dpo6 ja järkyttävät menkkakivut, muilla ollut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja *_e_*
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milttis, tee sitten kun tuntuu hyvältä :) Kyllä me maltetaan oottaa jos sä maltat :p viikonloppuun vielä pitkä aika.. toivotaan, että menis nopeesti ja täti ei tulis enään paikalle !

E.m ja Ellu, nauttikaa raskaudesta, olette niin pitkään niitä plussia odotelleet. :-) On se niin ihmeellistä aikaa. Ja toivotaan, että pienet pysyy kyydissä koko matkan. Milttis, toivotaan että sinullekin tulee odotettu plussa.
Otin pikkukakkosta taas puheeksi, mutta täällä se on kyllä ehdoton ei (ellei vahinko käy). Olen kyllä vähän surullinen asiasta, onneksi toinen tässä pitää kiireisenä. :-) Toivottavasti miehen mieli joskus muuttuu.

Näin vauvakuumeisena tulee seurattua monia ketjuja, onnea tänne molemmille plussille e.m ja ellu :)
Kivaa, että tuollainen menkkajomokin päättyi niin hyvin!

Myy80 halusin sanoa, ettei munkaan mies halunnut lisää lapsia, oli aika ehdoton. En tiedä, mitä tapahtui, mutta yhtäkkiä hän alkoi oma-aloitteisesti puhua vauvasta, ja nyt kuumeilee innolla mukana. Kunpa vaan tärppäisi! Että kyllä ehdottomienkin miesten mieli voi muuttua :wink

Kiitos Hormiga, toivotaan näin! Kiva kuulla, että miehesi sitten innostui. Minkä ikäinen teidän esikko on? Toivotan plussatuulia sinne!

Meillä ei siis ole yhteisiä lapsia, vaikkei suhde ole enää ihan tuore. Minun lapseni ovat noin 11v ja 9v, eli aika isolla ikäerolla vauvasta haaveillaan :)
Ehkä myy sun mies miettii sitä vauva-aikaa, sehän on aika hektistä, teillä taisi olla aika pieni esikoinen?
Mun miehellä yksi syy kielteisyyteen oli se, että hänen lapsensa vauva-aika oli todella rankka allergioineen yms.

Ihanaahan tuo on, vanhemmat lapset ovat jo ihan omatoimisia. :)

Meidän vauva on ollut aika helppo lapsi tähän asti; hyväntuulinen, syö ja nukkuu melko hyvin. Mieheni ei vaan ole niin perheihminen kuin minä ja hän haluaa panostaamm. urakehitykseen ja itsensäkehittämiseen. Tällä hetkellä vastuu lapsesta on 95% minulla, silti vaan haaveilen toisesta. :Heartred Mutta katsotaan muuttuuko mieli ajan kanssa ja päästäänkö jonkunlaiseen yhteisymmärrykseen asiasta.

Tänään vielä oli pakko varmistaa ja kyllä se nyt on alettava uskoon, että raskaana ollaan! :)<3

Liitteet

• 2016-02-09 09.57.48.jpg
    2016-02-09 09.57.48.jpg
    340.8 KB · Katsottu: 1,063
Ellu, Jee ! <3 Vaikea sitä on pitkän odottamisen jälkeen uskoa :) mutta totta se on ! Ihanaa <3

Täällä vielä jännäillään. Oireet on pikkuhiljaa hellitelly mutta on jotain vielä. Tissit kipeät ja menkkajuilintaa ja väsymystä. Flunssaa pukkaa. Huomiseksi oottelen tätiä niin launataina aattlin testata jos ei ilmesty.

Oi kun jännä paikat siellä!! ;) Toivotaan sulle plussaa!!!! :) <3 Tuuthan kertoon miten kävi? ;)

Mun oli pakko vielä tehä tänään yksi testi kun halusin nähdä onko viiva jo tarpeeksi vahva... :D kyllä se nyt on täydellinen! :) <3 tänään kp 27/31 vasta! :o

Liitteet

• 2016-02-11 10.17.02.jpg
    2016-02-11 10.17.02.jpg
    319.1 KB · Katsottu: 894
Kovasti jo tekis mieli tänään testata. Lähinnä kuitenki siksi että negan tullessa voisin sitten turvallisin mielin käyttää flunssalääkkeitä. Raskautumiseenhan ei hirveän kova luotto ole mutta koitan selkeestikin suojella itseä pettymykseltä sillä. Epäilyttää kun ensin oli niin voimakkaista ne kivut mutta nyt ei siihen verrattuna ole enää melkein mitään.

Testaa vaan jos siltä tuntuu! :) Mullakin hävinnyt kaikki oireet paitsi tissit on kasvanut ja vähän arat, mutta muuten ei mitään..

Takaisin