ei malttaisi odottaa

  • Ketjun aloittaja Pauliina**
  • Aloituspäivämäärä
Kuulemma mun äitini kärsi mua odottaessaan närästyksestä [:D] Mutta siis joo.. ei mullakaa ollu koskaan ennen iltasin paha olo, tai jos oli, ni se lähti just nimenomaan syömällä jotain.. nyt on ihan turha ees yrittää syödä illalla, kun tietää et sit ku se kello lähestyy sitä kymmentä, ni menee vaa suosiolla nukkumaan ja se pahoinvointi lähtee ittekseen pois. Mut suosittelen kyllä et syöt, jos se helpottaa oloa. Eihän se sitä tarkota, että on pakko perunamuusia ja lihakastiketta suuhunsa laittaa, ellei se sitten ole ainut mitä kykenee syömään [:D] Mulla oli raskauden ekoina viikkoina just nimenomaan perunamuusi lähes ainut josta ei tullu pahaa oloa.. siis lämpimistä ruoista. Ja kaverini kärsi kokopäiväpahoinvoinnista. Ei helpottanu melkee millään. Ja tosiaan osallehan ei tuu mitään oireita. Ne on aina niin yksilöllisiä juttuja. Mutta onnea testin tekoon [:)] Ja kannattaa yrittää ajatella jotain muuta sillä välillä, niin aikakin kuluu nopeammin [;)]
 
Kiitos Purri ! :) rinnat ei kyllä oo enää niin kipeet mutta aamusin sekä iltasin huonoa oloa ja huutavaa nälkää varsinki aamusin ja normaalisti en tunne nälkää vasta kun 4 tuntia heräämisestä. nyt asiat iha päinvastoin:)
 
Ai niin.. voisin tietty lisätä noihin mun kokemuksiini, että mulla oli kyllä niin kova toive tulla raskaaks, että pari kuukautta mulla oli kyllä oireet ja menkatkin tuli. Että alkaa kauheesti nostako toiveita korkealle, ihan vaan siks, että se sattuu sitä enempi mitä kovemmin toivoo, jos ei sitten olekaan vauvaa tulossa. Ja mullakin siis tällä hetkellä kyseessä eka vauva, että en oo "asiantuntija" näissä asioissa [:D]
 
Minulla myös oli niin kova odotus aikoinaan päällä, että luulosairauttani voin pahoin ja rinnat aristivat, silti kuukautiset tuli, vaikkakin myöhässä, mutta silti. Testejä tein varmasti tusinoittain koska olen niin kärsimätön (luulosairaus ja kärsimättömyys eivät ole hyvä yhdistelmä)[:D] Joka testin jälkeen tuntui kuin puukko olisi lyöty rintaan kun negaa näytti ja sama kuukautisten alkaessa. Samanaikaisesti pelkäsin että jos en voikaan tulla raskaaksi kun nuorena en käyttänyt juurikaan ehkäisyä eikä historiassani ole aiempia raskauksia. Kuitenkin parhaimpani mukaan psyykkasin itseni rauhoittumaan, koska uskon että tässäkin asiassa tosiaan nuo psykologiset jutut vaikuttaa valtavasti. Ja tärppäsihän se lopulta <3 Tsemppiä Pauliinalle, kyllä se plussa sieltä sitten valkenee kun on sen aika![:)]
 
Tein tänä aamuna testin ja näytti edelleen negaa, vaikka menkat ovat olleet oudot ja nyt kahtena aamuna ollu niin järkky olo ja nyt sit eilen aamulla oksensin vähän. Taidan kuitenkin luovuttaa nyt vaikka epäilenkin paljon koska negaa sieltä tulee koko ajan. Äitini kertoi kun oli minua ootellut niin apteeekin testeillä ei näkynyt ja vasta kolmannessa terveyskeskuksessa tehdyssä näki, vaikka hän tunsi kuitenkin olevansa raskaana. Ensin kerkesin jo ajatella et mitä jos itselläkin samalla tavalla, mutta hulluks täs tulee jos koko aika testailee.
 
sainpa taas potkua uskoa oireisiini. katsoin laskurista että olisin 4 viikkoa ja risat raskaana jos ei olisi noita omituisia muutaman päivän tuhruvuotoja tullut. ja 4 raskausviikon kohdalla mainittiin että munasolun kiinnittyessä kohdun seinämään joitakin pieniä verisuonia rikkoutuu. Tämä ilmenee verensekaisena emätineritteenä ja on täysin vaaratonta. ja minulla on tullut melko noihin aikoihin tuhruvuoto ja nyt jo melkeen uskon sen olevan munasolun kiinnittymistä ja tarkoittaa sitä että raskaustesti ei vielä välttämättä näytä positiivista. [:D]joten jaksan vielä odottaa vaikka viikon.  on tämä ja kanssa hullua kun uskoo kaikkeen, mutta tämä vaan on ihmisen keho joka tekee näin  [:)] saattaa olla että kohta tullaan taas jytinällä alas.
 
hei vaan kaikille![:)] onneks sentään jotain tulee!![:D] Voit jo hieman elätellä toivoa [;)] Minä täs tein nyt sen toisenkin testin kun menkat on jo viikon myöhässä[:@] ei oo myöskään mitään epämääräisiä vuotoja ja negaa näytti ärsyttävää!!! [:@]toivoisin et sieltä nyt jotain tulis joko menkat tai vauva mutta tämä epätietoisuus ottaa päähän!! Ainut asia mikä on huomattu niin valkovuodon määrä on lisääntynyt huomattavasti[8|]!! mutta kyllä tämä tästä ensi viikolla uudestaan jos ei silloinkaan nappaa niin vaan lääkärin vastaanotolle et sais tietää että mitä nyt on!![:)] Ps! Raskauslaskurin mukaan ois rv 4+6 ei tässä auta muu kun ihmetellä tota laskuria siihen asti kun vastaus tulee.[:D] Plussa onnea muille toivoville[:)]
 
Takaisin
Top