dpo6 ja järkyttävät menkkakivut, muilla ollut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja *_e_*
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin on!! <3 voi että kun nyt vahvistuisi ja pysyis kyydissä!! :) ja toivotaan plussaa sullekkin ihan hirmusti! :)

Mäkin näen haamun! :happy093
Onko sulla digitestiä? Jos tekisit sen huomenna aamupissasta, niin saisit varmuuden.
Meillä täällä toinen lähettelee viestejä liian aikaisin...

Muokattu viimeksi:
Hyvä!! :) en tosiaan tohon herkkään oo ikinä saanut edes viivanpaikkaa näkyviin ja nyt tuli ihan selvä haamu jo 5 min sisällä :)

Ei oo digiä :/ eikä enää muutakaan testiä, mutta ajattelin aamulla kipasta apteekin kautta! :D huh huh ei vaan pysty vieläkään uskoon että josko nyt! :)

Huomenta, joko oot Ellu kerinnyt testata? Muistan itse elävästi, kun monta tuntia piti ensin pidätellä ennen kun pääsi testaamaan. Toivottavasti saat tänään vahvistuksen!

Huomenta Myy! :) Juuri tein apteekin oman ja kyllä se on vahvistunut!! :) en voi uskoa tätä! Ja testasin vielä vikan ovitestin niin plussaa näyttää nyt sekin! dpo 12 nyt menossa.. kyllä sitä raskaana taidetaan olla! :)

Liitteet

• 2016-02-08 09.51.48.jpg
    2016-02-08 09.51.48.jpg
    309.7 KB · Katsottu: 1,408
Tässä vielä kuva ovitestistä myös, jos joku joskus testailee niinkun mä niin mulla ainakin enteili raskautta nyt sitten nämä :)

Liitteet

• 2016-02-08 10.11.03.jpg
    2016-02-08 10.11.03.jpg
    372.5 KB · Katsottu: 1,193
Voi kiitos!!!! :) <3 milloinhan tänkin sisäistää.. :D mutta en ainakaan kuvittele nyt viivoja, hihi :)

Minäkin takaisin täällä ! Ja ihania uutisia sinne Ellulle myös tullut! <3 Nyt tän päivän testissä selväsit alkaa näkymään kaksi viivaa! Onnea!<3
Itsellä siis tosiaan oli ovis (plussa) hymynaama, 25.1, ja lauantaina tein sen digi raskaustestin (6.2), joten mulla taisi olla dpo 12(?) :)
Ja tänään tein sitten vielä huvin vuoksi yhden r-testin ja ovistestin, että sain ne kaapeista pois. Ja ovistestiin sain hymynaaman ! :) Eli siitä voisi päätellä, ovistestin näyttävän myös raskauden.
Itsellä on niin uskomaton fiilis nytten, oon niin valtavan onnellinen :grin Tätä on odotettu niin pitkään!

Toivon mukaan teillä muillakin tulisi plussat testeihin ! +++
Myy80, sulla tietenkin vähän vielä jännemmät paikat, jos mies ei toivo vielä lisää plussia :p Mutta jos testit plussaksi muuttuu, niin eiköhän hänkin siihen ajatukseen totu :wink

Ellu ootko laskeskellu millon sulla olisi mahollisesti LA ?
Meniskö meillä melkein samoille päiville :p Mä laskin tuon Vau.fi sivujen kautta 17.10.
Ite en myöskään oo kunnolla sisäistäny uutisia, vaikka on niin sellainen varma olo, että oon raskaana :) Ei oo tissit kyllä melkein yhtään kipeät, mutta kuitenkin tää koko kierto oviksesta alkaen on tuntunut jotenkin niiin erilaiselta :)
Onko Ellu sulla mitään oloja?

Vau.fi sivu sanoo, et olisin nyt 4+0 mut toi neuvolan täti laski 4+1 :p Eli tuntuu et tosi aikasin oon sit saanu jo plussaa testiin :grin (3+4 oli se ihan eka super haamu!) Mietin, että kuinka se on mahdollista jo saada siihen aikaan? Tai milloin yleinsä se kiinnittyminen tapahtuu?
Oi voi pää ihan sekaisin onnesta, että tuntuu pakahtuvan ! :hilarious:

Hihi on kyllä niin huippua!!! :) Laskin että mulla ois LA 21.10 eli aika lähelle menee meillä! ;) mun esikoinen synty 3 päivää ennen laskettua aikaa.. :) ja mullakin nyt dpo 12 joten kyllä se voi nyt jo näköjään näyttää noin! ;) tää on kyllä niin uskomaton fiilis että apua!! :) <3 <3 mulla on ollu pari päivää huonovointisuus kohtauksia mitkä kyllä mennyt suht nopsaan ohi. tissit on vähän arat, mutta ei suuresti. ja iltaisin väsyttää ihan järkyttävästi!! :D muuten on ihan normi olo. :)

Meneepäs lähekkäin :p
Nyt vaan molempien kaverielle super tarrasukat jalkaan! :happy: :Heartred

Kyllä!!!! :) <3 tosi jännä kyllä että molemmilla meillä tärppäs ja lasketutajat noin lähekkäin! ;) <3

Toivottavasti sullekkin tulis plussaa Milttis!!!!++++ :) Joo mulla on helpottanut, se dpo 6 oli jotain niin kauheeta niiden kipujen kanssa, mutta sen jälkeen ei oo enään ollut kun hetkittäisiä tuntemuksia :)

No en sitten heitä kirvestä kaivoon ku mulla oli vielä dpo 8 aika kipeä mutta eilen ja tänään ei paljon mitään. Oon vähän tukeutu henkisesti siihen kipuun mutta ehkä raskaus ja n mahdollinen vaikka en oliskaan yhtä mi taa kipee. Sisko sanoi joskus että on tienny olevansa raskaana ku on tullu repäisykipuja muttei muistanu onko niitä ollu ovulaatiosta asti pludsakierroissa vai miten.

Aattelin jos jaksas loppuviikkoon oottaa. Voishan sitä toki yhen ovistestin vaikka uhrata ja sillä testailla jo aiemmin jos vaan viittii. On semmonen olo enemmänki että mieluummin oottasin tädin kuin testaisin negan. Letroja kun syö niin tyhjennysvuoto pitäs tulla kahen viikon päästä ovikseta jos ei oo raskaana ja se olis tulevana viikonloppuna.

Takaisin