Doppler

Nyt on testattu, että syke löytyy ainakin mieheltä ja minulta. Koiran sykettä ei löytynyt. Sykkeettömäksi silti kovin virkeä :)
Nyt laite laatikkoon ja malttamista vielä hetki :)
 
Mulla viikkoja jo 13+ ja siltikään ei saatu edes neuvolassa ääniä kuulumaan kuin ihan sekunniksi! Ilmeisesti asukas hengaili niin hyvin istukan alla, että saatiin lähinnä vaan istukan virtauksia kuuluviin. :) Että onneks en oo sitä doppleria ainakaan vielä hommannut, oisin varmaan hermoraunio :D
 
Mä kuulin ekan kerran umbornheart dopplerilla 8+2 sydänäänet. Tosin nyt polin mukaan se oli jo 8+6.
 
Meillä ostettiin perjantaina doppler, ensin ei meinannut löytyä millään. Kärsivällisesti kun etsi niin alkoi kuulua tosi alhaalla oikealla. Kokeilin myös lauantaina, siellä oltiin samassa paikassa.
Kovasti liikkuu, kun välillä häviää kokonaan :)
Nyt siis 13+4.
 
Mulla oli ekassa raskaudessa mun siskon vanha doppler lainassa. Ei olla vielä kerrottu kellekään joten en voi pyytää vielä sitä lainaan, enkä voi käydä pihistämässä sitä ilman että sisko huomais kun hän on itsekin raskaana niin huomais varmaan aika pian :D edellisessä raskaudessa, joka meni kesken, kävin hakemassa dopplerin siskon kaapista kun oltiin kylässä eikä se ollu huomannu mitään :D kerroin sitten jälkeen päin kun kerroin keskenmenosta että mulla on muuten se sun doppleri :D
 
Ma su-iltana kokeilin ekaa kertaa doppleria, viikkoja oli 13+2 ja vaikka torstaina just oli ultra niin sunnuntaina tuli joku uskonpuute. Sit viela ihan hiton kauan sain hakea, mutta loytyihan sielta lopulta toinenkin syke oman lisaksi. :) Toi mun doppleri onkin kylla aika surkea, ihan typeran mallinen niin sita on vahan hankala kayttaa.
 
Onko kellään muulla tota unborn heart doppleria? Ihan paska rakkine. Tosi huonosti muotoiltu enkä mä löydä sillä edes omia sydänääniä. :D
 
Mulla on toi unborn heart kans, kerran vasta käyttäny. Meni kyllä aika tosi kauan että sydänäänet löyty. En uskalla kyllä usein kokeilla ettei turhaan huolestu jos ei aina löydäkään pikkusen sydänääniä. :-D
 
Mulla on unbornheart ja olen erittäin tyytyväinen! Koitin ekan kerran 8+2/8+6 ja sain kuuluviin :) kuuluvuuteen kyllä vaikuttaa monikin asia.
 
Sain kaverilta angelsoundin lainaan omat sydänäänet rinnasta ja pulssi kaulalta kuului hyvin mut vatsasta löysin vaan pulssin äänet ja kun oma syke on korkee niin luulen et oli omat äänet. Toki olen aika läskimaha liekö se voi vaikuttaa ettei kuulu mitn. Noo perjantaina eka ultra toivottavasti kaikki on ok. Vk 12menossa
 
En muista minka merkkinen mun on mut nayttaa samanmalliselta just kun toi unborn heart kun googlasin milta se nayttaa. Raivostuttava mut en nyt viitti hankkia toistakaan, ei tota varmaan niin usein tuu kaytettya ja kun vave kasvaa niin loytyy se sykekin helpommin.
 
Mulla on angelsound lainassa kaverilta ja on pelittänyt hyvin.
Eilen taas illalla koitin, kun tuli heikko hetki :D löytyi jo ihan tosta alavatsalta keskeltä, kauhea meno oli päällä, ei meinannut anturilla pysyä perässä ja sit kuului samalla sellaisia ihme poksauksia mitä oletin riehumisen ääniksi :)
 
Mulla kuuluu nykyisin tosi kovasti ja vähän ympäri alavatsaa. Yhdessä kohdassa sitten voimakkaimmin. 14+3
 
Eilen löysin kirpparilta dopplerin edullisesti. En saanut sillä kuuluviin muutakuin poksauksia, huminaa ja muuta älämölöä. En sit tiiä oliko se aikaisempi juustohamppari vai tuleva pienokainen :wink nyt on laskurin mukaan 11+3 ja kahden viikon päästä ultra joten enköhän saa tuon jossain vaiheessa pelittämään
 
Joo se laite kyllä välillä poksuu ja humisee ja kaikkee ölisee. :D kannattaa laittaa paljon sitä öljyä/geeliä niin ei niin paljoo tuu häiriöääniä. Oon huomannut että semmoset muljahdukset on varmaan pienen liikkeitä mut sellaset kovat ratinat varmaan häiriöö.
 
Jee, tänään löysin kälyn avustuksella sydänäänet. Oon ettiny liian korkealta itekseni. Toi unborn heartin käyttö on kyllä sotkusta hommaa, mutta eiköhän se aja asiansa kun nyt sitä osaa käyttää.
 
Kaikuuko muilla syke? Mä koitin äsken dopleria ja meinasin saada paskahalvauksen, kun musta olin kuulevinani sen sykkeen rinnalla toisen yhtä nopean. Voikohan se jotenkin kaikua, pakko sen oli olla kaiku :0
 
Takaisin
Top