Clomifen kokemuksia?

Voi tähtipölyä, mä niin tiedän ton.. kuulen sitä vähän väliä töissä ja toinen on se, että sanotaan et "alas nyt tekee niit lapsii ku et sä enää mikää nuori oo". Voi veetu että nään kans punasta ihan kummastakin lauseesta!! Pari kertaan oon saanu laukastuu jotain ihan yhtä tökeröä ja henkilökohtaista takaisin mut muuten oon vaa nielly koukkuni ja menny ku höyryjuna eteenpäin.
Mua turhauttaa ku pitää taas oottaa yks kierto sperman tutkimisen takia... haluis nyt vaa koittaa putkeen uutta mut kun ei saa ni ei saa..
Mut onneks täällä tosiaan saa aukoo sit kaikki asiat halki ja pinoon ku siltä tuntuu :)
 
Siis täällä myös tuntuu välillä ihan painostukselta. Oon jo viime aikoina rupenu sanoo et kun se ei oo aina niin helpoo, ja et lapsia saadaan eikä tehä ja ja ja ja aah niin menee hermot ja noi helkkarin ymmärrys kommentit aaaah... Sit ärsyttää kun mun hallis duunis on vaan naisii ja nyt oon yhden toisen kaa ainoat lapsettomat kun minun paras ystäväkin duunista pääs tällä viikolla äitiyslomalle. No joo mut mä oon niin samas jamassa teidän kans ja tunnen samoin ja välil ku nämä jutut menee kausittain siel duunis ni tekis mieli vaan huutaa kaikille samaan aikaan et jättäkää mut rauhaan.... No onneks on kylmä pää et huudan pääni sisällä vaan :) thih. Huomenta kaikille :-* tänään yksin kotona mies messuilla tampereella
 
Täällä testattu nega ja maanantaina soittoa ja lääkityksen aloitus. Varmaan seurantaultrastakin sovitaan!

Täällä mieli ollut jotenkin todella maassa nyt muutama päivä. Eikä sitä ainakaan auta se, että miehellekin tämä ottaa koville ja välillä kun tuntuu, että itse uskon että tämä vielä onnistuu (nyt alkaa yk10) niin mies jotenkin menettänyt jo toivon kun ollaan lähelle vuoden yritetty! Huh on tää vaan henkisesti aika rankkaa... :sad001
 
Kyl tää tosiaan psyykkeen päälle käy eniten.. meillä nyt 2 vuotta jo yritystä ja vuosi lääkkeillä.. ja sit ku tulee näitä "tyhjiä" kuukausia et joutuu odottaa ja siirtää kaikkee ni se vetää kyllä mielen nii pohjalle ettei mitään määrää.. kun oikeestaa toivoo ei oo luomu oviksesta yms.. aaarghh!! Ja voi milha ei todellakaan oo helppoo.. mut nyt vaa tsemppiä et kaikki onnistuis :Heartred
Ja tytsyylle kaikki tsempit seuraavaan! :Heartred
 
Voi ei ei ei mummi kuoli eilen tänään sain sen tietää. Oon koko päivän yrittänyt tänne päästä sisään mut on ollut jotain ongelmia täs näin. Tiedän että vanhat kuolee ja uusii tulee lisää sitä se elämä on. Mut just nyt ja tänään tuntuu siltä et en edes haluu plussata tässä kuussa. Olen muuten leikkinyt ajatuksella josko kuitenkin olis haikara käynyt. Hänen kuolema tuli yllättäen ja siitä jäi niin &@)$£$+ huono omatunto. Mä en oo käyny hänellä vuoteen vaikka työmatkalla 3 kertaa viikossa hänet aina ulkona kävelyllä näin.
 
Miha osanottoni! :Heartred
ON: huomenna aamulla sit se kontrolliultra... huh... jänskittää pikkasen ja toisaalta on taas semmonen pläääh olo ja vois jättää vaikka menemättä vallan.. =)
 
Kiitos :Heartred hirmusesti ultra onnea teille. Itse kävin keskiviikkona antaa verinäyte siitä mun ovuloinnista et menikö se nappiin jonkun muun hormoonitason kanssa. En ihan tarkalleen tiedä mikä se oli. Puhutaan siitä sit seuraavalla käynnillä. Salaa toivon että olisi vaan napannut nyt....
 
Nonnii.... eli vasemmalla puolella näkyi joku pieni munasolu (kokoa en nyt juuri muista) mutta tiistaina sit uus ultra missä katotaan onko kasvamaan lähdössä
Fiilis on nyt ihan perseestä kyllä!
Järki tässä lähtee!
 
Voi Tähtipölyä älä vielä anna periks, uus katsomus tiistaina. Ainakin saat apua ja se on hienoa.

