Ei tää voi olla näin vaikeeta!

nenna ei syytä pahoitteluun kato mä ite odotinki negaa itseasiassa mut halusin vaa varmistaa ettei tul yllärei ku ollu oloi mitkä viittais myös raskautee mut voi johtua stressistä, teestä, väsymyksestä ja hormoneista. :) ainaki nyt ollaa kartalla mikä on homman nimi. ja tyttö on niin superonnellinen ku hänellä on 220x240 kokonen peitto 100%polyesteriä ni on kevyt ja tyttö onnensa kukkuloilla :)
nyt sun vuoro testata.

Hei mäkin testailen isänpäivän tienoilla (lue jos ei menkat ala ennen sitä ;)) joten hyppään mukaan testiläisiin!

Mulla alkoi viime kierrossa torstaina, joten enään muutama jännitys päivä niin tietää sit aika varmuudella mitä odottaa!! Yk 10, nyt dpo 11 meillä siis tehtiin toinen inssi tähänbkiertoon :)
Ja huom! Ajattelin malttaa nyt odottaa et alkaako ennen kun teen testin testiä ;)

minni juu noist meikeisthä on yleisest pidempää puhuttu pidemmän aikaa jo mut hyvä tietää tuokin, sainpaha jaettua tuon naamakirjas et muutamat tutut saa vähä tietoa asioista. itehä mä en meikkaa ollenkaa, vois varmaa vihjasta kälyille koska ne meikkaa sen ku kerke kynnet mukaanlukien.

Minni, nykymaailmassa kuollaan jokatapauksessa mut ei maaduta ikinä :D miun polin lääkäri oli sitä mieltä ett pitäis kattoo enemmän mitä syö. Se oli varma ett huono, prosessoitu ja tarpeettomia lisäaineita sisältävä ruokavalio aiheuttaa nykymaailmassa niin paljon lapsettomuutta.
Ite meen vähän samoilla linjoilla, mut en silti ala ite kasvattaa kauraa takapihalla :D ja kyllä, syön suklaata ja meikkaan (en tosin kovin usein enää) ja kyllä joskus syön myös hesemättöä. Miulla on ollut rakennekynsiä, joiden liimojen sanotaan olevan haitaksi (ja taatusti onkin, eiväthän ne varsinaisesti kuulu ihmiseen), olen myös lakannut kynsiä pari kertaa vuoteen ja värjään hiuksiani.
Kaikkihan täällä on jossain määrin vaarallista, joka ei ihmiseen luontaisesti kuulu, mut en aio ite stressiä tehdä kaikista hölmöistä valinnoistani ;)

Mimmu, se että maltan olla testaamatta, ei todellakaan liity millään tavalla kärsivällisyyteen; puran turhautumisen mieheen kun kaipaan kokoaika jotain huomiota. Ja kun oon yksin kotona, niin teen kokoaika jotain ett saan nää plussajutut mielestä :P

Gatusa, toivottavasti yhteneväiset oireet kuitenkin helpottaisivat pian :)

On: Eilen testattu nega viellä ja tänään alotin terolutit ne ei ole kuulema haitaksi vaan voi nimenomaa auttaa pysymään kyydissä, jos nyt 1% mahdollisuudella olen raskaana :D joten seuraavat 9 päivää teroja ja kahotaa millo täti tulee...enää en testaa! Luulen että terolutin lopettaminen sotki tän kierron ku puski pitkästä aikaa luomukierto... Turhaa tässä on mitää raskautta toivottu :o
Ps. Uus kp ennätys rikki :D

Kp 43 yk 29

Kävin kahtoo kanta.fi-sivulla ja alle yks.. Mä en luota yhteenkään testiin ennää ja enkä usko, että mä raskaaksi tuu ennää koskaan.

Pahoittelut Viipsukka :( Mullahan oli viime kierrossa se joku (roskis)haamu ja verikokeessa kuitenkin hcg alle 1 :mad:

Muokattu viimeksi:
En mä jaksa tätä.. Kaveri ei tartte kun pari kertaa levittää jalat ja pam. Se sai lapsen, mä en, kun km tuli. Maailma on aika h*lvetin epäreilu.

Viipsukka, olen pahoillani. :( <3

ON: jee, täti saa tulla, kuppi saapui postissa. :) tosin tulee vasta ens viikolla, kun on toi lääkitys. Mut nyt on varauduttu. :)
Mites te muut kupin käyttäjät, kannattaisiko sitä kupin laittoa kokeilla ennen kun itse täti saapuu?

Muurahainen kp 35, dpo 11, yk 21

Viipsukka suuret pahoittelut täältäkin.:sad001 Typeriä tollaset testit, mitkä haamuja lykkää ilman syytä.. :mad: Kuten aiemmin sanoit, maailma tosiaan on pirun epäreilu. :sorry:

Murkku, kumpi koko sulla on? Itse en ainakaan uskalla enää laittaa sitä isompaa kokoa (aiempi oli mulla sitä pientä) paikoilleen, jos ei oo menkkoja. Ei nimittäin ole kivaa yrittää kaivella sitä pois kuivasta alakerrasta :D

ON: Aamulla tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista valkkaria paperiin :O Ensin ajattelin, että kiva kiva, tuhruhan se sieltä alkaa. Mutta koko päivän aikana ei tullut enempää, pelkästään normi valkkaria. :O En kyllä halua ajatellakaan mitään kiinnittymisvuotoja ja pettyä turhaan... Ei se auta kuin taas odotella ja katsoa.

Larissa kp 21, dpo 5-6

Pahoittelut viipsukka :(

Muurahainen, miullekkin pitäs kuukupit kohta tulla. Tilasin tosin saksasta et saattaa vielä viikon kestää..

On: lämmöt aamusta alhaalla, eli ei vielä menny ovis. O-testi näyttää kuitenki plussaa (eilenkin jo ehkä plussa). Että oisko sit tänään/huomenna ovis.. No enivei, lisää talletteluja vielä varmuuden vuoks :D
Kp14/29(?)

Takaisin