Doppler

Kyllä aion hankkia :) parin viikon päästä varmaan pistän tilaukseen. Tai kyselen perheeltä onko kellään jäänyt kaapin perälle, meidän sukuun kun noita vauvoja tulee tiuhaan :D
 
Mulla oli viime raskaudessa ja tuolla se on kaapinpohjalla odottelemassa. Eilen sitä itseasiassa jo hypistelin, kunnes mies ärähti että ei vielä. :laughing002
Tänään vasta 7+1 niin jospa sitä koittaisi vielä muutaman viikon jaksaa odottaa.. :smiley-angelic006
 
Itse ostin esikoisen aikaan dopplerin Raskauskeijulta, muistaakseni Angelsounds -merkkinen. En kauheasti sitä käyttänyt, mutta esim joskus rv 18 tienoilla, kun en ollut tuntenut mitään liikehdintää pariin päivään, sain dopplerilla varmistettua että vauva on vielä hengissä! :D Että siinä mielessä ihan kätevä kapistus!
 
Itse kerkesin toissa päivänä katsella raskauskeijun sivuilta dopplereita että millasenhan sitä raaskis hankkia muutaman viikon päästä. Onneks paljastin veljen vaimolle että meillä ollaan raskaana niin se lupas lainata doppleriaan! En kyllä tiennyt yhtään että niiltä doppleri löytyy kun ei ole koskaan tullut puhetta edes puolella sanalla... Niin mukava saada lainaan! :)
 
Mäkin haluun dopplerin :) millähän sais tuon miehen ylipuhuttua etten huolestuis turhaan vaikkei kuuluiskaan mitään.. toisaalta mulla on kohtukin vähän taaksepäin, niin ei helposti edes alussa kuulu äänet :/ onneks ylihuomenna neuvola, josko siellä kuulis pienen!
 
Minulla tekisi myös kovasti mieli hankkia oma doppleri, mutta toisaalta se kyllä aiheuttaa lisää stressiä heti jos ei sitten kuulekaan sillä mitään. Esikoista odottaessa mietin ihan samaa, enkä ostanut. Kävin kyllä välillä avoimessa neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä ennenkuin tunsin liikkeet.
 
Bongasin eilen fabo kirpparilta Angel sounds dobblerin 10€
Sen raaski hankkia ja kyllä ne sydänäänet sieltä löytyi pienen etsinnän jälkeen :) :Heartred
 
Mäkin haluaisin löytää jotain, mut alavatsalla jokapuolella tulee vastaan vain oma syke vielä. Mutta on viikkojakin vasta 8. Mut silti tosi turhauttavaa ja huolestuttavaa, vaikka tiedän et todennäköisesti ei kuulu mitään kun on taakse kallistunut kohtukin :P
 
Jääkukka. Miulla äänet oli tosi vaikea löytää ja kuului vaimeasti viikkoja 10+3
Joten tuskin on huolta varsinkin kun valmistaja kertoo et niiden pitäis kuulua laitteella vasta viikoilla 14-16
 
Mäkin oon jo mennyt hätäilee ja eilen 9+2 ei kuulunut. Mulla on kyllä massaa mukavasti tossa päällä, että ei ihme.. Sain kuitenkin siihen näyttöön valon syttymään ja lukemia 130-150 väliltä, mutta en sitten tiedä voiko vaan siihen luottaa.. :/ viime raskaudessa hankin koko masiinan vasta joskus 15viikolla ja sillon kuului kyllä heti.
 
Mulla tänään kuulu ihan super selkeesti kun vaan laitoin sen dopplerin vatsalle. Heti alkoi kova jumputus. Joka kerta kun lasken niin saan lukemaksi suunnilleen sen 162. Tänään 10+3
 
Mulla tänään kuulu ihan super selkeesti kun vaan laitoin sen dopplerin vatsalle. Heti alkoi kova jumputus. Joka kerta kun lasken niin saan lukemaksi suunnilleen sen 162. Tänään 10+3

Mulla vielä sillon tällön saa vähän etsiskellä, nyt 9+2 ja 9+0 sain ekan kerran kuuluviin. Mut päivä päivältä tulee helpommin esiin syke eikä enää "karkaa" alta. Oon saanu kännykkään äänitettyäkin ja lähetettyä perheelle ääniviestillä sydänäänet :Heartred
 
Mitä dopplereita teillä on ja mistä hankitte? Haluaisin niin kovasti mutta en raaskisi mitään kallista ostaa.
 
Ostin itse torista just ton angelsound merkkisen perusdopplerin. Ihan toimiva. 15e maksoi.
 
Ton angelsoundsin oon kuullu olevan useammallaki, niitäki on niin erilaisia. Kattelin just torista mut ihmeen vähän löyty pk-seudulta tästä läheltä halvalla o_O tai sitten se 30-50e on se normaali, mutta odotan saavani halvemmallakin :grin kuhan sydänäänet kuuluu, ei tarvis sen ihmeellisempi olla :) löyntitiheyden voi sit itse laskeskella.
Pitää jatkaa viel etsiskelyä!
 
Mulla on varmaan se halvin malli. Mut ihan hyvin riittää.
 
Tänään ekaa kertaa dopleroidessa sydänäänet liikkuivat ees taas. Yleensä aina kuulunut yhdestä samasta paikasta ja nyt pomppi välillä oikeelle välillä vasemmalle ja kauheen kova jumputus. Taitaa olla iltavillit käynnissä.
 
Mä löysin tänään äänet :Heartred 8+5
Oli kohdassa vähän karvarajan yläpuolella lähempänä oikeaa nivusta ja sai hieman viistoon alas keskelle painaa että löytyi. Laskin äkkiseltään kellon kans että n.160 lyöntiä/min :)
 
Ja vähänkin siis käsi värähti niin katosi että aika tarkka kohta piti olla vielä!
 
Takaisin
Top