Dopplereista

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Korhis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidät säikäytti niin neuvolassa kuin varhaisultrassa lääkäri ja neuvolatäti sen dopplerin suhteen sen verran, etten ajatellut koskea koko laitteeseen ennen vk 13. Jos he kokevat sen turhaksi riskiksi, niin pidättäydyn, vaikkei siitä varmaan mitään haittaa olekaan. Me nähää kuitenki bebe maanantaina, nii malttaa odottaa :)

Tänään aamulla tuli taas kokeiltua. Istukka löyty ja oma syke, ei muuta. Kolmas kerta ja taitaa viimeiseksi jäädä ainakaan ennen ultraa. Jos siellä kaikki hyvin niin katsotaan taas viikonloppuna uudestaan. :nailbiting: :joyful:

Täälläkään ei vielä kuulu ääniä, en malttanut sen veren jälkeen olla testaamatta. Meillä on ultraan vielä monta viikkoa.

Piti vielä tänään varmistaa neuvolasta että uskaltaako sitä doppleria käyttää, ja siellä th:n mielestä ainoa syy miksi sitä ei kannattais käyttää ois se, että mitään ei välttämättä kuulu ja siitä tulee turhaan huolta. Meinas että rv10 eteenpäin kannattaa vasta rueta kuuntelemaan. Eli aion kyllä ostaa sen ja aion kyllä kuunnella jo ennen rv10 :joyful:

Pakko tulla tänne heti hehkuttamaan ❤ kokeilin äsken doppleria ja nyt siis viikkoja 11+4 ja sain äänet melkein heti kuulumaan! Niin oon pelännyt että ei sieltä keskiviikon ultrassa mitää elämää löytyis mut löytyypä kuitenkin! Iso kivi vierähti sydämeltä :) ajattelin ettei millään vois jo nyt löytyä koska mulla on ylipainoa niin paljon. Onneksi äänet kuului ❤

Ei taida ylipainostakaan olla haittaa, enemmän varmaan vaikuttaa kohdun asento. :)

angelsounds doppler on mulla käytössä ☺ Se on vaan mun mielestä tosi huonon mallinen kun on jotenkin niin iso :D mutta hyvin sillä saa ainakin äänet kuuluviin. Neuvolassa sanottiin viime raskaudessa et ei saa kovin aikasin kuulumaan kun vatsanpeitteitä on paljon :D Mut kohdun asentokin vaikuttaa kyllä :)

Meillä on sama doppleri enkö ainakaan vielä (10+5) ole saanut kuulumaan. Mutta tosiaan tuo kohdun asento ja istukan sijainti vaikuttaa myös äänien kuulumiseen.

Ahhh, mä myönnyin vihdoin dopplerille, kun se paljon puhuttu 12 vk oli melkein täynnä tänään. 11+5 ja emme näe miehen kanssa toisiamme viikkoon, niin oli pakko kokeilla. Parin minuutin haun jälkeen kuului maailman suloisin jumputus! <3

Jos tuo dobbler olisi vaarallinen niin olisihan sen vaarat jo kaikille odottajille tiedossa kun ohan se nykyään niin muotilaite!!??Soitin sinne raskauskeijuun josta tilasin niin sanoivat että menee tosi paljon kaupaksi. Luulisin että sen turvallisuus otettaisi esiin neuvolassa viimeistään jos jotain turvallisuudessa on. Eikä laitteessa olisi turvallisuuteen tarvittavia merkintöjä jos olisi todettu joskus vaaralliseksi tai vaara olisi kyseenalainen.
Mutta eihän sitä mistään voi olla täysin varma. :) Eihän nuo lääkäritkään ole.

Muokattu viimeksi:
ASIAAN KUULUMATTOMIA VIESTEJÄ POISTETTU! :pompus:

Tunteet kuumenivat ja viestittely alkoi mennä jo ikäväksi. Muistattehan käyttää netikettiä foorumilla kirjoittaessanne! Lue lisää foorumin säännöissä.

Meidän foorumin paras ja tärkein juttu on hyvä yhteishenki, ja toivottavasti se säilyy! Yritetään antaa tilaa myös niille kirjoittajille, jotka ilmaisevat asiansa eri tavalla tai ovat eri mieltä asioista, ja jätetään ikävät kommentit omaan arvoonsa - niin kauan kun ne eivät mene henkilökohtaisuuksiin tai riko muuten sääntöjä. :)

Täällä ekat sydänäänet kuului 9+2 nyt 11+0 ja viimeksi eilen illalla tuli kuunneltua jotta sai mielenrauhan :shy: ostin dopplerin toisessa raskaudessa. Ensimmäinen raskaus päättyi kkm ilman oireita joten olin tosi hermostunut koko seuraavan raskauden ajan ja doppleria tuli sitten tosi tiheään käytettyä.. Nyt en ole läheskään yhtä hermostunut, kun touhuaa esikoisen kanssa.. nyt enemmänkin huolestuttaa tämä yksivuotiaan esikoisen kiipeileminen vatsan päällä kun imetän tai ollaan muuten vain sohvalla istumassa joten olen pari kertaa viikossa aina tarkastellut, että vieläkö kaikki on hyvin :)

Pistin juuri tilaukseen unbornheart dopplerin, hirmunen väsymys ja oksetus päällä vieläkin niin jos se vähän piristäisi. :)

Kyllähän se sykähdytti ja värähti onnesta äidinkin sydän, kun vauvan sydänäänet sai kuuluviin. Viikkoja nyt 10+4. Kyllähän siellä mahassa on ääniä, kuin viidakossa, mutta sitten kun ne oikeat äänet kuuluviin tuli, niin ne tunnisti. Kaukaa kuului vielä tässä vaiheessa ja välillä vaihtoi vissiin paikkaakin, kun ei enää samasta paikasta löytynyt. Nyt on taas mukavampi olla. Välillä tullut tunne, että koko raskaus on omaa mielikuvituksen tuotetta. :shy:

Eilen kuului sydänäänet hetken ja sen jälkeen kyllä enemmänkin pikkutyypin liikehdintää! Se oli niin hauskaa. Potki päin doppleria ilmeisesti, kun kävi vain kuplintaa ja "rysähtelyä" (en oikein keksi edes sanaa sille...) ja kaikenlaisia ihmeellisiä ääniä mitä ei vatsastakaan ennen ole kuulunut :D

Tässä vaiheessa tuntuu todellakin, että onko tämä raskaus vain unta, kun oireitakaan ei enää kovasti ole. Sen takia houkuttelisi kyllä tämä doppler. Toisaalta puolentoista viikon päästä nt-ultra, jossa viimeistään tämä koetaan. Saas nähdä, maltanko sinne asti.

Takaisin