Itse tää yrittäminen vaihtunut nyt jännäks ja kivaks. Yrittämisen maku tullut takaisin :Heartred

Seuraavat hoidot ja tarkistukset saan tietää heti kun alkaapi valuttaa. Pitäis maanantaina alkaa jos jaksaa alkaa ilman lääkitystä, jännää tämäkin
 
Mulla uusi kierto ja tänään kävin ekassa seuranta ultrassa! Tällä kertaa oikealla puolella näkyi kasvanut munis! Eli nyt oli juuri päinvastaisella puolella kun viime kierrossa. Ohjeeksi vielä gonal tänään ja huomenna, keskiviikkona pregnyl ja pe toinen inssi! Toivotaan, että oikea puoli olisi nyt "toimivampi" :wink jännityksellä sitten taas odotellaan :)
 
Siis tää ei voi ees olla tottakaa! Tänään siis kävin uudelleen seurataultrassa,nyt siis kp14... no joo vasemmalla näkynyt munasolu kasvanut perjantaista tähän päivään 2mm (on siis nyt 13mm) ja samoin kohdun limakalvo sen 2mm (on nyt8mm).... nyt pongattiin myös oikealta puolelta 2 kpl 11mm munasoluja..... joita ei siis perjantaina löytyny.. ja tadaaaaa perjantaina uuteen ultraan!
Nyppiii ku pientä oravaa!
 
Uuh nyt on kierron 29pv menossa eikä menkkoja näy. Keskimäärin mulla kiertojen pituus 24pv ja maanantaina olis pitänyt alkaa. Jos nyt ei rupee niitä menkkoja alkaa niin aloitan terolutit 28.10 muuut sitä ennen huomenna apteekissa käyn ostaa parit testit ja katsotaan jos vaikka näkyisi + hmm.....
 
Voi Miha!Mää pidä tääl kaikki sormet ja varpaat niin pystyssä =D Tuut sit heti inffoomaan miten kävi! :Heartred
Voi ku itekki pääsis joskus siihen asteelle et vois tosissaan ees epäillä et tärppi olis käyny ja sais jännittää testintulosta.. tähän asti ne on ollu lähinnä semmosia varmistus testaamisia ja on tienny kyl tasan et plussaa ei näytä,eikä niit kauheesti oo tarvinnu jännätä.
Huomenna aamulla mullaki sit on taas se ultra.. katotaan et milt siel nyt sit näyttäs...
 
Tähtipölyä Ilmoitan, ilmoita sinäkin miten huomenna kävi :) toivottavasti sieltä joku kasvaisi yli sen 16mm ja pääsisitte sit yrittämisen makuun viikonlopuks :wink
 
Juu tuun ilmotteleen kans
ihmetyttää vaan suuresti et miks moinen hidas kasvu? Eikä oikeen jaksa uskoo et ne sielt täyteen mittaan kasvaa... luulis clomifenin kans kasvavan kovinki reippaasti ja ku oli viel tupla annostus.. no ens kierrossa sit 3 tablettia... ni jos se sit jo tepsis
 
Mulla kans kasvaa kaikki yleensä vähä hittaanlausesti ja gyne koittanu rauhotella ja yrittää vähä pitkäjänteisyyttä.. joten toivoa on tähtipölyä ja pidän sulle hurjasti peukkuja!!! Viimeks mulla sil 3tbl clomeja kaikki meni kerrankin suht ajalllaan.. katotaan onko seuraavaks yhtä hyvä tuuri.
Nyt vaa jänskättää et ehtiiks spermanäytteen kaikki tulokset tulla ennen ku clomit pitäis alottaa, jos ei ni pitää vielä oottaa yks kierto :sad001 määrä ja liikkuvuus ollu hyvät, joten ei oo odotettavissa poikkeavuuksia mut odoteltava vaan on lopullisia tuloksia.
Mut tulkaahan tytsyt kertoo kuulumiset ku saatte uusia tietoja :)
 
Ultrassa käyty.... vasemmalla näkyi 15mm folli (joka kyllä kesken ultrauksen katosi jonnekin... lääkäri ei enää löytänyt sitä) oikealla näkyi nyt enää yksi 15mm toinen oli sieltäkin johonkin jo häipynyt ..
lääkäri oli nyt sitä mieltä että aloitettas seuraavasta kierrosta conal-f piikitykset.. sanoi että clomejakin voi vielä kierron kokeilla jos haluaa ja aloittaa vasta sitten piikit... nyt en oikee sit tiedä mitä sitä tekis... kenelläkään kokemuksia conalista??
 
Miten ne voi hävitä noin vaan? :wideyed:

Mä en nyt tiiä miten noitte lääkkeitten yms kanssa tekis ku sain tänään tietää et sain vakkariduunin uudesta paikasta ja joa sit just sattuis tärppäämään ni ois ehkä vähä kehno homma... on tää nii vaikeeta, teet niin tai näin ni aina on väärin päin...
 
Takaisin
Top