dpo6 ja järkyttävät menkkakivut, muilla ollut?

Nyt on sitten aikalailla kaikki oireet kadonnu ja vain flunssa jäänyt. Nännit vielä vähän hellät. Ei oo tätiä tänään näkyny. Jos ei maanantaihin mennessä oo alkanut niin tertaan sitten uudelleen.
 
Milttis toivon mukaan ei tulis :) ehkä flunssa hämää?
Myy toivotaan nyt sulle alkavaksi, jos niin haluisit.. :) Onhan toi epätietoisuus rasittavaa ! :sorry: Sä taisit imettää vielä eiks niin? Se voi hyvin kyllä olla syy siihen, että kierto on sekasin. Tai näin voisin kuvitella..
 
Tätsähän se siltä julmasti saapui yön aikana ja herätti mut unesta jossa miehen kanssa pohdittiin mitä annetaan nimelsi kaksosille joita aiinä unessa odotin :/
 
Voi ei! :-( Pahoittelut Milttis. Itse olen viime viikkojen aikana nähnyt pari unta, että olen raskaana ja yhden, että meen synnyttämään. Mitäköhän pyörii mielessä...
 
Milttis, voi ei! Pahoittelut :Heartred tosi tyhmä juttu! Vielä tollasen unen jälkeen/keskellä!:sorry:
toivotaan plussaa seuraavaan kiertoon ! ++++
Mullaki jotain vähän vastaavia unia, ennen plussaa ja plussan jälkeen.. Varmaan siitä johtuu kun asiat pyörii koko ajan mielessä..:smiley-angelic001
 
E.m aiempaan vastaus. Mulla viime kuussa kesti menkat 24.1-30.1. Eli loppui 30.1. Ja laskujen mukaan pitäs alkaa 28.2 uudelleen. Tosin oireita alkanut tulemaan ja vatsassa outo tunne ja kipua.. että tiedä häntä mitä loppukuu tuo tullessaa :)
 
Kirppu toivotaan, että loppukuu tuo tullessaan vahvan plussan testiin :happy: ++
Okei, ei kun ajattelin että vahingossa laitoit väärin, koska kp1 lasketaan kuukautisten ensimmäisestä päivästä ja yleinsä ei tarvitse "välittää" (jollei ole tavallista lyhyemmät tai pidemmät menkat) siitä kuukautisten loppumispäivästä. Tärkeintä on tietää kuukautisten eka päivä:wink
Kannattaa kokeilla kännykkä sovellusta WomanLog se on kalenteri johon voi merkata omia tuntemuksia ja muistiinpanoja. Se myös laskee sun puolesta kiertopäivät ja arvioi milloin seuraavat kuukautiset alkavat ja milloin saattaisi olla ovulaation aika sekä kaikkee muuta kivaa :p Mä just latasin se tähän kiertoon mistä plussasin ja hauska on katsoa kun oon kirjannut tuntemuksia siihen ylös, että milloin kaikki alkoi yms. JA toi on siis suomenkielellä, joten ei tarvitse osata englantia edes :grin
 
Mulla alko ainakin tosi aikasin vessassa ravaaminen :) Eli ehkä sullakin vois olla alkavana oireena se :grin
 
Toivotaan niin.. aiemmissaki alkanu vessassa ravaamisella mutta mennyt sitte keske :/ eli vois olla hyvä merkki..en uskalla toivoa liikaa kuitenkaan..
 
Täti tuli eilen kylään, kierto oli 49 pv. Sovittiin miehen kanssa minipillereiden aloittamisesta ainakin 6kk. Lähdetään ensi kuussa aurinkolomalle ja sen jälkeen aloitan. Ennen on tullut niistä paljon tiputtelua, enkä toivo sitä matkan ajaksi. :-/
 
okei! :sad001 mulla ei tullut mitään vuotoa kun käytin minipillereitä.. mutta hyvä, että sait jonkun päätöksen kierrollesi! :)
 
Tänne kuuluu ihan hyvää :) Nyt juuri viikonloppuna alkoi pahaolo ja väsymys painaa myös päälle, mutta silti vieläkin oon niin onnellinen. Tuntuu, että koko ajan ajatukset raskaudessa. :p
Yksityiselle varasin ultran ja se on puolentoista viikon päästä! Jänskättää! Niin kovasti myös turvottaa (olen siis hoikka, joten selvästi mahan pömpötyksen huomaa!) että mietin voisiko olla kaksi matkustajaa :grin Se nyt tuli vain mieleen yksi ilta, en usko että on, suvussakaan kaksosia ei ole.

*_e_* , oot vaihtanut nimimerkkiä? Miten sulla menee? :happy:

Myy kyllä veny tosi pitkäksi kierto :sad001 Itse en ole syönyt minipillereitä, mutta oon kuullut, että helposti voi tiputella. Yritä ottaa tasantarkkaan mielellään minuutilleen tai ainakin tunnilleen pilleri aina samaan aikaan. Oon kuullut sen auttavan joillakin.. Toivonmukaan ei ainakaan matkalla alkaisi tiputtelemaan!! :sorry:
 
Juu oon vaihtanut! :) hihi kiva kuulla!! :wink mullakin järkyttävä turvotus ja kävi myös mielessä olisko siä 2 kyydissä! :D huonoa oloa ei ole ollut nyt, mutta tissit ihan turvonnut ja tuo maha.. :) aina nyt meet sinne varhaisultraan! :) kerro kuinka meni! :) :)
 
Joo, kyllä mä lopulta päätin varata ajan ja mennä :p Tuun sitten kertomaan!
Se on hyvä, jos sulla ei ole ollut pahaa oloa (ainakaan vielä :grin) Voisikin huijata jollekin, että on paljon pidemmällä kun maha pömpöttää niin paljon :wink
 
No mutta on varmasti kivaa päästä sinne!! :wink haha juu niinpä! munkin kaveri sanoi, että miten voin olla näin iso :D milloin sulla on eka neuvola? :) mulla on 10.3 :)
 
Mulla on eka neuvola 7.3 eli molemmilla ihan kohta! :) Tiiätkö onko sulla siis neuvolassa ultra?
Miehelle myös esittelin mahaa, et kuinka iso se on jo. Se eka totes vaan, et "oot syöny enemmän" Meinasin jo suuttuu tosta kommentista, mut en sitten jaksanut :p Myöhemmin sekin on kyllä tainnut ymmärtää, että kyllä se maha vaan on kasvanut :hilarious: Oon tietty myös syöny vähän enemmän, mutta en paljoa herkkuja. Normaaleja ruokia.

Onko sulla jotain mielitekoja tullu jo? Ite hirveesti viikonloppuna teki mieli maitoa ja tuc-keksejä!
 
Takaisin
Top