Doppleri!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Betty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on esikoisen aikainen, ostin ebaysta silloin, niin oli paljon halvempi kuin Suomessa. Aika myöhään sain silloin kuulumaan, ei esikoisesta saatu edes neuvolassa kuulumaan 10+0, pääsin sitten ylimääräisen ultraan.

Nyt hätähousuna kuuntelin rv 8+5 ja mitään ei tietenkään kuulunut, paitsi omat sykkeet :D Ois vaan ollu siistiä jos ois jo kuulunut, kun ei edelleen tietoa onko siellä ketään ja muutenkin kun oireeton tää alkuraskaus ollut, ei auta kun odotella. Välillä sitä aatteli, et onko tuo vauva, mutta kyllä sen kuulee sitten aivan selvästi, kun se on sellainen "hevosenlaukka" kuten sanotaan. Noihin pelkkiin sykkeisiin en aivan satavarmasti luotaisi, käy vähän väliä korkealla ja laskee, tosin kun löytyy, niin pysyy sitten jotenkin vähän aikaa samoissa, mutta kyllä sen tosiaan sitten äänestä tunnistaa.

Mä tilasin nyt dopplerin, aikasemmin ei oo ollut. Katotaan saanko sykkeet sillä kuulumaan.

Angel sound on hyvä. Ei siihen mitään kallista tarvita. Tulihan niitä kuunneltua viikosta 9 viikkoon 16 ahkerasti ihan mielenkiinnosta ja lapsetkin sai kuunnella. Sitten onkin laite ollu kaapissa kun potkut kertoo saman kuin sydänäänet!
Se oikeiden äänten löytyminen voi vaatia aluksi aikaa eikä pidä hermostuu jos ei löydy!!!!

angelsounds-jpd-100s5-kotidoppler_prlist.png
mä tilasin tälläsen. Tuli tänään ja molemmat taisin saada kuuluviin. ainakin huiteli siin reilu 143 ja kahdesta eri paikasta. rv 9+3 nyt.

Mä tilasin myös tän saman!

Minäkin tilasin tuollaisen missä näkyy sykkeet niin eipähän tarvitse arpoa kenen äänet kuuluu :) En varmaan olisi hankkinut jos ei olisi keskenmenoja takana. Jotkut sanoo ettei kannata hankkia ettei stressaa turhaan jos ei kuulukaan, mutta ihan oman mielenrauhan takia hankin, koska tiedän että stressaan joka tapauksessa jos en ääniä kuule, dopplerin kanssa siis edes mahdollisuus olla stressaamatta. :D

Doppleri tilattu :smiley-bounce013 Kun se saapuu voi olla jo 8+0 poksuttu, päästään heti innokkaana (kenties yli-innokkaana) testaamaan

Tänään rv9+0 ja hetkeksi sain sykkeen kuuluviin!!! näytölle piirtyi 166 <3 Mutta silti ärsyttää kun varmaan puoli tuntia etsiskelin senkin jälkeen ja välillä kuului mutta katosi aina uudelleen ja uudelleen ja sitten löytyi vaan sitä istukan "viuhuntaa" tai omia sykkeitä :D Mut jotenkin tuli hyvä mieli, viime raskaudessa kuului vasta 13+ viikoilla joten olen yllättynyt että tällä kertaa löytyi jo nyt, ehkä raskaus on muutamaa päivää pidemmällä who knows..?

Itseltä löytyy 5 vuotta vanha Angelsound dopleri, mutta en ole vielä saanut sykettä kuuluviin kun viikkojakin on vasta 7+4, esikoisesta muistaakseni kuulin sykkeen 8+5 viikolla.

Itsekki hankin tuon kotidopplerin, mutta ostin sellasen halvemman version, missä ei näy digitaalisesti niit sykkeitä vaa kuulokkeil kuunnellaa. Viikko sit kuuntelin mut en kuullu sykkeitä ja pidin sit taukoa ja eilen kokeilin ni sieltä se syke sit löytyikin ja eileen oli 9+4 :) ja ensimmäinen raskaus vasta ja moni sanoo et voi olla vaan omat sykkeet jne, mut oon kyl niin paljo kattonu videoita että tiedän miltä oma ja vauvan syke kuulostaa ni varma olen siitä että kuului vauvan syke<3

Melkein houkuttais tuo dopleri!!! Mutta toisaalta mulla on huomenna jo 11+0, parin viikon päästä ultra ja siitä kohta neuvola jossa dopler... ja neuvolalääkäri puhui jotain että kohtu ois taaksepäin... niin en tiiä oisko vielä hankalampaa metsästää sykettä itse? Ja siinä kun saisin valittua, tehtyä ostopäätöksen ja tilattua ja noudettua laitteen menis myös aikaa... Ja esikoisesta tunsin kumminki liikkeet jo joskus rv 16+ Niin ehken mä muutamaksi viikoksi tarvii...

Mul on viel 3viikkoo ekaa ultraa ni oli pakko ostaa toi doppleri ja tuli kyl hyvä fiilis ku kuuli ne sykkeet ni rauhotti kyl mieltä :) onks siulla Ruusa# ketää kaverii jolta voisit lainata dopplerii ettei tarvi omaa ostaa?

Mul on viel 3viikkoo ekaa ultraa ni oli pakko ostaa toi doppleri ja tuli kyl hyvä fiilis ku kuuli ne sykkeet ni rauhotti kyl mieltä :) onks siulla Ruusa# ketää kaverii jolta voisit lainata dopplerii ettei tarvi omaa ostaa?
Ei ole... ei ole tutulla sopivan ikäisiä lähistöllä. :/

Mä teen huomenna kirppiskierroksen, toivottavasti löytys doppleri! Ennen ku ei oo tarvinnu niin monesti osunu silmään :rolleyes:

Sain eilen dopplerilla sykkeen kuuluviin, silloin 9+1. Kyllä oli millin tarkkaa työtä, että löytyi ja karkasikin välillä alta, mutta aivan mahtavaahan se oli kuulla. Pidin viikon tauon siitä kun ensimmäisen kerran toiveekkaana yritin löytää, jolloin ei toki löytynyt. Ennen kuin liikkeitä alkaa tuntea on tuo mieltä rauhoittavaa kuunnella että elämää vielä on. :)

Jee, tänään sain kuuluviin, neuvolan mukaan 10+0 tänään, viikko sitten en saanut enkä vielä viikonloppuna. Aika vaimeana ne kuului ja melko alhaalla, niinkuin tietysti tässä vaiheessa kuuluukin. Tietysti en sata varma ole, että se oli vauva, mutta mielestäni kyllä tunnistan sen omista ja istukasta.

Taidan itse ostaa sen missä lukee sykkeen tiheys, kun en kuitenkaan osaa erottaa mikä on oma syke ja mikä vauvan :grin

Kyllä sie sen tunnistat, se on niiiin nopeaa tuiskutusta se papusen syke :love7

Vinkki: kuuntele ensin oma syke ja lähde sit vasta etsimään vauvan sykettä :)

Äsken löytyi heti kun laittoi aparaatin päälle, oli jo paljon ylempänä kuin aikaisemmin!

Meillä näytöllinen mutta vähän turhaa, ei mittaa kun sikiön syke on kuuluvissa! Turhauttavaa...

Muoks: 11+2

Takaisin