Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kuinka pitkällä oot? 10+ jouduin ettii toooooosi pitkäänNyt en ole kahteen päivään saanut enää sydän ääniä kuuluviin. . Nyyh. Harmittaa, kun kerran jo kuultiin ja nyt ei mitään. Onkohan se mennyt piiloon meiltä. Heti herää pelko ettei kaikki ole hyvin...![]()

Kuinka pitkällä oot? 10+ jouduin ettii toooooosi pitkään
Oon ihan kahden vaiheilla hankkiako doppleria vai ei. Tuntuu niin mahdottomalta ajatukselta että ensi viikon ultrasta pitäisi neljä viikkoa odotella sitä nt-ultraa, ihan tietämättömänä! Mutta sitten toisaalta, luulen että menen ihan sekaisin jos en onnistuisikaan niitä sydänääniä joku päivä kuulemaan.
Mulla sama juttu.Nyt en ole kahteen päivään saanut enää sydän ääniä kuuluviin. . Nyyh. Harmittaa, kun kerran jo kuultiin ja nyt ei mitään. Onkohan se mennyt piiloon meiltä. Heti herää pelko ettei kaikki ole hyvin...![]()
Yritän olla stressaamatta, viikkoja nyt 10+5. On tuossa noita edellisiä raskauskilojakin vielä edessä niin voi nekin haitata... en muista yhtään koska edellisestä kuului.
kyllä sillä taas jaksaa odottaa ensi viikon ultraan