Dopplereista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Korhis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lähimmässä neuvolassa ois tuo avoneuvola maanantaiaamuisin. Harkitsen nyt kovasti menoa, haluan taas kokea itse, että on se vielä hengissä. Siitä viikon päästä onkin lääkärineuvola, lähdetään samana päivänä 2vk lomalle kauas pois, joten en ainakaan silloin halua kokea sitä jos sykettä ei löytyisikään. Nää on näitä hetkiä kun sitä tekisi mieli rynnätä kauppaan ostamaan doppler.

Tilasin eilen raskauskeijulta dopplerin ja tuli tänää postissa! Ensin löysin hetkeksi, sitten pikkuriiviö luikahti alta pois nii saikin sen jälkeen metsästää 20min että löydän uudestaan :D sitten löysin ja siellä se pikku sydän laukkas menemään <3
Tulipa nopeasti! tuliskohan mullekkin, eilen aamulla tilasin. tuliko erikseen mitään ilmoitusta, että olisivat lähettäneet? mulle tuli vaan sähköpostilla tilausvahvistus.

Tulipa nopeasti! tuliskohan mullekkin, eilen aamulla tilasin. tuliko erikseen mitään ilmoitusta, että olisivat lähettäneet? mulle tuli vaan sähköpostilla tilausvahvistus.

Mulle tuli vain päivällä viesti että paketti on smarpostissa, ei mitään muuta :) 13:30 tuli viesti puhelimeen :)

Mulla tuli kans päivässä, kun doplerib tilasin. :)

Täällä on tosi moni noita omia dopplereita hankkinut, mutta eikö avoimessa neuvolassa voi käydä sydänääniä kuuntelemassa käytännössä koska vain ja ilman ajanvarausta? Siihen käsitykseen olen ainakin itse jäänyt.

Dobblerin hankin myös muiden vuoksi. On ihanaa ja uniikkia muiden lasten ja läheisten kanssa kuunnella sydänääniä ja tehdä läheisille myös konkreettiseksi vauvan olemassa olo!!
En mä dobblerii sen takia hankkinut että seuraan onko vauva matkassa varmasti. Se on kiva joskus kuunnella sillonku siltä tuntuu!!

Muokattu viimeksi:
Täällä on tosi moni noita omia dopplereita hankkinut, mutta eikö avoimessa neuvolassa voi käydä sydänääniä kuuntelemassa käytännössä koska vain ja ilman ajanvarausta? Siihen käsitykseen olen ainakin itse jäänyt.

Meillä ei ole avoneuvolaa. Ja on tosi kivaa kuunnella vauvaa koko perheen kesken. Varsinkin isommat lapset on innoissaan asiasta :)

Meilläkään ei oo avoneuvolaa, mutta ite oon kyllä päässy neuvolaan heti jos on ollut tarvetta käydä [emoji5]️ mut tommonen avoneuvola ois kyllä mukava

Tänään kokeilussa Vuosaaren avoneuvola. Hyvin meni, vastaanotolle pääsi noin viiden minuutin odottelun jälkeen ja asiakin selvisi. Kaupan päälle kuunneltiin sydänääniä, ja hyvin jyskytti.
Vaikutti siltä, että kävijöitä oli ollut avoneuvolassa hyvin vähän. Toivottavasti ihmiset löytävät tämän palvelun eikä kokeilu kaadu kävijöiden puutteeseen.

Mä kävisin avoneuvolassa kuunteluttaa äääniä. Mutta mulla on työt ja en pääse. Nyt naapuri lainas mulle dopleria en ainakaan viel saanu kuulumaan. Kokeilin kyllä vaan min parin ajan. Illalla ehkä uudestaan. :(

Takaisin