Ei se mukavalta tuntunut. Muttei sattunut. Vaikken alateitse synnyttänytkään. Vatsa oli vähän hellänä sen jälkeen. Muista ottaa vähintään Burana 800 mg n. Tunti ennen laittoa, voit ottaa myös Panadolin sen lisäksi yhtä aikaa siihen. Ja muista rentoutua, vaikka se vaikeaa onkin.
Mulla oli ihan omituinen lääkäri, kun sen laittoi. Oli lukenut papereista vaan, että sektio ja höpötti, että kohdunkaula on ihan pistemäinen yleensä sen jäljiltä, koska ei ole alatiesynnytystä. Olikin sitten iso ylläri, kun kohdunkaula olikin pehmeä ja myötäävä... Sanoinkin, että yleensä se on menkkojen aikana sormelle auki. Johon ihmetteli, että mistäs sen tiedän? Ööö.. kokeilen, ja käytän kuukuppia. Juu ja käynnisteltiihän sitä synnytystä ensin 2,5 vrk ennen sektiota... Tuli lääkärille yllärinä tämäkin, kun ei lukenut papereita. Laiton jälkeen ei meinannut löytää ultralla kohtua ja kinasi mun kanssa siitä, että onko mulla pissahätä. Ei uskonut ettei ole. Seuraavalla kerralla meen kyllä yksityiselle laittamaan sen.