Downin syndrooma = abortti?

  • Ketjun aloittaja vaikeita pohdintoja
  • Aloituspäivämäärä
Tämä on ihan järkyttävää natsimeininkiä että "jos jotain on nii keskeytetään". Toivon että ette tule saamaan lapsia.

Olen puoltoistavuotiaan downpojan isä. Poikkeama tuli ilmi jo rv12 ultrassa. Downin syndrooma varmistettiin lapsivesinäytteestä. Meille oli heti selvää että hän joka on tulossa saa tulla. Me emme voi päättää kuka tänne saa syntyä ja kuka ei.
Saimme niin suloisen terveen pienen pojan. Hän on aurinkoinen persoona joka ei todellakaan syndroomastaan kärsi. Hän luo hymyllään valoa ympärilleen ja on todella suosittu lapsi.
Tavislapsillakin voi olla sydänvikoja ja muita sairauksia. Mulla ei mene millään takaraivoon miksi downeja ei haluta. Niitä suorastaan pelätään.
Ikäväkseni huomattiin se että lääketiede suorastaan painostaa aborttiin kun kyseessä on down raskaus. On tämä maailma mennyt hullulle mallille.

Hei,

haluaisimme tehdä perheestänne jutun Vau.fi:lle. Jos olette innostuneet ajatuksesta, otatko yhteyttä minuun: jarkko.uro@vau.fi.

Terveisin,
Jarkko.
 
Down vanhemmat: täysi kunnioitus päätöstänne kohtaan ottaa vastaan down lapsi!!
En itse valitsisi ja tappaisi downin perusteella omaa lastani sillä se on todella itsekästä. Down lapsi ei kärsi elämänsä aikana joten itsekkäistä syistä abortti tehdään.
 
Takaisin
Top