Clearblue digitaalinen testi

Tein tänään (5+2) ja sain saman raskaana 2-3 ku viime sunnuntaina, onkohan normaalia? Päätin etten tee enää yhtäkään testiä, niistä tulee vaan lisää stressiä :D aika näyttää miten käy. (Kuitenki jo ens viikolla pissimässä tikkuun :angry1)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun yks tuttu sai testiin 3+ vasta 6+1, joten kpvin yksilöllistä on toi hormonin nousu :) Älä suotta huolestu!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnistuiskin. Mietin tässä koko ajan, että kävisinkö hakemassa vielä yhden siinä 3+ toivossa. Ar ultraan on enää 8 päivää, joten koitan olla ostamatta. On vaan niin vaikee käsittää miten tähän maailmaan ikinä syntyy lapsia kun tuntuu että kaikilla tutuilla on menny kesken 1-8 kertaa ja välillä 7-20 vk :sad001 Toivon, että mun kuva on vääristyny ja ensimmäisestäkin plussasta voi lapsi tulla. Stressaamista en kyllä pysty lopettamaan vaikka kuinka haluisin.
 
Hei, yrittäkää vaan nauttia siitä, että olette saaneet plussan :) Turha sitä on muutenkaan testailla jatkuvasti, nimim. kokemuksen syvä rintaääni. Tulee vaan huolta ja murhetta ihan suotta.

Itse tein aluks ihan tavallisia preqcheckin liuskoja, joihin tuli molempiin haaleampaakin haaleammat viivat vasta testiajan mentyä jo reippaasti yli, eli periaattessa tulos jota ei saisi tulkita (tosin mulla ei ole ikinä aikaisemmin käyttäytyneet ne noin). Sen jälkeen clearbluen digi näytti 1-2vk. Siitä suuntasin tekemään taas noita liuskoja, jotka näytti tällä kertaa että en olisi raskaana ollenkaan, eli negat tuli molemmista liuskoista. Olin ihan paniikissa, mutta maltoin odottaa jonkun vajaan viikon ja hain uudestaan digitaalisen johon tuli tulokseksi 2-3vk. Tämän jälkeen päätin vaan olla tyytyväinen saamaani positiiviseen tulokseen ja odottelin neuvolaa ja ekaa ultraa.

Nyt mennään 12+4, eli joulukuisten puolelta oon tänne pompannut :D Just oli keskiviikkona nt-ultra ja hienosti oli pikkuinen kasvanut eikä löytynyt mitään vikaa :) Ei siis kannata stressata itseään noilla testeillä liikaa, kyllä se lapsi mukana pysyy jos on vaan pysyäkseen testailit sitten päivittäin tai et ollenkaan.
 
Kyllä minunkin pitää tuo testi käydä ostamassa huomenna, apteekissa olen sitä yrittänyt vältellä vaikka hirmuisesti himottanut :D
 
Hei, mulla LA ilmeisesti helmikuulla, mutta kun täällä oli osuva aihe niin ajattelin kysellä mielipidettänne:
Eli viime ti testasin (viikolla 3+2) haaleaakin haaleamman plussan, seuraavana päivää sama, mutta toisella testillä vähän selkeämpi ja sit to digitestillä tuloksena: raskaana 1-2 (mutta positiivisesta ovulaatiotestistä oli silloin jo 2 viikkoa). No sitten ajattelin varmistaa asian vielä nyt tiistaina ja sainkin tulokseksi: raskaana 3+. Onkohan tää vielä normaalia, eli ei kai siitä haittaa jos onkin jo noin paljon hormoonia raskausviikolla 4+2? Tänään olis viikkoja kasassa 4+5.
 
Manna varmasti siitä ei ainakaan haittaa ole :) kuulut vaan korkea hormooniseen sakkiin tai on tulossa tuplat :wink

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Ääh, tänään 6+2, oviksesta 5+6, ja digi 2-3 :/ tosin päiväpissasta! Onneks on vielä yks digi jälellä :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Madh: Sandy teki mulle laskelman jonka mukaan mä sinä päivänä sain sen 3+ mitä se laski. :)
 
Mad en usko että on hätää, jostain luin että digi pitäis aina tehdä aamupissasta jos haluu oikein viikot..eiköhän se seuraavalla kerralla näytä niinkun pitääkin :) ♡♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos rauhoitteluista... :) ehkäpä ne viikot on muutenkin viitteellisiä, ja typerä hätähousu ku menin tekemään päivällä :D
Katotaan minä päivänä kekkaan tehdä toisen.. :) ultraan olis enää viikko kohta :)

Liuskassaki kuitenkin testiviiva tummempi ku kontrolli joten tuskin mitään hätää.. :)

Ps. Sori kun täällä kuokin :wink


Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1402942068302.jpg
    1402942068302.jpg
    41.8 KB · Katsottu: 132
Mad tsemppiä ultraan ♡ kyllä siellä kaikki hyvin on! Noi digit on niin ihania kamalia! Lisä tieto kun tunnetusti myös lisää tuskaa :/

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Marinamelina, kiitos :Heartred

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top