uutta :)

Pahoittelut KP1:stä kaikille, harmillista. Hyvää uutta kiertoa kaikille ja olkoon tämä kierto onnekkaampi!!
ja sitten on ne isänpäivän testaajat - parasta onnea testailuun!!!!!

Ovistesti on toista päivää positiivinen. Aamulämpö 36,7 (eilen 36,5), joten varasin maanantai-iltapäivälle siirtoajan. Kotihommissa oltiin -4, -3, -2 ja tänään olisi tarkoitus tehdä kotitehtävät. Aloitin aamulla Predinisolon -kuurin 2*5 mg päivässä (kortisoni) ja maanantaista eteenpäin on Lugesteron-lääkitys 100mg+100mg (aamu+ilta).
Katjusha kp 16 / 25-30 0 dpo

Tsemppiä Katjusha ❤ toivottavasti nyt on teidän vuoro❤

Tyttötiikeri uutta putkeen kun vuoto loppuu :shy: nyt on hedelmällisyys huipussaan ;)

Nenna jaksat pitää jännittksessä! Onneksi LUPASIT testata Isänpäivänä ;)

Mä veikkaan et tänne tulee täti etuajassa :-( Ei VIELÄ tuhrua tai mitään, mutta olot on :(

POSITIIVISTA: Poika teki kakan pottaan ❤ itse ilmoitti , että on hätä! Voi toivottavasti tämä nyt alkaisi sujua :confused:

-PikkuMinski kp26/28-31 yk26-

Pikaisesti luettuna Larissalla ja murkulla ja nennalla jännät paikat ainaski :D sais jo plussia tulla tähän ryhmään!

Beisla: pöh sun folleille. Nyt seuraavan kerran sit plussa!

Muillekki tsemppiä oviksiin ja plussa testeihin ja pahoittelut menkoista!

Nyt olis kp 15 ja toissa päivänä puuhasteltiin. Valkkariaki oli ihan hienosti sekä kummalliset tuntemukset muniksissa ja kohdun alueella... mietin että voisiko että ovis ollut. Mutta empä nyt tiedä... ukko on vielä ma ja ti kotona että pitää yrittää puuhastella alku viikostakin

Katjusha, mä en mitään siirroista ymmärrä mutta miten mun mielestä ma on liian myöhään, jos sulla ovis on huomenna tai sunnuntaina? Moon aivan pihalla näistä mutta ainahan sanotaan, että simppojen pitäisi olla odottamassa ovista. Sä varmaan osaat selittää mulle :)

Takaisin